VICTORIA is bevallen!!!!!Welkom Sophie!!!!!!

O, ik was ook blij dat ik in het ziekenhuis was, ik verloor een beetje veel bloed (en dát wil je ook niet in je matras hebben…)!

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
Dat is wel heeeel erg handig, een man met opruimtik… lief hoor! :inlove:

Nee gerommel niet echt… wel harde buiken s’nachts en s’avonds na een drukke dag… maar voor de rest nog weinig…

Ja zeker handig :thumbup:

En jou man ook handig? Of heb jezelf nesteldrang :wink:

Nee hier ben ik degene met de nesteldrang… manlief is meer van de voet en rugmassages :mrgreen: en hij doet de afwas en meestal ook nog koken… dus ik ben wel tevreden… :wink:

Faizaa

Ook lekker massages :lol: :angel:

Biebels

Nee bloed is idd ook niet bevoordelijk voor je matras :sick: :naughty:

Ik heb het vandaag echt heel erg warm.

Lijkt wel of ik er nu meer last van heb 8)

morgen alweer 37 weken!

het gaat helemaal goedkomen…nog even dan kunnen jullie kijken op wie jullie mooie dochter lijkt :-*

kan me ergens voorstellen dat het nu voor jullie wel heel spannend word,

maar dit meisje heeft de mooiste en beste beschermengel-zus die zij zich maar kan wensen!

hey victoria

ik herinner me nog goed dat wij een week ofzo voor nano en vera* geboren werden, zo ongeveer de enige in ons groepje waren die niet vol ongeduld zaten. Hoe is dat nu bij je? Heb je langzaamaan het gevoel dat je er klaar voor bent, praktisch en psychisch? Of kan ze niet snel genoeg komen? Hou je het een beetje vol in de warmte?

ow en de 37-wekengrens zit er idd heel erg aan te komen. waar iedereen met veel vreugde naar uitkijkt, zal voor jullie een van de moeilijkste momenten van de zwangerschap zijn (kan ik me zo voorstellen…). Sterkte deze week, heel dikke knuffel, en na deze week komen er heel veel heel mooie weken aan voor jullie :-*

Morgen ben ik 37 weken :shifty: maar voel me goed en ben eigenlijk niet echt zenuwachtig :think:

Aan de ene kant ben ik er klaar voor, maar aan de andere kant is het beter om zolang mogelijk in mijn baarmoeder te blijven.

Misschien dat de zenuwen komen als Sacha a.s. dinsdag weer moet werken.

Ach, ik probeer het gewoon per dag te bekijken op het moment :-*

Goede instelling Victoria… ik hoop dat je je rust een beetje kunt vinden met deze temperaturen!?

Hey Victoria… idd, morgen de 37 weken… :thumbup: Wel goed dat je het een beetje op je af laat komen… Hoe gaat het met je… Heb je nog wat leuks gedaan? Nog klachten gehad… Voorgevoelens? :wink: Ik heb soms het idee dat het elk moment kan gebeuren… Maar het is nog lang niet zover… :smiley: Hoe voel je je lichamelijk?

Hier gaat alles lekker.

Ik voel me verder goed, truusje doet nog lekker bewegen in mijn buik.

Ik heb het idee dat ik de eerste 2 weken nog niet ga bevallen :shifty:

Ik denk zo rond de 9 mei :angel:

Klachten, tja jeukende buik en piijnlijke schaambeen :hand: en jij ?

Wat denk jij, dat je snel gaat bevallen?

@victoria wrote:

Hier gaat alles lekker.

Ik voel me verder goed, truusje doet nog lekker bewegen in mijn buik.

Ik heb het idee dat ik de eerste 2 weken nog niet ga bevallen :shifty:

Ik denk zo rond de 9 mei :angel:

Klachten, tja jeukende buik en piijnlijke schaambeen :hand: en jij ?

Wat denk jij, dat je snel gaat bevallen?

Ja hier ook nog genoeg beweging… soms echt onder mijn ribben… beetje naar gevoel… maar niet pijnlijk… wel steken van binnen, in mijn vagina… en harde buiken…

Van mijn voorgevoelens kun je helaas niet uitgaan… zit altijd fout :mrgreen: Maar toch denk ik: zooo kan elk moment met de weeen beginnen :wall: Wishfull thinking… Tuurlijk moet ie nog even blijven zitten… maar ik heb er gewoon genoeg van… Ben zo moe soms :oops:

Heb je voor de rest alles al klaar?

Hier gelukkig bijna geen last van harde buiken :thumbup:

Hier is eigenlijk alles wel klaar, moeten alleen nog de klossen voor het bed nog gaan halen :think:

En jullie alles al gereed?

@victoria wrote:

Hier gelukkig bijna geen last van harde buiken :thumbup:

Hier is eigenlijk alles wel klaar, moeten alleen nog de klossen voor het bed nog gaan halen :think:

En jullie alles al gereed?

Yep… hier alles klaar… ow wacht nee… de geboortekaartjes… en het ziekenhuis tasje… Maar ben d’r klaar voor… :thumbup:
Yep... hier alles klaar.. ow wacht nee.. de geboortekaartjes.. en het ziekenhuis tasje.. Maar ben d'r klaar voor..

en de naam????

victoria, je klinkt relaxed, fijn!

@fiep klophout wrote:

Yep… hier alles klaar… ow wacht nee… de geboortekaartjes… en het ziekenhuis tasje… Maar ben d’r klaar voor…

en de naam???

victoria, je klinkt relaxed, fijn!

ja… de naam… daar zijn we ook eindelijk over uit! :mrgreen:

het is niet jouw favoriet maar dat vind je vast niet erg!

haha. ik zal voor één keertje over mijn hart strijken :wink:

@fiep klophout wrote:

haha. ik zal voor één keertje over mijn hart strijken :wink:

:wink: :-*

Zijn jullie het eens over de schrijfwijze dan?

Ja ik ben nog lekker relaxed Fiep :angel:

Ik sta er zelf ook van te kijken :wink:

Ik ga lekker slapen, trusteeee :-*

Wat een topic! Gelukkig de meeste stemmen voor een snelle bevalling!

Succes met de laatste loodjes!

fijn dat alles goed gaat… 37 week nu alweer!

Ow het word echt spannend nu Victoria en je gaat een hele snelle bevalling krijgen :mrgreen: