Vanavond: Hoe word ik mama in Zuid-Amsterdam?

ik vind er echt niks aan.



Gelukkig komt straks project catwalk :smiley:

vind die irene vd laar nog leuker dan bridget :eh:

@Amy82 wrote:

nee idd…



mag ik ff verder afkraken? weet dat niet iedereen overal meteen alles vanaf weet, maar vind er een beetje ehh, dom overkomen, alsof ze niets weet ofzo :eh: en waar is die vader bij 1e x vk? of bij test doen? die heb ik nog niet gezien hoor :eh:




Alles is ingestudeerd, en daarbij geloof ik echt dat ze zo dom als een pinda is hoor…



En dat wilde ik dus ook aangeven. Als je nieuwbakken moeder bent lees je je toch een beetje in? programma of niet.



Dus voor haar is het geen voordeel dit programma. Ik dacht al dat ze dom was, en nu hoor ik vanalles over dit programma en komt ze volgens mij nog veeeeeeeeel dommer over.

Ik kijk trouwens niet, heb een heerlijke msn-commentator :inlove:

Wat een stelletje dozen zeg…



Tepelkloven wat is dat?

-Ja dat komt omdat de baby een beetje hard zoog



Tranen van het lachen hadden ze allebei :eh: :wall:

Ik heb m net uitgezet… wat een bagger zeg :sick:



“Doe mij maar de carpaccio” “neeeeeeee die mag je niet hebben” "ow niet? " zucht

pfff ik dacht leuk, ff baby-tv, maar ik irriteer me alleen aan de domheid van die dames, pffff



en dan die opmerking van irene; ik heb zelfs tepelkloven over voor mijn kinderen. Tjee zeg, heb je er niet meer voor over??

xxxxx

Ik heb het ook gezapt wegens het overduidelijke gemaakte karakter. Ik wacht nu ook op P.C., alleen jammer dat de deelnemers vandaag met elkaar gaan kletsen en ik nog een week moet wachten op de finale… :frowning:

*Kijkt ook naar PC

@Soleil wrote:

Ik heb het ook gezapt wegens het overduidelijke gemaakte karakter. Ik wacht nu ook op P.C., alleen jammer dat de deelnemers vandaag met elkaar gaan kletsen en ik nog een week moet wachten op de finale… :frowning:




vind ik ook altijd jammer.

Ik vind dit een van de leukste " race" programma’s, het is creatief en dat zijn zulke programma’s niet snel.

@Madre wrote:

Ik kijk trouwens niet, heb een heerlijke msn-commentator :inlove:




:mrgreen:



en de conclusie van die commentator is:

dit is wel ongeveer het baggerste programma wat ik de laatste jaren op tv gezien heb…allejemig wat on-ge-lo-fe-lijk slecht.

owww my GOD… wat was dat erg. En dan de zin die ze uitkraamde bij de verloskundige…enne hoelang duurt zoiets wijzend naar haar buik blurrggg…



My god… :sick:

Normaal vond ik Bridget wel leuk en dat overdrevene past wel bij haar type, maar dit vond ik ook over the top. En het hoogtepunt van ergernis vond ik wel dat die bekende aanstaande mama’s, die het bepaald niet arm hebben, volgeladen van een zwaar gesponsord feest afkomen met wandelwagens, kinderstoelen en weet ik veel wat meer. Geef dat lekker aan moeders die wel een mazzeltje kunnen gebruiken. Werden ze nog ‘verwend’ ook met manicures en gefrut, omdat ze het zo ‘zwaar’ hadden. Grrrrr, daar kan ik me dus serieus dood aan ergeren. En dan nog lachend naar buiten komen ook: “Dat is dus het voordeel van het moederschap, het shoppen!” Nee, dat was geen shoppen, dat was inladen met een volle portemonnee, inhalige schraper. Bah.

@Esther75 wrote:

oe bah, das toch met Bridget?



Nou nee, daar kan ik echt niet tegen, Hoe word ik een gooise vrouw, hoe word ik…



Ze kan beter de cursus, hoe word ik een goede presentatrice gaan volgen.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Als ik dit allemaal zo lees heb ik gisteravond dus een goede keus gemaakt door naar die film met Jodie Foster te kijken :mrgreen:

Haha, het was zo erg dat ik er zowaar om kon lachen… :mrgreen:

@lydia wrote:

@Soleil wrote:
Ik heb het ook gezapt wegens het overduidelijke gemaakte karakter. Ik wacht nu ook op P.C., alleen jammer dat de deelnemers vandaag met elkaar gaan kletsen en ik nog een week moet wachten op de finale… :frowning:




vind ik ook altijd jammer.

Ik vind dit een van de leukste " race" programma’s, het is creatief en dat zijn zulke programma’s niet snel.




Volgende week is er ook nog geen finale zag ik, dan gaat het tussen Rami en die dikke man. Ben benieuwd wie de laatste finaleplaats krijgt!

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:
Ik kijk trouwens niet, heb een heerlijke msn-commentator :inlove:




:mrgreen:



en de conclusie van die commentator is:

dit is wel ongeveer het baggerste programma wat ik de laatste jaren op tv gezien heb…allejemig wat on-ge-lo-fe-lijk slecht.




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Blij dat ik niet hoefde te kijken. Ik moest naar de kerk.

Idd, gezien maar wat een waardeloos programma zeg, ongelooflijk. Vind Bridget helemaal niet leuk. Neemt zichzelf veel te serieus. Kwam gisteren ook vreselijk onnozel over net als Irene van de Laar overigens.