Wij gaan zelf dit jaar een weekje naar Drenthe. Ruinen om precies te zijn :dance:
@Karin2 wrote:
Mallorca, Menorca ? En whats the place to be met 2 kinderen van 4 en 2,5 ?
Welke plaats is leuk ? Wij zitten het liefst in een appartementje.
Ik kan niet kiezen uit plaatsen die ik niet ken.
Is er iemand onder jullie die deze camping in Istrië wel eens heeft aangedaan? Ik heb 2 lange avonden zitten puzzelen naar welke camping wij zullen gaan in Istrië van de zomer. We hebben een vouwwagen en houden rekening met Lotte van 4 jaar. We willen dus een camping waar je makkelijk de zee in kan, een beetje strand hebt (dus geen plateau- of rotsstrand), een zwembad en wat speeltoestellen. Ik kwam op deze camping uit en op Zelena Laguna in Porec. Echter camping Vestar trok me iets meer en mijn ouders waren ooit wel eens op deze camping wezen kijken en dachten ook dat het wel een geschikte camping zou zijn voor ons. Maar nu dacht ik, ik vraag eens of een van jullie ooit op deze camping heeft gestaan. Ik heb al vele ervaringsverhalen gelezen op Internet, maar eigenlijk niet echt van mensen met kleine kinderen… vandaar…
Groetjes,
Viratine
@natas1 wrote:
:dance: :dance: ik heb ook geboekt, we gaan weer in een kant en klare tent. Naar de Vendee. Nog nooit geweest , maar het sprak me erg aan! Heel goed voor kleine kids, en 2 weken(laatste week juni, 1e week juli!) voor 600 euro vind ik nu nog net kunnen, er komt nog zoveel bij!
ik ben echt helemaal blij!
natas
Wij vinden de Vendée helemaal leuk! We gaan dit jaar voor de 4e keer naar dezelfde camping.
Waar gaan jullie heen?
@Viragootje wrote:
Is er iemand onder jullie die deze camping in Istrië wel eens heeft aangedaan? Ik heb 2 lange avonden zitten puzzelen naar welke camping wij zullen gaan in Istrië van de zomer. We hebben een vouwwagen en houden rekening met Lotte van 4 jaar. We willen dus een camping waar je makkelijk de zee in kan, een beetje strand hebt (dus geen plateau- of rotsstrand), een zwembad en wat speeltoestellen. Ik kwam op deze camping uit en op Zelena Laguna in Porec. Echter camping Vestar trok me iets meer en mijn ouders waren ooit wel eens op deze camping wezen kijken en dachten ook dat het wel een geschikte camping zou zijn voor ons. Maar nu dacht ik, ik vraag eens of een van jullie ooit op deze camping heeft gestaan. Ik heb al vele ervaringsverhalen gelezen op Internet, maar eigenlijk niet echt van mensen met kleine kinderen… vandaar…
Groetjes,
Viratine
Wij zijn naar Vrsar geweest, 5 minuutjes verder dan Porec, was iets minder toeristisch. In een appartement-hotel. Hmm, aan mijn antwoord heb je niets… :mrgreen:
Wij gaan dit jaar naar Seqouia Parc in zuid-west Frankrijk.
http://www.sequoiaparc.com/nl/
Heb er nu al zin in.
In mei gaan we nog een weekje Beerze Bulten in de kop van Overijssel :dance:
@El73 wrote:
Wijmisschien ook. Even een proefweekend, we hebben pas een vouwwagen gekocht nl.
Wij gaan in 1 van de bungalows die ze op het park hebben staan. De camping en sanitair enz ziet er mooi uit ook[in de folder…]
@El73 wrote:
Wij gaan dit jaar naar Seqouia Parc in zuid-west Frankrijk.
http://www.sequoiaparc.com/nl/
Heb er nu al zin in.
Oh, die zon, dat zwembad en die glijbanen… mmmmmmmmmmmmm, was het maar alvast zomer!!! Heel veel plezier daar in ieder geval!!!
Ja dank je…het is de 1e keer dat we naar een camping gaan[al hebben we dan wel een luxe stacaravan hoor :lol: ]
Ik weet niet of de vraag al is gesteld want het is best een lang topic om door te lezen.
Wij willen deze zomervakantie naar texel of vlieland.
Is het nu al de tijd om dat te gaan boeken, of kun je dat ook in mei doen?
En als je het nu al doet, moet je dat dan ook meteen betalen?
Wie heeft een tip voor ons.
Gezin met pubers en peuters, dus moet van alles te doen zijn. En we hebben geen auto
(wij zijn nog nooit op vakantie geweest dus vind dit echt moeilijk om te doen :oops: )
Stillewater, ik zou wel nu ongeveer gaan boeken, dan heb je nog veel keus. Vaak moet je wel een deel aanbetalen inderdaad, ongeveer 30% van het totale bedrag (althans, dat is bij ons altijd zo geweest).
Veel vakantievoorpret :thumbup: !