Fijn meis :dance: :-*
hoe opgelucht zal jij je voelen, meis !!!
schitterend…
Breek maar snel af, die muur en genieten nu !!!
liefs
Gerda
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
super :dance: :dance: :dance: :dance: :thumbup:
dat is geweldig nieuws!!!1
Yolanda: super! :dance: Nu teug genieten!!!
Oh Jolanda, wat een opluchting zullen jullie gevoeld hebben zeg :dance: Ik voel hem hier al, laat staan hoe dat voor jullie is geweest :-* :-* Ik hoop dat je snel je positieve zwangergevoel weer terug krijgt, want de komende maanden vliegen zo voorbij :inlove: :inlove: :inlove: :-
OK is goed gegaan :thumbup: Ik zal zo even een update plaatsen in "mijn
topic in arm om je schouders mocht je het willen lezen maar dan houden we het hier ontopic :-
Hey meis, heb je inmiddels de rest van de uitslagen ook binnen? Die zou je toch rond deze tijd ook nog krijgen Ik hoop dat die ook zo goed zijn en dat je echt terug kunt klauteren op je gelukswolk :inlove: :-* :-*
Rest van de uitslagen allemaal in orde!
De GUO echo was ook perfect. De arts in het ziekenhuis bleef het hartje maar bekijken. Toen hadden we wel iets van: Zou er iets zijn???
Maar hij wilde er absoluut zeker van zijn dat dat 100% was en dat was het!
Dus alles is picobello met onze zoon :mrgreen:
Bedankt voor de lieve berichtjes!
we klimmen rustig aan weer op onze “blauwe” wolk! :lol:
Oh Jolanda, wat ontzettend goed om te lezen :dance: En ik zat al te twijfelen of het een blauwe of roze wolk zou moeten zijn, dus vandaar de gelukswolk :lol: Maar helemaal leuk een broertje voor K. erbij :inlove: :inlove: en nog een knulletje voor jullie :inlove: Ga nu lekker heel erg keihard genieten die laatste helft en daarna uiteraard nog vele malen meer :inlove: :-* :-*
:dance: :dance: :dance: :inlove:
:dance: Yeah!! Super Jolanda!! :dance:
das super goed nieuws :dance: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Fijn meis! En nu genieten he?