Vanavond: Hoe word ik mama in Zuid-Amsterdam?

Ik denk niet dat Bridget echt zo dom is. Ze DOET dom… Natuurlijk weet ze dat ze geen carpaccio mag. Natuurlijk was dit shot niet de echte eerste test en VK bezoek… Ik voel me net een kleuter zeg… :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:



En dan die domme doos van een, hoe heet ze, dat mens van Patrick Kluivert… GATVERDAMME!!!

Whahaha, ik ben dus niet de enige die zich heeft geërgerd! Wat een verschrikking zeg!!!



Ik dacht echt dat het wel een leuk programma zou zijn…



En dan die opmerking met een klein schattig babyshirtje in de hand:

“alleen hiervoor NEEM je toch kinderen”



Ja hoor!!



Mag hopen dat het een persiflage moet zijn, want anders is het echt in en in triest!

ze was een tydje terug bij life en cooking en vertelde daar ook dat je de serie niet te serieus moet nemen :wink:



ik heb wel hartelijk gelachen om het tepelkloven verhaal trouwens



de rest was idd een beetje kort door de bocht en gespeeld.

@mamatally wrote:

ze was een tydje terug bij life en cooking en vertelde daar ook dat je de serie niet te serieus moet nemen :wink:




Ja om haar eigen hachie te redden zeker.

Je kan een dom overkomt programma maken en een verschrikkelijk dom/de plank finaal misslaan/denigrerend (domme moeders/domme blondjes, domme vrouwen uit zuid) etc maken.

@Irene wrote:

Whahaha, ik ben dus niet de enige die zich heeft geërgerd! Wat een verschrikking zeg!!!



Ik dacht echt dat het wel een leuk programma zou zijn…



En dan die opmerking met een klein schattig babyshirtje in de hand:

“alleen hiervoor NEEM je toch kinderen”



Ja hoor!!



Mag hopen dat het een persiflage moet zijn, want anders is het echt in en in triest!




ja om die opmerking zat ik me óók al te ergeren :wall:

Ach vond het al een vreselijk mens maar weet het nu zeker :thumbdown:



Wat een vreselijke :doh: :doh: opmerkingen maakte ze. Of ze niet weet dat ze negen maanden met een baby moet lopen :naughty: kijk volgende week wel wat anders :thumbdown: :thumbdown:

Zoiets ga ik dus zeker niet kijken, zelfs bij de voorstukjes zap ik snel weg.

onderschrift zegt genoeg denk ik

@~Marion~ wrote:

Ik denk niet dat Bridget echt zo dom is. Ze DOET dom… Natuurlijk weet ze dat ze geen carpaccio mag. Natuurlijk was dit shot niet de echte eerste test en VK bezoek… Ik voel me net een kleuter zeg… :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:



En dan die domme doos van een, hoe heet ze, dat mens van Patrick Kluivert… GATVERDAMME!!!




Oké ik was dus de starter van het topic, maar heb het niet gisteracvond gekeken. Ben nu aan het kijken op rtlgemist, ben nu 6 min ver en nu al :sick:



Wat komt ze enorm dom over zeg, zo wil je jezelf toch niet terug zien :wall:

@Mint wrote:

Zoiets ga ik dus zeker niet kijken, zelfs bij de voorstukjes zap ik snel weg.

onderschrift zegt genoeg denk ik




:hug:

@lydia wrote:

@Mint wrote:
Zoiets ga ik dus zeker niet kijken, zelfs bij de voorstukjes zap ik snel weg.

onderschrift zegt genoeg denk ik




:hug:




Van mij ook :hug:



In die periode kon ik dit soort programma’s ook niet verdragen. :-*

we kwamen tijdens het zappen de dames tegen :mrgreen:



na welgeteld 3 zinnen - we vielen binnen bij de tepelkloven- kreeg mn vinger kramp van ellende en waren we verder gezapt 8)

ik moet zeggen dat ik echt ontspannen was na het kijken…



ik heb nog nooit zo iets doms gezien en heb werkelijk waar haar 699x uitgelachen…



wat een aanfluiting zeg :hand: ik zou me kapotschamen…zelfs een tiener weet meer over zwangerschap dan dat zij deed voorkomen…



waar ik me wel aan ergerde was de ENORME HOEVEELHEID CADEAUS die de welgestelde dames van A’dam-zuid gekregen hebben…

daar kunnen ze heel veel aanstaande moeder met minder in de portemonee goed meehelpen.

en hoe ze de taxi-chauffeur behandelde :naughty: :naughty:



maar goed…het is het kijken iid niet waard.

hopelijk is er volgende week iets anders op tv…

hier danielle :wink:

@lydia wrote:

hier danielle :wink:




haha tegelijk gepost.

Hm, toch vond ik deze aflevering al wel iets beter te pruimen dan die van vorige week, eigenlijk… :think:

@Noasmama wrote:

Hm, toch vond ik deze aflevering al wel iets beter te pruimen dan die van vorige week, eigenlijk… :think:




ik vond het de vorige keer zoooo slecht dat ik dacht: das eigenlijk te leuk om te laten liggen, even lekker ergeren 8)



maar het was gewoon dodelijk saai zeg…jemig… :zzz:

@fiep klophout wrote:

@Noasmama wrote:
Hm, toch vond ik deze aflevering al wel iets beter te pruimen dan die van vorige week, eigenlijk… :think:




ik vond het de vorige keer zoooo slecht dat ik dacht: das eigenlijk te leuk om te laten liggen, even lekker ergeren 8)



maar het was gewoon dodelijk saai zeg…jemig… :zzz:




Mooi, niets gemist dus, heb lekker gesport en toen nog einde van CSI gezien

Ik heb net voor de grap eens de eerste aflevering online terug gekeken.



Maar ik hoop toch echt dat ze de boel overdrijft hoor! Want als ze altijd zo praat zou ik helemaal gèk van d’r worden.



Ooohhhh…is dat een baby??? (nee een koe :roll: )

dan ben ik vast een van de enigen die het met veel elangstelling heeft gevolgd… al waren sommige dingen wel een beetje zwaar overdreven… kijk naar die kindewagentest :lol:

Dat hele programma is natuurlijk 1 grote knipoog naar de ‘high society’ van Amsterdam zuid. Dat jullie daar niet doorheen prikken.

Alle onderdelen die je ziet in het programma zijn opgenomen voor het programma. De daadwerkelijke zwangerschaps-cursussen, vk-bezoekjes etc etc. waren niet voor de camera. En natuurlijk is ze ook niet zo dom naïef en omhooggevallen als ze doet voorkomen.

Het is gewoon heerlijke ‘zelfspot’ zo over de top dat het er zo dik bovenop ligt dat je er meteen doorheen prikt toch zeker!?

Bekijk het niet als een reality show, maar gewoon als een uurtje humor.