ik duim ook mee!!
Jeetje Jolanda :shock: :hug: :hug: Dat verwacht je niet Enerzijds kun je al snel terecht, maar met deze onzekerheid is elke dag er 1 teveel :hug: Ik hoop dat alles verhoogde kansen nul blijken te zijn met de vwp Sterkte de komende 2/3 weken met deze onzekerheid :hug: :hug: :hug:
Ook ik duim heel hard mee :hug:
Heel veel sterkte morgen meis met de vwp :hug: :hug: En hier wordt keihard voor je geduimd dat de uitslag over een paar weken je positief van je stoel doet vallen :-*
Dinsdag 8 maart is de dag! Om 14.00 uur krijg ik de vruchtwaterpunctie.
ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen én een :kaars: op een goed resultaat !!!!
veel succes morgen !!!!
liefs
Gerda
veel succes en sterkte morgen!!
Dank jullie wel allemaal. Morgen om 2 uur heb ik de punctie en een versnelde uitslag. Ik hoop zo dat ik dan vrijdag de (positieve) uitslag mag krijgen.
Jeetje Jo, wat erg deze onzekerheid. Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt met een goed resultaat en je dan weer snel op je roze wolk kunt gaan zitten :hug:
Oh vrijdag al :shock: :thumbup: :hug:
:thumbup: :thumbdown:
Succes vandaag :thumbup:
succes vandaag hoor! Ik hoop dat de punctie in elk geval meevalt!! :hug:
hoe is het gegaan
Punctie viel 100% mee. Had het wat pijnlijker verwacht.
De arts was tot nu toe wel tevreden met wat hij op de echo zag.
Mocht er echt iets totaal verkeerd zijn had er op de echo toch iets zichtbaars moeten zijn. Maar alles zag er pico bello uit. Het is nog afwachten, vrijdag om 16.30 uur wordt ik gebeld voor de uitslag voor Trisomie 13+18+21.
De 22ste wordt ik gebeld voor de totale uitslag. En de 31ste heb ik de GUI echo.
en als ik het goed gezien heb (pin me er niet aan vast ) zag ik toch duidelijk het geslacht van een jongen :inlove:
Beentjes waren omhoog en het zag er net zo uit als de echo van mijn zoontje. Duidelijk een pipie en een zakkie. (of ik moet echt aan een bril denken hahaha)
Toch weer een beetje licht in de duisternis.
Dat is fijn, we :thumbup: :thumbdown: hard door :hug:
Oh Jolanda dat klinkt wel positief :thumbup: En nog een knulletje erbij :inlove: :inlove: Ik ben benieuwd of je het goed gezien hebt, al weet ook ik uit ervaring dat je het maar zelden mis hebt dan :lol: Ik duim nog even keihard door voor een echt positieve uitslag voor jullie op vrijdag En wat is een GUI echo precies :think:
GUO (had het verkeerd getypt) is weer uitgebreider dan de 20weken echo SEO) naar erfelijkheidsaandoeningen.
(en toen… ben ik vanmiddag flauwgevallen. Op de manege was ik even aan het kijken naar mijn paard dat hij gelongeerd werd. Ik werd even niet lekker en viel zo voor de vlakte. Gelukkig dat mijn vriendin erbij was, die longeerde)
Denk van alle spanningen.
:hug: :hug: :hug:
Jeetje Jolanda :shock: :hug: :hug: Moest je sowieso niet wat langer plat kiggen na die vwp of alleen gisteren? Balen joh, hoop dat het niet meer gebeurt na mooi nieuws morgen :hug: :-*