Vanavond: Hoe word ik mama in Zuid-Amsterdam?

Nieuw programma op rtl5. Wie gaat er kijken?



Meestal houd ik niet zo van dit soort programma’s maar ben toch ook wel aagje :smiley:

ik denk niet dat ik dat programma gaan zien, ik kijk op dinsdag uitstel van executie,



Maar hoe laat begint het?

ja hoelaat kwam het nou ??

weet nog niet of ik ga kijken

oe bah, das toch met Bridget?



Nou nee, daar kan ik echt niet tegen, Hoe word ik een gooise vrouw, hoe word ik…



Ze kan beter de cursus, hoe word ik een goede presentatrice gaan volgen.

Bridget is ook niet mijn favo, had ik nog niet gezien dat zij het ging presenteren :think:



Het komt vanavond om 21.25 uur en het is vandaag maandag :smiley:

@Esther75 wrote:

oe bah, das toch met Bridget?



Nou nee, daar kan ik echt niet tegen, Hoe word ik een gooise vrouw, hoe word ik…



Ze kan beter de cursus, hoe word ik een goede presentatrice gaan volgen.


Ja ik vind er ook :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:

Wij gaan kijken hoor. Ben benieuwd :think:

oh ja het is maandag :oops: :oops: :oops: :oops:



Oh ben zo in de bonen haha



Maar als dat met bridget is kijk ik niet nee haha, ik irriteer me dood aan dat mens :silenced:

Hmm, alleen omdat ze zwanger is en ik dat ook ben (dus wij 1 overeenkomst hebben) wil ik het vanavond wel proberen te kijken… :think:



Verder vind ik haar echt een mokkel… :sick:

Niet mijn type… :wink:

Ik vind Bridget zoooooooooooo dom he…



Echt een schaap…Ik heb voorstukjes gezien en dan denk ik :roll:



Met een bolle buik carpaccio bestellen en dan moet een vriendin zogenaamd afgesproken zeggen dat ze het niet mag.



Volgens mij is het een heel stom programma waar ze heel nep-naief doet en met haar geld smijt omdat ze het heeft.



Neu, niets voor mij.



Maar misschien komt dat omdat ik niet zwanger ben, wellicht had ik het geweldig (denk het niet) hebben gevonden als ik wel een baby in mijn buik zou hebben. Het enige leuke van het programma is dat het in amsterdam zuid is gesitueerd. Daar ben ik opgegroeid en daar woont mijn mama.



Ja ik heb een rotbui :snooty:

Is er een verschil in mama worden in Zuid-Amsterdam en Noord-Amsterdam? :think:

Ik vind Bridget ook :sick: :sick: :sick:



Maar NIEMAND vind ik zo erg als Sylvana Simons :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:



Maar misschien ga ik toch kijken…

@Nefarious wrote:

Is er een verschil in mama worden in Zuid-Amsterdam en Noord-Amsterdam? :think:




Mama’s die in zuid wonen hebben over het algemeen iets meer geld 8)

@~Marion~ wrote:

Ik vind Bridget ook :sick: :sick: :sick:



Maar NIEMAND vind ik zo erg als Sylvana Simons :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:



Maar misschien ga ik toch kijken…




Helemaal mee eens :oops: Vind Bridget ook niks maar oke toch maar even kijken :wink:

Ben ik dan de enige die Bridget wel leuk vind :? ?

Wist niet eens dat het kwam vanavond, maar nu ik het weet ga ik misschien wel kijken.

xxxx

nou zit het te kijken maar vind het beetje gemaakt hoor…

Ik vindt dat ze niet zchzelf is…

en errug overdreven

nee idd…



mag ik ff verder afkraken? weet dat niet iedereen overal meteen alles vanaf weet, maar vind er een beetje ehh, dom overkomen, alsof ze niets weet ofzo :eh: en waar is die vader bij 1e x vk? of bij test doen? die heb ik nog niet gezien hoor :eh: