verhoogde kans op trisomie 18-update p 5

Fijn meis :dance: :-*

hoe opgelucht zal jij je voelen, meis !!!

schitterend…

Breek maar snel af, die muur en genieten nu !!!

liefs

Gerda

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

super :dance: :dance: :dance: :dance: :thumbup:

dat is geweldig nieuws!!!1

Yolanda: super! :dance: Nu teug genieten!!!

Oh Jolanda, wat een opluchting zullen jullie gevoeld hebben zeg :dance: Ik voel hem hier al, laat staan hoe dat voor jullie is geweest :-* :-* Ik hoop dat je snel je positieve zwangergevoel weer terug krijgt, want de komende maanden vliegen zo voorbij :wink: :inlove: :inlove: :inlove: :-

OK is goed gegaan :thumbup: Ik zal zo even een update plaatsen in "mijn

topic in arm om je schouders mocht je het willen lezen :wink: maar dan houden we het hier ontopic :-

Hey meis, heb je inmiddels de rest van de uitslagen ook binnen? Die zou je toch rond deze tijd ook nog krijgen :pray: Ik hoop dat die ook zo goed zijn en dat je echt terug kunt klauteren op je gelukswolk :inlove: :pray: :-* :-*

Rest van de uitslagen allemaal in orde!

De GUO echo was ook perfect. De arts in het ziekenhuis bleef het hartje maar bekijken. Toen hadden we wel iets van: Zou er iets zijn???

Maar hij wilde er absoluut zeker van zijn dat dat 100% was en dat was het!

Dus alles is picobello met onze zoon :mrgreen:

Bedankt voor de lieve berichtjes!

we klimmen rustig aan weer op onze “blauwe” wolk! :lol:

Oh Jolanda, wat ontzettend goed om te lezen :dance: En ik zat al te twijfelen of het een blauwe of roze wolk zou moeten zijn, dus vandaar de gelukswolk :lol: Maar helemaal leuk een broertje voor K. erbij :inlove: :inlove: en nog een knulletje voor jullie :inlove: Ga nu lekker heel erg keihard genieten die laatste helft en daarna uiteraard nog vele malen meer :inlove: :-* :-*

:dance: :dance: :dance: :inlove:

:dance: Yeah!! Super Jolanda!! :dance:

das super goed nieuws :dance: :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Fijn meis! En nu genieten he?