vernieuwde Kruidv*t luiers

@Bagheera wrote:

paarse of de groene?


Denk dat ze de kleur van de maatgeving bedoelt.

1 = blauw

2 = groen

3 = oranje

4 = rood

4+ = paars

etc etc etc



Het gaat hier echter niet om de maatgeving, maar de stickers die aangeven dat het nieuw dan wel verbeterd is. Als er verbeterd op staat (blauwe sticker, de bovenste foto in mijn post op de 1ste pagina) dan zijn het de “oude” luiers. Zit er een rode sticker op, dan zijn het de “nieuwe”. Een ander verschil, wat Ilse ook al opmerkte, is dat de bedrukking van de “nieuwe” luiers ook wat… ehmmm… simpeler/saaier is. Niet belangrijk wat mij betreft maar wel een duidelijk verschil.



Ik heb Hieke net een “nieuwe” omgedaan omdat ze op het kdv vandaag ook aan de “nieuwe” begonnen zijn. Dus ik moet vrijdag weten of ze er tegen kan en anders als de s-odemieter een pak van een ander merk halen voor op het dagverblijf.

Nee, ik bedoelde echt het kleurverschil. Ik heb de verpakking niet meer, anders had ik daar natuurlijk wel op gekeken…



He tis mij opgevallen dat in de kleine verpakking van de 4+ luiers paarse luiers zitten en in de grote, ook van de 4+ luiers, groene. Ik heb nu zelfs speciaal voor jullie een foto gemaakt, kijk maar:

die linker zijn toch de oude???

Aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :think: vreemd…

Ik heb geen 4+ luiers in huis nog… dacht echt dat je het over de kleurcodering van de maat had. :doh: Misschien zijn het de kleurstoffen wel uit de luiers waar Hieke op reageert… zal een nieuwe en een oude eens naast elkaar leggen. Morgen, want anders moet ik inbreken bij haar en ze slaapt net! :dance:

@Jannigje wrote:

die linker zijn toch de oude???




Ah nee, dat meen je niet! Die zijn juist het fijnste… :frowning:

@Jannigje wrote:

die linker zijn toch de oude???


Ehm… denk dat het beide nieuwe zijn :think: (zo te zien aan de band)

Joh, zou het daar aan liggen?



Lotte heeft sinds een kleine week de “nieuwe, verbeterde” luiers… en heeft nu uitslag (heeft ze eigenlijk nooit gehad (alleen heel in het begin van pmpers en toen meteen terug gegaan naar krtvat)



Nu was ze ook een aantal dagen niet lekker dus ik dacht dat het daaraan lag dat ze ineens uitslag had!



:shock: :think:



Hmmm, ik kijk het nog even een dagje of 2 aan en ga anders maar weer op luierjacht… geen idee alleen wat te kopen… pmpers niet… krdvat niet… wat een gedoe zeg! Die oude ginegn super!

Oow vandaar, nu snap ik wat je bedoeld Cynthia!

De oude luiers hadden heel duidelijke en aardig fel gekleurde prints op de "klittebandstrip"op de voorkant zeg maar en de nieuwe hebben een hele lichte pastelkleur print.

Wij hebben de maxi 4, dus dan denk ik dat de maxi 4+ ook vernieuwd is/wordt…



Dus nu op zoek naar andere luiers, ik zie door de (luier)bomen het bos niet meer. :wink:

@Bagheera wrote:

Dus nu op zoek naar andere luiers, ik zie door de (luier)bomen het bos niet meer. :wink:


Balen he? :wall:

Phoe, dat probleem heb ik gelukkig niet. Ik gebruik voor Sander al maanden de luiers van Lidl. Voldoen uitstekend: zitten goed, nooit doorlekproblemen en daarnaast ook nog heel goedkoop.

Voor Anna gebruik ik Pampers, maar ik koop ze alleen als het 3 halen 2 betalen is, anders zijn ze me veel te duur.

@Sisil wrote:

@Jannigje wrote:
die linker zijn toch de oude???


Ehm… denk dat het beide nieuwe zijn :think: (zo te zien aan de band)




Nee hoor… de linker (de groene) zijn de ouder. De paarse zijn de nieuwe superstretch luiers.

Nou hier is het duidelijk, ze is er hardstikke allergisch voor. Na 2 luiers zit ze weer helemaal onder de uitslag. En vanmorgen alles nat, dus nog zo lek als een zeef ook. Ik ben er helemaal klaar mee. :cry: :cry: :cry:

Vervelend Sis! Op zoek naar een ander merk dus :hug:



Wij gingen emma net verschonen en toen had ze allemaal korreltjes op haar billen. Het leek wel suiker. Toen we eens goed gingen kijken waar het vandaan kwam bleken het de absorptie korrels te zijn :eh: Vreemd want dit hebben wij nog niet eerder gehad. Die dingen horen toch in de luier te blijven?

Wat een waardeloze luiers. Veerle haalde ik zojuist doorgelekt uit bed, terwijl de luier niet eens supervol was of zo. Nog niet eerder gehad, en nu gebruik ik deze luiers sinds een paar daagjes en bingo :thumbdown: . Geef mij de oude Kruidvat-luiers maar.

@Cynthia wrote:

Nee, ik bedoelde echt het kleurverschil. Ik heb de verpakking niet meer, anders had ik daar natuurlijk wel op gekeken…



He tis mij opgevallen dat in de kleine verpakking van de 4+ luiers paarse luiers zitten en in de grote, ook van de 4+ luiers, groene. Ik heb nu zelfs speciaal voor jullie een foto gemaakt, kijk maar:




die linkse is inderdaad de oude :?

@Renee74 wrote:

Wat een waardeloze luiers. Veerle haalde ik zojuist doorgelekt uit bed, terwijl de luier niet eens supervol was of zo. Nog niet eerder gehad, en nu gebruik ik deze luiers sinds een paar daagjes en bingo :thumbdown: . Geef mij de oude Kruidvat-luiers maar.


Ja hier ook zo lek als een zeef… wij zijn nu de verschillende Kruidvat filialen aan het afstropen voor oude pakken en anders… ik weet het nog niet hoor.

hier geen klachten over de vernieuwde Kruitvat Luiers. Geen uitslag, en geen lekkages. Wel vervelend vor de kindjes die daar wel last van hebben :hug:



kuzzz

Hier in de Kruidvat hebben ze beide soorten. Ik dacht dat ze ze ook wel beide in het assortiment zouden houden, maar jullie denken dus van niet?



Wij hebben de superstretch geprobeerd, maar na 3x alles onder gehad te hebben (wat eerder nog nooit gebeurd is) heb ik pak nr 2 terug gebracht en geruild voor een ‘oud’ pak. Ik hoop toch echt niet dat ze alleen met die rottige superstretch dingen verder gaan. :hand:

@Kay30 wrote:

Hier in de Kruidvat hebben ze beide soorten. Ik dacht dat ze ze ook wel beide in het assortiment zouden houden, maar jullie denken dus van niet?


Nee, denk het niet. Waarom je oude produkt in de winkel houden als je een nieuwe hebt? Het lijkt me ook commerciëel onhandig om 2 soorten naast elkaar te moeten produceren… denk echt dat die wij (bijna) allemaal zo goed vinden eruit gaan. :snooty:



Bij ons op het kdv waren ze trouwens ook “not amused”

Ik vind ze geweldig!!! Gebruik ze nu al een tijdje (paar maanden) en ben superblij dat ze er ook eindelijk in de grote voordeel verpakking zijn!!!

ik vind ze zoveel beter dan de oude!!!



Ze hadden eerst alleen de kleine verpakking om te testen of ze bevallen, blijkbaar bevallen ze dus en komen ze nu ook in de grote verpakkingen. op de site was er wel over te lezen.