Vanavond: Hoe word ik mama in Zuid-Amsterdam?

@konijn wrote:

dan ben ik vast een van de enigen die het met veel elangstelling heeft gevolgd… al waren sommige dingen wel een beetje zwaar overdreven… kijk naar die kindewagentest :lol:




Nee hoor… ik kijk/keek het ook… ze had toen ook zo’n programma over amerika… ik vond het prachtig om te zien :smiley:



Sommige dingen wel overdreven… (in beide programma’s…) maar ik heb op bepaalde momenten ook mijn ogen uitgekeken… geweldig… :mrgreen:

@Linda_ wrote:

Dat hele programma is natuurlijk 1 grote knipoog naar de ‘high society’ van Amsterdam zuid. Dat jullie daar niet doorheen prikken.

Alle onderdelen die je ziet in het programma zijn opgenomen voor het programma. De daadwerkelijke zwangerschaps-cursussen, vk-bezoekjes etc etc. waren niet voor de camera. En natuurlijk is ze ook niet zo dom naïef en omhooggevallen als ze doet voorkomen.

Het is gewoon heerlijke ‘zelfspot’ zo over de top dat het er zo dik bovenop ligt dat je er meteen doorheen prikt toch zeker!?

Bekijk het niet als een reality show, maar gewoon als een uurtje humor.






Nou mijjn soort humor is het niet. Doe OF nep OF echt… en niet dit halfbakken ertussenin gedoe. Ik word er doodmoe van… :naughty:

ik vond het echt wel leuk. Ze deed alsof ze het allemaal niet snapte, ze is echt wel een slimme vrouw hoor :wink: En ach als je het geen leuk programma vindt dan zap te toch gewoon verder? Ik maak me daar niet druk om :wink:

ik heb t ook gekeken, vond t erg leuk. kijk, ze deed waarom ze het niet snapte, idd beetje overdreven, maar het was daarom voor kijkers ook een beetje een informatief programma…

vond t dus wel erg leuk!!

@#puk# wrote:

@Linda_ wrote:
Dat hele programma is natuurlijk 1 grote knipoog naar de ‘high society’ van Amsterdam zuid. Dat jullie daar niet doorheen prikken.

Alle onderdelen die je ziet in het programma zijn opgenomen voor het programma. De daadwerkelijke zwangerschaps-cursussen, vk-bezoekjes etc etc. waren niet voor de camera. En natuurlijk is ze ook niet zo dom naïef en omhooggevallen als ze doet voorkomen.

Het is gewoon heerlijke ‘zelfspot’ zo over de top dat het er zo dik bovenop ligt dat je er meteen doorheen prikt toch zeker!?

Bekijk het niet als een reality show, maar gewoon als een uurtje humor.






Nou mijjn soort humor is het niet. Doe OF nep OF echt… en niet dit halfbakken ertussenin gedoe. Ik word er doodmoe van… :naughty:




eens.

net zo doodmoe word ik trouwens van de opmerking: kijk dan niet. ja, doe ik ook niet, maar die keren dat ik wel keek, heb ik een mening gevormd, en ik zit op een forum om die mening met de wereld te delen :mrgreen:


kijk, ze deed waarom ze het niet snapte, idd beetje overdreven, maar het was daarom voor kijkers ook een beetje een informatief programma.....


uuuuh ik heb echt geen presentatrice nodig die zich voordoet als een of ander uilskuiken om er iets van op te kunnen steken hoor :roll: