vernieuwde Kruidv*t luiers

Op de pakken staat een telefoonnummer. De zogenaamde luierlijn. (Nee ik verzin het niet :mrgreen: ) Daar kan je alle klachten mbt de luiers ventileren.

Luierlijn :lol:



Ik heb net gebeld.

Het is dus zo, dat er een foute productie geweest. Er zitten te weinig absortieballetjes in sommige luiers, waardoor ze doorlekken.

Ik krijg nu binnen 2 weken een retourenveloppe. Daar moet ik de verpakking en 2 luiers in doen. Daarmee kunnen ze zien welke machine het is en dan krijg ik de vergoeding voor dit pak. 8)



Meestal bel ik niet zo snel, maar dit was echt een ergenis, elke verschoning een schoon setje kleren.

Ik ben ook naar een ander filiaal geweest en heb een voorraad van 6 pakken oude luiers gehaald :dance:

nou dat is wel netjes zeg maar…



super zeg…

Oh dat ga ik ook eens even bellen, ik heb net toevallig een mail gestuurd naar Kruidv@t, wat een waardeloze luiers zeg. Ik gebruik altijd al Kruidv@t luiers, nooit problemen mee gehad, maar afgelopen 3 dagen elke ochtend haar romper en pyama en slaapzak helemaal nat, bah bah. Ik ga morgen meteen bellen! :wink:

Hier ook een ontevreden klant :frowning:



Met de oude luiers geen problemen, maar met die nieuwe: binnen 2 dagen helemaal onder luieruitslag. Nu maar overgegaan op de huggies (2 pakken voor 10 euro) en de luieruitslag was snel weer weg en ik vind ze minder hard stinken door de kleren heen. Jammer dat ze normaal gesproken zo duur zijn, erg voor mijn portemonnee, maar ik vind het veel erger dat mijn zoontje anders met schrale en zere billen zit.



Hadden ze daar eigenlijk ook een verklaring voor? Voor al die kinderen die nu ineens luieruitslag krijgen?



Groetjes Heidi :-*

Mijn zoontje had ook met de oude luiers al uitslag en rode billen. Hij heeft dure billetjes, alleen pampers veroorzaken hier geen uitslag of lekkages.

hier ook ontevreden!

geen luieruitslag oid, maar wel doorgelekt en niet zo`n beetje ook.

de oude kon de hele nacht om van 19uur tot 7uur en deze maar een paar uurtjes om 23uur heb ik hem verschoond en om 7uur was hij helemaal nat maar dan ook echt zeik en zeik nat!

Hier ook luieruitslag intussen. Ik ben nu de bumblies aan het testen.



Heb echter een ideetje, als we nu allemaal eens een ander merkpak kopen en iedereen 4 luiers toesturen, en dus ook van iedereen 4 luiers van andere soorten teruggestuurd krijgen dan hoef je geen 3-4 pakken te kopen om te proberen welke het prettigst zijn bij jouw kindje…



Ik bied dus al Bumblies en de nieuwe kruidvatluiers aan eventueel.

Ik bleek ondertussen ook al een nieuwe verpakking in huis te hebben zonder dat ik het wist maar hier tot zover geen problemen.



De enige rode billen die hier voorbij kwamen waar tijdens diaree dus niet door luiers ofzo.

@inkie wrote:

Hier ook luieruitslag intussen. Ik ben nu de bumblies aan het testen.



Heb echter een ideetje, als we nu allemaal eens een ander merkpak kopen en iedereen 4 luiers toesturen, en dus ook van iedereen 4 luiers van andere soorten teruggestuurd krijgen dan hoef je geen 3-4 pakken te kopen om te proberen welke het prettigst zijn bij jouw kindje…



Ik bied dus al Bumblies en de nieuwe kruidvatluiers aan eventueel.




Hier met het aanbreken van een nieuw pak (oude verpakking :think: ) ook luieruitslag en flink ook. Wij gaan dus ook andere luiers proberen en vind het idee van Inkie niet eens zo gek. We kunnen natuurlijk ook gewoon hier even melden wat we van een bepaald soort luiers vinden. Ik ga nu de Albert Heijn luiers uitproberen. Die zijn qua prijs niet veel duurder dan de Kruidvat luiers, maar vallen wel ruimer schijnt. Ik ben beniewd. Als Emma er maar geen luieruitslag van krijgt vind ik het allang best.