Daar gaat dan je roze wolk. We hebben een test laten doen op Down.
Uitslag van Trisomie 21 ( Down ) is goed gegaan, geen verhoogde kans. Ook de Trisomie 13 was in orde. Maar de Trisomie 18 was wel verhoogd
( van 1:946 heb ik 1: 112) Een verhoogde kans dus.
Hier had ik eigenlijk niet op gerekend omdat de nekplooi prima was.
As dinsdag naar het ziekenhuis voor een intake. Wij willen een VWP laten uitvoeren. Hopelijk kan dit zsm. Het gevoel van zwanger zijn is gewoon verdwenen.
Ik hoop zo na verhalen gelezen te hebben dat het toch een goede afloop geeft voor mij!
jeetje, idd dan knal je van je roze wolk af. weet niet goed wat te zeggen, wil je wel heel veel sterkte wensen.
pfff… dat slaagt in als een bom…
:hug:
heb 3 jaar geleden precies hetzelfde gehad, pff weet nog dat ik echt flink van de kaart was. mijn zwanggere gevoel kwam pas terug na de 20 weken terug, toen kon ik het loslaten en vertrouwen dat het goed zat. toch was het het eerste waar ik aan dacht toen ze geboren werd.
veel sterkte :hug:
jeetje, idd dan val je echt even in een heel diep gat…
sterkte…
jeetje wat een klap zeg :hug: :hug: :hug:
ons 1e mannetje had t 18 (wisten we niet) als je er vragen hebt over t18 mag je me altijd pben, met Ivan vlokkentest gehad en met Lynn vwp.
Heel veel sterkte gewenst , meestal kun je diezelfde week nog voor een vwp
Hey jolanda,
Is idd. erg heftig ik heb ook een vwp. laten doen met deze zwangerschap ben nu inmiddels 26 weken zwanger, ik had ook een verhoogde kans van 1 op 8 op een kindje met down en het chromosoom 13 en 18, heb ook 2 weken later de vwp. laten doen en bij ons kon de sneltest gedaan worden zodat we binnen 3 dagen de uitslag al hadden, en ons kindje is gelukkig gezond,ik weet hoe je je voelt, je dondert idd. van je roze wolk af.
Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat er een goede uitslag uit de test mag komen
:hug: robin
Wat een moeilijke periode zeg. Maar vergeet niet dat de kans dat er iets aan de hand is, vele malen kleiner is dan dat het niet goed zou zijn :-*
Knuffel voor jullie… :hug:
Dank jullie wel allemaal.
Morgen heb ik een intakegesprek in het ziekenhuis. Waarschijnlijk die dinsdag daarop de VWP.
(waarom niet meteen???)
Dus een week extra in spanning zitten!
Maar wat ik niet snap is de waarde van de Trisomie 18 als de nekplooi en Trisomie 13 goed zijn???
dan moet daar toch ook een afwijking in zitten?
Als ik het bij elkaar optel weet ik dus over 4 - 5 weken meer en dat zit ik op de 18 weken
Gewoon een knuffel :hug:
Heel veel dikke :hug: en sterkte
hoe ging het intake gesprek :hug:
Intake ging goed.
Er is weer een echo gemaakt om te bepalen hoever ik op dit moment zwanger ben. De baby groeit tot nu toe volgens het boekje, hartje klopte goed en er waren tot nu toe geen zichtbare afwijkingen te zien.
Maar dat zegt helaas nog niets. De vruchtwaterpunctie moet de definitieve uitslag geven.
Dinsdag 8 maart is de dag! Om 14.00 uur krijg ik de vruchtwaterpunctie. Gelukkig krijg ik omdat ik een verhoogd risico heb op Trisomie 18 ( en nu blijkt ook een verhoging te zitten in trisomie 13 ) binnen een week de uitslag. We hoeven er dus geen 3 weken op te wachten ( ben ik wel blij om!)
Duimen dus dat het toch allemaal goed gaat komen!
Mijn duimen draaien!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Dat worden spannende weken :hug:
wat een angst meis ! :hug:
Ik hoop dat de vwp goed verloopt en dat jullie als uitslag een gezond kindje mogen verder verwachten…
liefs
Gerda
Ik duim mee!! :hug:
Ik ook :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: