Vakantie!! Campings, parken, hotelletjes en trekkershutten

@Karin1981 wrote:

Is het trouwens normaal dat je de helft van het bedrag moet betalen :think: wij hebben geboekt bij stortemelk, gaan pas in september heen maar we moeten voor eind januari al de helft betalen. Vind dit ten eerste al veel geld gelijk, en snel. :think:

Ik zal contact opnemen en je vraag voorleggen, ik vind persoonlijk de helft wel veel hoor…

Ik wil ook best een gedeelte betalen dat is het probleem niet, alleen de helft vind ik zoveel. Het staat in hun voorwaarden dus ben bang dat ik gewoon moet betalen

Hoort dit sticky inmiddels niet in het discussieforum???

Als vrij actief gebruiker van het forum, wil ik ook aangeven dat ik het niet overzichtelijk vindt dat alle vakantievragen (inclusief mijn eigen vraag) in 1 sticky zijn gezet. Ik heb er gewoon geen zin in om iedere dag of om de dag tig berichten door te moeten lezen om te kijken of er nog een reactie op mijn vraag is gekomen… Ik vind het juist ook gezellig om al die vragen gewoon in de huiskamer terug te vinden. Eventueel een apart forum voor vakanties etc. vind ik niet onoverzichtelijk. Mij maakt het niet uit hoeveel forums er zijn, ze hebben allemaal een naam, dus ook dat lijkt mij niet onoverzichtelijk. Je loopt er even doorheen en opent degene die jij wilt lezen. Ik hoop dat de modies op den duur gehoor willen geven aan de meningen, ideeën, adviezen etc. van de gebruikers, want voor ons doen ze het tenslotte toch?

Groetjes,

Viratine

Wat ik dacht blijkt dus wel uit te komen, geen enkele reactie tot op heden.

En in de huiskamer durf ik al bijna dit soort vragen niet meer te stellen :naughty: :naughty:

@Anne-marie wrote:

Wat ik dacht blijkt dus wel uit te komen, geen enkele reactie tot op heden.

En in de huiskamer durf ik al bijna dit soort vragen niet meer te stellen :naughty: :naughty:

Zou je graag helpen meis, maar ben nog nooit op Tenerife geweest :wink:

Hahahaha, ik maakte de opmerking omdat ik dit dus niet vind werken.

Mensen die wel ooit eens naar Tenerife zijn geweest, die zouden me wel kunnen helpen, maar die zien dit dus niet :think: :think: :think:

Ik las net vluchtig dat er met mij meerdere dames zijn die het niet handig vinden dat er 1 topic is vakantievragen

Ik houd er ook niet van om een hele topic door te moeten gaan spitten om te kijken of er ook een antwoord is op mijn vraag

Zou het dan geen idee zijn om een subforum te openen over vakantie vragen?

Dan kan ieder zijn eigen topic openen om zijn/haar vraag te stellen

Het word nu wel heel onoverzichtelijk zo.

Denk ook dat subforum geen verkeerd idee is. :think:

Maar amanda,ik wou gister al in je topic een antwoor geven,maar ninanien had het ondertussen al gesloten.

Ik hoor wel of je nog tips wilt over je vraag. :wink: (pb me maar anders).

Nou om even op te vallen aangezien mijn topic gesloten is :wall: :

IK ga dit jaar naar Camping Mast op Terschelling, en Suusje ook :smiley:

Zijn er nog anderen die dit jaar gaan?

Ik waag ook een poging :mrgreen: :

Wij willen van de zomer (11 juli weg) veertien dagen met een bevriend stel op vakantie. Moeten we dan een 8-persoons huisje nemen of beter twee huizen naast elkaar?

En wat is een absolute aanrader qua land, streek, plaats?

Oh, ongeveer 1800 euro in totaal is toch wel het maximale (van beide stellen bij elkaar opgeteld)

Op hoop van zegen maar :shifty:

Groetjes!

Juud, ik ben nog voor je aan het kijken maar ik kan even niet op MSN, kom er niet op :silenced:

Lieffffffffffff :-* :-* :-*

Tenerife heb ik geen ervaring. Sorry Anne-marie :frowning:

Vlieland, stortemelk… ze zijn erg aan het veranderen de laatste jaren, en met het i-net boeken zullen ze idd wel graag aanbetalingen willen hebben. Bij de grotere parken waar ik dikwijls huisjes boek moet je ook vaak de helft eerder betalen. Niet erg gek.

Veel plezier gewenst in ieder geval, hebben jullie zo’n tent-huisje? Laat dan ff weten hoe het was, ben erg benieuwd!

(aaaaah brings back memories… heb er achter de bar gewerkt toen ik 17 was… :inlove: )

En dan… waddeneilanden… camping mast… :wink: TERSCHELLING! Als je dan nog moet kiezen, dan gezellig deze kant op komen! :slight_smile:

En Camping Mast gangers… als je het paadje afloopt langs de cranberriefabriek, dan langs de twee witte geiten richting hoofdweg… en dan naar de overkant van de weg kijkt… dan zie je mijn huis! :slight_smile: Dus zwaaien als je langs fietst! :mrgreen:

@#puk# wrote:

Vlieland, stortemelk… ze zijn erg aan het veranderen de laatste jaren, en met het i-net boeken zullen ze idd wel graag aanbetalingen willen hebben. Bij de grotere parken waar ik dikwijls huisjes boek moet je ook vaak de helft eerder betalen. Niet erg gek.

Veel plezier gewenst in ieder geval, hebben jullie zo’n tent-huisje? Laat dan ff weten hoe het was, ben erg benieuwd!

(aaaaah brings back memories… heb er achter de bar gewerkt toen ik 17 was… :inlove: )

En dan… waddeneilanden… camping mast… :wink: TERSCHELLING! Als je dan nog moet kiezen, dan gezellig deze kant op komen! :slight_smile:

En Camping Mast gangers… als je het paadje afloopt langs de cranberriefabriek, dan langs de twee witte geiten richting hoofdweg… en dan naar de overkant van de weg kijkt… dan zie je mijn huis! :slight_smile: Dus zwaaien als je langs fietst! :mrgreen:

Dan ga ik heel vaak zwaaien! :mrgreen:

Leuk! :slight_smile:

Hoe lang ga je?

@#puk# wrote:

Leuk! :slight_smile:

Hoe lang ga je?

2 weken eind juli… dus maar even armspieren trainen voor datgezwaai :mrgreen:

Ken je een Hester op het eiland?

Ken er wel 2 geloof ik… :? Achternamen zeggen hier meer :wink:

25 juli is lola jarig, dus dan weet je zeker waar ik woon ivm de balonnen :wink:

@#puk# wrote:

Ken er wel 2 geloof ik… :? Achternamen zeggen hier meer :wink:

25 juli is lola jarig, dus dan weet je zeker waar ik woon ivm de balonnen :wink:

25 juli ben ik er, dus ik ga uitkijken naar de ballonnen :mrgreen:

ik kom niet zo gauw op haar achternaam :doh: ze woont in midsland in ieder geval…

Weet ik niet (wie je dan bedoelt ;)). Maar goed, er wonen hier ook 5000 mensen he,… ik ken niet iedereen :slight_smile:

Nou goed, we gaan geheel offtopic… word de lijst om door te spitten voor anne-marie nog langer! Ha ha! sorry!!! :slight_smile:

Fijne vakantie alvast! :mrgreen:

@#puk# wrote:

Nou, als je dan nog meer mensen ziet zwaaien begin juni :lol: :lol:

Dan zijn wij dat :mrgreen: