vernieuwde Kruidv*t luiers

@Sisil wrote:

Waarom je oude produkt in de winkel houden als je een nieuwe hebt?


Omdat zoveel mensen gesteld zijn op het oude produkt? :frowning:



Ik zou het echt enorm balen vinden. Morgen ga ik maar eens wat inslaan, dan kunnen we nog even vooruit en dan overweeg ik daarna over te stappen op een ander merk.

@Kay30 wrote:

@Sisil wrote:
Waarom je oude produkt in de winkel houden als je een nieuwe hebt?


Omdat zoveel mensen gesteld zijn op het oude produkt? :frowning:


Ik heb het nagevraagd zojuist en helaas… :snooty:

Ik ben ook gek ook…







:snooty: :mrgreen:

Jeutje… Heb je gecontroleerd of de oude er nog in zitten? Anders heb je straks heel veel nieuwe… :slight_smile:

@Cynthia wrote:

Jeutje… Heb je gecontroleerd of de oude er nog in zitten? Anders heb je straks heel veel nieuwe… :slight_smile:


Ja, zo slim was ik nog nèt :roll: :lol:

:clap: :mrgreen: Goed zo!

Ben super te spreken over de Kruidvat luiers. De oude dan, de nieuwe nog niet gehad.

Vandaag voor de zekerheid nog maar 2 grote pakken van de oude meegenomen.

Als die op zijn koop ik eerst wel een klein pak voor de zekerheid. Was bij Kruidvat blijven hangen omdat ik niet te spreken was over zoveel andere merken…

Ik heb ook zeven pakken ingeslagen :mrgreen: .

Ik heb hier gekeken maar kon zo geen “oude” pakken meer vinden. Ik heb nu een pak van de Etos gehaald, nature ofzoiets…

De uitslag is bijna weg, op de 2 plekjes na die open waren, dus het gaat de goede kant uit.

Nog een klacht over de vernieuwde luiers: bij een volle plasluier 's morgens stinkt het veel meer dan bij de oude (weet niet of het al genoemd was)… De luier ruikt nieuw al chemischer dan de oude…

Over naar C**** luiers nu en dat gaat goed. Uitslag bijna weg en mijn meissie weer blij :mrgreen:

Misschien massaal gaan bellen met de luierlijn?? (nr staat op verpakking) Hier klagen is natuurlijk mooi, maar zolang het Kruidvat van niks weet denken zij dat er niks aan de hand is. Ik ga in ieder geval bellen en bij het kdv van Hieke ook, want daar zijn ze ook… eh… niet blij. En dan zeg ik het netjes. :roll:

Ik heb de oude verpakking weg gegooid en had de luiers op een stapel in de la liggen.



Maar zouden ze dan echt de productie van die nieuwe luiers stopzetten om de oude weer terug te laten komen? :think: Lijkt me stug hoor.

Niet schieten is altijd mis. Als je niet laten weten dat er klachten zijn dan zal er nooit wat gebeuren…

hier geen probleem met de nieuwe luiers gelukkig is wel balen als je kindje er niet meer tegen kan

lars kan niet tegen de c 1000 luiers binnen 2 dgen alles open en kapot



haha sisel goed ingeslagen



goed opletten of er een beertje opstaat dat zijn de nieuwe

Ik vind het wel niet aardig dat jullie mijn kruidvat helemaal heen leeggekocht, stond ik daar met nog 1 luier in de kast en een volledig leeg rek, het enige wat er nog in mijn meisjes maat was was een veel te duur klein pak met de nieuwe luiers, die dus maar eens geprobeerd en een pak Bumlies meegenomen om ook eens te proberen…

Ik ga ook kijken of ik die oude pakken kan scoren want ik vin dhet niet…



Ze hebben namelijk het deel bij de buik ook verdikt. Daar komt dus ook nu veel plas en Micah is elke ochtend nat bij zijn buik…



Ik ben er ook best pissed over…



kruidvatluiers waren echt de enige perfecte luiers die geen verbetering nodig hadden…



Ze zijn nu zachter, maar voorheen waren ze ook niet keihard dus…



bah…

ik heb ook opeens een nieuw pak te pakken :think:

zag het pas toen ik het opende



eens afwachten of mn manneke er tegen kan, want de pmpers daar krijgt hij uitslag van…



en anders de d
-drogist luiers eigen merk, die hebben ze bij het kdv, en die zitten ook heel goed, en lekken ook bijna niet door

Oh jee ik lees dit nu pas - ik ben zeer tevreden over luiers oude styl maar als ik dit zo lees hebben we wel wat te vrezen.



Vrijdag snel kijken of ik nog een paar oude pakken kan scoren.



Waarom aan iets morrellen als we allemaal zo tevreden waren :think:

Hier is alles op :frowning:

Alleen nog de vernieuwde luiers, en die zijn echt waardeloos.

Ik kan bij elke luierverschoning ook andere kleren aan doen, want hij lekt na een uur al door.

Ik weet nu niet welke luiers ik moet gaan nemen, want kruitvat waren de enige goeie .



Weet iemand waar je naar kan mailen voor klachten over de vernieuwde luiers ?