Voor al je vakantievragen!
Om te voorkomen dat de huiskamer vol stroomt met vragen over leuke campings met animatie, mooie hotelletjes met of zonder kinderen, aardige landen, in Nederland of ver daar buiten:
Een sticky topic!
Topics die buiten dit onderwerp worden gestart, zullen worden gesloten met een linkje naar dit vakantietopic.
Aha! Goed plan! Dan plemp ik gelijk een vraag neer over de waddeneilanden! Iemand tips? Ik ben nog nooit op vakantie geweest mét kind maar ben dól op de wadden! Iemand ervaring? Of leuke adresjes? Het liefst Texel of Terschelling!
Wij gaan naar vlieland, op stortemelk in een huisje :thumbup:
Wij hebben nog niets gevonden, maar zijn ook nog niet actief aan het zoeken geslagen. Ik kan een aantal campings ook door mijn ouders laten “beoordelen”, daar zij de laatste jaren veel in Istrië zijn geweest en veel campings hebben gezien.
Je vroeg om een andere organisatie. Ken je het boekje “Kleine Campings” van de ANWB? Daar staan over heel Europa leuke, kleine campings in en ook (alle?) natuurkampeerterreinen.
Kun je niet over Luxemburg rijden, of is dat om? Daar weet ik wel een aantal leuke, niet te grote campings…
Groetjes,
Viratine
Kijk eens op de site van de vvv,daar vind je veel info ovrer de waddeneilanden.
Kun je niet over Luxemburg rijden, of is dat om? Daar weet ik wel een aantal leuke, niet te grote campings....
Die hoor ik graag van je!
En bedankt voor de tip over dat boekje van de ANWB, daar zal ik zeker naar gaan kijken.
Vraagje aan de moderators:
Dit wordt wel een beetje een chaotisch topic zo, met alle verschillende vakantievragen door elkaar heen. Zou er niet een apart forum gedeelte kunnen komen voor vakantievragen, ipv alleen maar 1 topic?
Das een goed idee! :thumbup:
… en dan ook meteen voor dagjes uit, pretparken, dierentuinen, gewoon alles met toerisme & recreatie bij elkaar
ja die vind ik goed!
vind ik trouwens voor keuken ideetjes ook goed :mrgreen:
Ik sta er ook helemaal achter en misschien ook nog onderverdeling in zomervakantie, wintersportvakantie en tussendoorvakanties? Wij denken gewoon mee, het is immers een actief forum! We lezen vanzelf wel of onze wensen en voorstellen ingewilligd worden toch?
Groetjes,
Viratine
@Mejis wrote:
Kun je niet over Luxemburg rijden, of is dat om? Daar weet ik wel een aantal leuke, niet te grote campings…
Die hoor ik graag van je!
En bedankt voor de tip over dat boekje van de ANWB, daar zal ik zeker naar gaan kijken.
Vraagje aan de moderators:
Dit wordt wel een beetje een chaotisch topic zo, met alle verschillende vakantievragen door elkaar heen. Zou er niet een apart forum gedeelte kunnen komen voor vakantievragen, ipv alleen maar 1 topic?
Wat voor soort campings zoek je precies? Waar moeten ze minimaal aan voldoen in Luxemburg?
Bedankt voor het meedenken, dat is altijd goed :thumbup:
Maar het gevaar van meerdere van dit soort topics is dat er steeds onoverzichtelijker wordt.
Voorlopig laten we het dus even zo.
@lydia wrote:
Bedankt voor het meedenken, dat is altijd goed :thumbup:
Maar het gevaar van meerdere van dit soort topics is dat er steeds onoverzichtelijker wordt.
Voorlopig laten we het dus even zo.
Dit is toch onoverzichtelijk of ben ik nu :doh: :doh: :doh:
Ik kan het nu al niet meer volgen :oops: :oops:
Nou dan stel ik mijn vraag hier ook, bij wijze van expiriment.
Wij gaan over 2 weken een weekje naar Tenerife, er zijn vast wel KOK-ers daar op vakantie geweest. We hebben alleen logies en ook een auto gehuurd.
Wie weet er leuke plekken en vooral leuke en gezellige eettentjes, en waar moeten we zijn voor leuke winkels. Weet iemand ook een fijne goedkope supermarkt, zoals de Aldi/Lidl ofzo?
de wadden, heerlijk :inlove:
ikzelf vind de kleine eilanden leuker dan Texel of Terschelling maar daar is wel meer te doen, naast wandelen en fietsen natuurlijk.
Op Texel zit een leuke schapenboerderij waar de kinderen vanalles kunnen zien en doen :thumbup:
Is het trouwens normaal dat je de helft van het bedrag moet betalen :think: wij hebben geboekt bij stortemelk, gaan pas in september heen maar we moeten voor eind januari al de helft betalen. Vind dit ten eerste al veel geld gelijk, en snel. :think:
@elisaatje wrote:
de wadden, heerlijk :inlove:
ikzelf vind de kleine eilanden leuker dan Texel of Terschelling maar daar is wel meer te doen, naast wandelen en fietsen natuurlijk.
Op Texel zit een leuke schapenboerderij waar de kinderen vanalles kunnen zien en doen :thumbup:
Ben een aantal keer naar Terschelling geweest en dat heeft echt een beetje m’n hart gestolen :inlove: maar moet zeggen dat ik Vlieland ook heel mooi vind.
Iig zijn m’n vrije dagen vandaag akkoord getekend dus ik kan gaan zoeken! :thumbup:
@Karin1981 wrote:
Is het trouwens normaal dat je de helft van het bedrag moet betalen :think: wij hebben geboekt bij stortemelk, gaan pas in september heen maar we moeten voor eind januari al de helft betalen. Vind dit ten eerste al veel geld gelijk, en snel. :think:
Is vaak zo ja. Beetje uit angst voor vage boekingen misschien? :think:
Nog iemand tips voor Tenerife??? Eten/trips/winkelen
Ik moest het van de modies hier proberen :think: