Klinkt positief charissa :thumbup: Op dat gedoe met het huisje na, dat is idd niet zo netjes…
Als we gaan zou ik denk ik de 6 pers. chalet kiezen, lijkt me ruim genoeg voor ons drietjes.
Zal het vandaag eens aan vriendlief laten zien en kijken wat hij er van vindt.
@Bren1970 wrote:
Sari-Fay is helemaal wild van molens, :shock:
Ik ben nu heel hard aan het zoeken of we niet een keer 1 nachtje ergens in een molen kunnen slapen, weet er iemand iets???
Bij leuke overnachtingen en dan .nl erachter staat een advertentie over
een overnachting in een molen.
@Frank@ wrote:
Klinkt positief charissa :thumbup: Op dat gedoe met het huisje na, dat is idd niet zo netjes…
Als we gaan zou ik denk ik de 6 pers. chalet kiezen, lijkt me ruim genoeg voor ons drietjes.
Zal het vandaag eens aan vriendlief laten zien en kijken wat hij er van vindt.
Vandaag geboekt, maar het is wat anders geworden. Een weekje centerparcs erperheide

Centerparcs is ook leuk! Alvast heel veel plezier :thumbup:
@Bren1970 wrote:
Sari-Fay is helemaal wild van molens, :shock:
Ik ben nu heel hard aan het zoeken of we niet een keer 1 nachtje ergens in een molen kunnen slapen, weet er iemand iets???
ik heb een aantal prijzen gezien, maar dat is niet misselijk.
88 euri pp voor 1 nachtje :shock:
Zou je bij het VVV kunnen navragen, want op i net staan hotels, en een bed en breakfast is natuurlijk wel weer een stuk goedkoper.
Ligt er ook aan waar je wilt zitten, NL staat vol met molens. In Vlissingen staat een watertoren die bijvoorbeeld werd verhuurd als antikraak geloof ik, maar dat is dan nog geen molen he?
@Esther75 wrote:
@Bren1970 wrote:Sari-Fay is helemaal wild van molens,
ik heb een aantal prijzen gezien, maar dat is niet misselijk.
88 euri pp voor 1 nachtje :shock:
Zou je bij het VVV kunnen navragen, want op i net staan hotels, en een bed en breakfast is natuurlijk wel weer een stuk goedkoper.
Ligt er ook aan waar je wilt zitten, NL staat vol met molens. In Vlissingen staat een watertoren die bijvoorbeeld werd verhuurd als antikraak geloof ik, maar dat is dan nog geen molen he?
Ik had idd ook al een aantal mogelijkheden gevonden… Eurorelais… weekend á € 500,=… :shock:
Ik blijf lekker verder zoeken, waar in Nederland, maakt niet uit!!
Wij hebben ooit de Kerstvakantie doorgebracht in een molen in Ruinen, Drenthe… maar die is nu van Momumentenbeheer… jammer!!!
Misschien kunnen jullie helpen?
SF willen begin oktober een lang weekend met zn allen op vakantie. Nu zoeken ze een 12pers. huisje in de omgeving gelderland/overijssel.
Kids die er bij zijn, zijn; bijna 10, 7, 4 en Ryan zal dan 1,5jr oud zijn.
Iemand een idee???
spijkvoorde .nl
Een b&b waar je met de hele fam kunt logeren
er is ook een buitenzwembad…fietsverhuur…en je logeert dan op de deel
incl een speeltoestel in de tuin voor de kleintjes
Wij kregen net bericht van Camping Mast dat er een annulering van een caravan was e omdat ze wist dat wij toch liever in een caravan zitten… je raadt het al. Gebeld met die mensen van die caravan en het ziet er naar uit dat we de tent kunnen verruilen voor een caravan. :dance:
Woehoe! Dan hoop ik niet dat je er eentje hebt helemaal aan de achterzijde, want daar hebben ze net de hele coniferenrij weg gehaald Kijk je nu dus zo op de achterliggende weg :o
@mariska89 wrote:
Misschien kunnen jullie helpen?
SF willen begin oktober een lang weekend met zn allen op vakantie. Nu zoeken ze een 12pers. huisje in de omgeving gelderland/overijssel.
Iemand een idee???
Kijk eens bij Landal, daar hebben ze diverse parken met 12 persoons bungalows. Bijvoorbeeld in de Hellendoornse Berg, ik ben er nog nooit geweest maar het ziet er wel heel leuk uit! Het heeft ook een overdekt zwembad, ook lekker in oktober.En je kunt natuurlijk naar Hellendoorn

Puk we staan wel op het achterste veld, dar stonden we vorig jaar ook. Maar zitten niet direct aan die weg die jij bedoelt denk ik (hoop ik).
Wij gaan dit jaar weer naar de sprookjescamping in Hardenberg.
Wij gaan morgen naar hof van saksen, drenthe 12 pers. huisje.
En we zijn vorig jaar in Limburg geweest, weerterbergen. (8-14 pers)
Is dus geen gelderland/overijsel,
maar wel leuk! :thumbup: :mrgreen:
Hoe was het Puk ?
Mallorca, Menorca ? En whats the place to be met 2 kinderen van 4 en 2,5 ?
Welke plaats ie leuk ? Wij zitten het liefst in een appartementje.
Volgens mij weet Oessie daar alles van (en Anne-marie)
Hof van saksen is zeker aan te raden!
Heel mooi, sjiek erg goed verzorgd allemaal.
Zit een super ballenbak bij, moet je niet in het weekend zijn (dan fungeert het als een soort balorig voor de hele buurt), maar door de weeks is het er heerlijk rustig en de meiden hebben zich er erg goed vermaakt.
Huisje was netjes. Niets op aan te merken.
Echt een leuke tijd gehad!
(camping mast valt btw wel mee met de coniferen kap, de molkenbosweg -van het bos naar de hoofdweg aan de oostkant- daarentegen hebben ze flink onder handen genomen. Wel mooi, kan het lekker dicht groeien)
@Karin2 wrote:
@mariska89 wrote:Misschien kunnen jullie helpen?
Iemand een idee???
Kijk eens bij Landal, daar hebben ze diverse parken met 12 persoons bungalows. Bijvoorbeeld in de Hellendoornse Berg, ik ben er nog nooit geweest maar het ziet er wel heel leuk uit! Het heeft ook een overdekt zwembad, ook lekker in oktober.En je kunt natuurlijk naar Hellendoorn![]()
Helledoornse berg ben ik vorig jaar geweest. Mooi park. Wij hadden een 6-persoonhuisje maar alles zag er op en top uit…2 badkamers, mooie keuken, mooie slaapkamer, sfeervol ingericht en een afgesloten tuin[we hadden een kinderbungalow]
Zwembad erg leuk en een overdekt speelparadijsje. Erg leuk hebben we het daar gehad!
Mallorca is een aanrader. Wij zijn er afgelopen september geweest en ik vond het echt mooi daar. Heerlijk zonnig en een mooi eiland en ook genoeg te doen voor kinderen.