vernieuwde Kruidv*t luiers

Plotseling zijn de luiers “verbeterd.” Geen aankondiging ofzo, geen andere verpakking, nee de luiers zelf. Ze zijn soepeler, zachter, lijken minder dik en de sluiting is fijner. Maar Kimberly heeft in 3 dagen ineens een ëxplosie" van luieruitslag.

Ik heb al gekeken op de website, maar kan niks vinden over klachten/vragen.



Zijn er meerdere kindjes die hier ineens last van hebben?

Emma kan ook niet tegen die luiers (bovendien wordt ze 's ochtends wakker met een natte broek en slaapzak). Nog een kindje bij ons bij de feb. 2007 mama’s heeft er last van.



In de grote verpakkingen van het kruidvat (die van 10,99) zitten de oude luiers nog als het goed is. Ik hoop ook dat die blijven, want anders moet ik een ander merk zoeken.

Ik vind ze wel fijn en Joost zijn huid geeft geen reactie’s.

Ze sluiten soepeler .

wessel kreeg bij de “oude” luiers al luieruitslag dus ga de nieuwe niet eens meer proberen.

kun je niet een mail sturen naar het kruidv@t??



doei

Hmm… ik heb gisteren toevallig een proefpakketje gekregen met de nieuwe luiers. Dadelijk maar meteen uitproberen. ANders groot inslaan en zoeken naar een ander merk.

@purpled82 wrote:

Nog een kindje bij ons bij de feb. 2007 mama’s heeft er last van.


Ja, onze Hieke heeft het ook. Echt, ze heeft nog nooit zoveel uitslag gehad. Dacht dat het aan de tanden lag (welke tanden?? :mrgreen: ) of aan het feit dat ze ziek is (geweest). Ik heb nog anderhalf pak liggen en ga de test nog een keer aan als ze weer helemaal hersteld is na de AB en de spruw behandeling. Maar als ik dit zo lees… :shifty: :silenced:



En het rotte is… ze gebruiken ze op het kdv ook…

Ben je lekker mee dan…pfff. Ik bn nog met en oude verpakking bezig, maar m’n zoon heeft ook zo snel de billen stuk…zal dus maar niet gelijk 2 jumbopakken inslaan, maar eerst een kleintje proberen. :think:

sisil, kun je niet je eigen luiers meegeven als hieke naar het kdv gaat.

doe ik hier ook.

sinds wanneer zijn vernieuwd?

pas geleden of al weer een maandje terug?

levi heeft de laatste tij last van luier uitslag en heb de luiers zo`n 4weken geleden gekocht :?

ik hoop dat stein er dan nog wel tegen kan :think: :think:



is namelijk voor alle luiers allergisch behalve voor kruitvat!!!

Ik weet niet per wanneer ze veranderd zijn, ik heb ongeveer een week of 2 zo’n megagroot pak gekocht (84 stuks ofzo) en nu krijgt ze ineens last van luieruitslag. Er kwam zelfs vocht uit, zo heftig ineens. :shock:



En ik vond deze nieuwe ook veel fijner, maar als Kimberly er niet tegen kan, dan houdt het op.

Maar aan de buitenkant van de verpakking zag ik het niet, dus ik weet niet of ze hier nog de “oude” hebben.

op de site van kruidvat bij baby en dan luiers vind je alles over de nieuwe luiers…of de oude blijven staat er niet bij maar ik vrees van niet.

Lijkt me nogal raar moesten ze én nieuwe fabriceren en ook nog de oude in productie houden.

Qua vorm en dikte vind ik ze beter.

@meissie wrote:

sisil, kun je niet je eigen luiers meegeven als hieke naar het kdv gaat…


Ja dat kan wel. Maar was juist zo blij dat het niet nodig was. Scheelt ook een hoop centjes, want ze gaat 3 dagen. Maar als het moet dan moet het, laat haar niet met uitslag lopen omdat ik wil bezuinigen.



@Kers wrote:
Ben je lekker mee dan…pfff. Ik bn nog met en oude verpakking bezig, maar m’n zoon heeft ook zo snel de billen stuk…zal dus maar niet gelijk 2 jumbopakken inslaan, maar eerst een kleintje proberen. :think:


Dat zou ik dus niet doen! Ze hebben eerst de kleine pakken vernieuwd (mt 4 is dat die van 42 stuks) en gaan langzamerhand alles vervangen is mij verteld. Dus à ls je luiers scoort, neem dan megapakken. Je kan het verschil zien aan de stickers. Wacht, ik maak wel ff een fotootje.





gaat foto’s maken



Maar als je de nieuwe wil proberen en Jokkum heeft nog maat 4 (denk het niet he?) dan wil ik je er wel en paar opsturen. Ik heb 2 nieuwe pakken gekregen van het Kruidvat omdat ik een mispak had. Zat zowat geen vulling in die luiers dus alles onder. :sick:

Oh jee, Veerle heeft net haar eerste Kruidvat-luier nieuwe stijl aan. Hopelijk heeft zij er geen problemen mee.

viel me vandaag op ja dacht waar komen die luiers nu vandaan graai in het pak zijn het de kruidvat luiers totaal anders.



Vindt ze kwa uiterlijk behoorlijk saai.



Fransje heeft er nu 2 gedragen tot nu toe zonder problemen

Mara draagt ze al een paar dagen en die heeft nergens last van.

@ilsederooy wrote:

Vindt ze kwa uiterlijk behoorlijk saai.


Dat vind ik persoonlijk geen steekhoudend criterium. Al zijn ze nog zo lelijk, als Hieke er tegen kan zal me dat worst wezen.

Kimberly heeft ze ongeveer bijna 2 weken en nu ineens is het los gebarsten. Misschien omdat ze zo verkouden is geweest en dus een lagere weerstand heeft, misschien omdat er tandjes aan het groeien zijn, ik heb geen idee waarom ze nu ineens zo’n uitslag heeft.



Maar die foto’s, zijn die van kruidv*t luiers? Dan ga ik de verpakking eens bekijken, die ligt nog onderin de kast met een stuk of 10 luiers erin.

Het was mij een hele poos terug al opgevallen dat er in de kleine verpakkingen andere luiers zaten dan in de grote. Maar welke zijn de nieuwe? De paarse of de groene? Ik vind zelf de groene fijner, die zijn net iets groter en Juul hangt net tussen twee maten in. (4+)

paarse of de groene?

Ik heb de 80 Maxi luiers en die aan de zijkant dat rode embleem hebben dat zijn de nieuwe, die met het blauw/paarse zijn de oude verpakkingen.