ik moest 24 uur rustig aan doen na de vwp :think:
Blij dat het goed gegaan is en fijn dat er tijdens de echo niks is gevonden. DUimpejs draaien voor een goede uitslag
Mij werd verteld gewoon rustig aan doen. Dat heb ik ook gedaan. Ik stond alleen maar te kijken.
(dinsdag heb ik verder ook rustig aan gedaan, woensdag middag alleen maar gestaan, verder niets)
Maar heb nergens verder last van gehad.
Morgen rond half 5 zal ik gebeld worden voor de uitslag.
heb er buikpijn van!
Even voor de duidelijkheid, van mij was geen commentaar hoor Vroeg me gewoon af wat de adviezen zijn na een vwp. Maar gewoon staan zou je toch zeggen dat dat dan wel moet kunnen idd :? Maar je gaf zelf al aan dat het mss ook wel te maken heeft gehad met alle spanning :hug: Sterkte voor morgen :hug: Hou het even in de gaten morgen (voor zover het gaat als onze eigen kleine knul zijn ingreep morgen doorgaat )
Door alle toestanden ben ik niet helemaal bij. Wat voor ingreep moet de kleine ondergaan?
Vatte het ook niet op als commentaar hoor :-*
Morgen gaat mijn big boy naar de dokter voor zijn oren, ik vraag dan meteen even of ze mijn bloeddruk even willen opnemen.
Succes in ieder geval met de ingreep.
Dat geeft ook niet hoor, je hebt je eigen sores :hug: Joon moet morgen worden besneden, maar hij heeft sinds vanavond 38,6 dus het is nog twijfelachtig of het morgen wel door kan gaan :wall: Valentijn is vorig jaar ook geweest en die was de 1e afspraak ook 's nachts ziek geworden, dus krijg een beetje een déjà -vu hier :roll:
Verstandig van je om ze gelijk morgen even je BD op te laten nemen, dat kan nooit kwaad natuurlijk :thumbup: En heeft K. oorontsteking of sowieso oorproblemen? Succes en sterkte ook daarmee morgen :-*
Och jee, dat is ook wat! Succes morgen. Hopen dat de koorts afneemt.
(Misschien rare vraag: is er een reden dat hij besneden moet worden?) :oops:
K. heeft volgens mij weer proppen in zijn oren. Hij hoort ons soms gewoon niet. Of als ik wat zeg geeft hij antwoord op iets wat ik totaal niet vraag. Hij hoort de vraag dus niet duidelijk. Terwijl ik gewoon naast hem zit en hij mij aankijkt.
En ik denk niet dat het “Oostindisch” doof is. Mocht er geen proppen in zijn oren zitten dan wil ik dat ze verder gaan kijken. Voor een klein half jaartje geleden was het precies hetzelfde. Nu weer… Dus morgen maar na laten kijken. Heb voor de zekerheid 3 dagen oor olie in zijn oren gedaan. Mochten er wel weer proppen in zitten dan kunnen ze die er meteen uitspuiten.
Is geen rare vraag hoor Ja er is een reden, ze hebben beiden een vernauwing en bij Valentijn werd dat duidelijk toen hij net zindelijk was (hij plaste met een ballonnetje zeg maar en bij Joon zagen we dat een paar maandjes terug ook gebeuren :thumbdown:) We hebben dus gelijk de uroloog gebeld en het was na 6 weken smeren met hormoonzalf wel duidelijk dat het niet voldoende verbetert, dus opereren.
Wat ba;en joh dat ie dus zo slecht hoort :thumbdown: Ik hoop dat ze wat kunnen zien morgen, zou toch wel fijn zijn als het eenvoudig op te lossen is door oortjes uitspuiten :thumbup: Handig dat je gelijk met olie bent begonnen :thumbup: Succes :-*
spannend vandaag! Ik denk aan je!!
vrijdag om 16.30 uur word ik gebeld voor de uitslag voor Trisomie 13+18+21.
wat een spanning meis !
ik duim verder voor goed nieuws strakjes....
liefs
Gerda
Duimpjes draaien, hoop dat jullie een goede uitslag krijgen :hug:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug:
Mijn duimen draaien ook en hoop dat je ondertussen heel goed nieuws heb gekregen
Ben gebeld!
uitslag: POSITIEF!!!
Over 2 weken nog de rest van de uitslagen vanuit Groningen maar denk dat ik me daar niet druk over hoef te maken omdat op de echo ook alles er goed uit zag en de Trisomie 13 + 18 + 21 dus positief waren.
Pffff wat een opluchting en wat een onzekerheid!
Nu weer mijn zwangerschapsgevoel terug krijgen, even dat muurtje afbreken.
Kim: hoe is het bij de operatie gegaan???
wat een goed nieuws
Geweldig goed nieuws! Kun je lekker terug op je roze wolk
Geweldig goed nieuws :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Yeajjj!!! Super nieuws :dance: :dance:
Wat een heerlijk nieuws zeg! Ik hoop dat de rest ook OK is en je snel weer die roze wolk terugvindt
wat fijn voor je :thumbup: