Ik hou mijn ogen open!
Anne Marie,
ik weet niet of je er iets aan hebt, maar info over Tenerife - heet van de naald !!!
Mijn papa en stiefmoeder zijn sinds woensdag in Tenerife. Ze blijven tot 13 maart ! Dus twee maanden !!! Doen ze jaarlijks, trouwens…
heb vandaag sms gestuurd en gekregen…
Temperatuur vandaag om 11 u was al 20°.
Gisteren op het strand, bij het water was het 26°. :dance: :dance:
Moet heerlijk zijn in deze tijd van het jaar…
Neem dus best niet te veel winterkleren mee… zal je heus niet nodig hebben.
Ik wil je gerust de komende dagen/periode op de hoogte houden hoe het gaat qua temperatuur als je daar iets aan hebt.
maar stuur dan ff pb. ik beken dat ik hier niet dagelijks ga komen kijken daarvoor. oké? :-*
liefs
Gerda
He wat fijn, graag…
Goh toch nog een zinnig antwoord :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Puk, wij hebben een echt huisje zeg maar ligt volgens mij behoorlijk buiten stortemelk zelf. maar ik heb er zin in .
Ja wij zijn ook op Camping Mast op Terschelling. Reuze gezellig. Gaan we bekende tegenkomen. Kokkers Zullen zeker zwaaien.
Wordt nog druk op Terschelling. Wij vanmiddag een huisje geboekt! :dance:
En iedereen hier maar aan mij vragen als ik naar jullie allemaal zwaai “wie zijn dat toch?!” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Anne-marie wrote:
He wat fijn, graag…
Goh toch nog een zinnig antwoord :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik heb je PB gestuurd (2x zelfs) Heb je die gehad?? :think:
Misschien kan je een bord in je tuin zetten, gratis koffie voor alle kokkers
@suusje wrote:
Misschien kan je een bord in je tuin zetten, gratis koffie voor alle kokkers![]()
Mét cranberrie kwarktaart graag! :drool:
@Mip wrote:
@suusje wrote:Misschien kan je een bord in je tuin zetten, gratis koffie voor alle kokkers![]()
Mét cranberrie kwarktaart graag! :drool:
Dan kom ik zeker :mrgreen:
Het word druk bij je Puk
Wha ha ha!
En dan allemaal bij mijn buurvrouw gaan zitten! hi hi
(wij hebben beide een klim/glijtoestel in de tuin… dus het is gokken welke kant het is ;))
En ach anne-marie, als tenerife nou niets word, dan kom je toch ook gezellig even zwaaien
Terschelling / Tenerife, allebei een eiland, met enig verschil momenteel 20 graden 8) 8)
Ik heb vandaag geboekt :dance:
Wij gaan met carnaval een weekend weg (denk lastminut naar een park)en heb vandaag Landal het loo geboekt om in mei een week naartoe te gaan. Super zo’n park met jonge kinderen, daar is voor hen ook veel te beleven. Verder willen we als we er toch zijn naar het dolfinarium, de apenheul en koningin julianatoren… Verder lekker fietsen, zwemmen, uit eten en veel leuke dingen doen! Heb er nu al zin in!
@Mip wrote:
Aha! Goed plan! Dan plemp ik gelijk een vraag neer over de waddeneilanden! Iemand tips? Ik ben nog nooit op vakantie geweest mét kind maar ben dól op de wadden! Iemand ervaring? Of leuke adresjes? Het liefst Texel of Terschelling!![]()
Op Texel heb je landal de sluftervallei, met overdekt zwembad en super leuk ook voor kleine kinderen en vlak bij het strand! Wij zijn er afgelopen september geweest echt een aanrader! Op Texel is ook veel te doen, leuke excursies, Den Burg is een prachtig stadje en je moet niet vergeten naar de grote bekende vishandel te gaan! De standaard huisjes zijn ook mooi en lekker luxe.
Dank Marda voor het meedenken. Maar heb inmiddels al geboekt voor Terschelling. De gratis koffie met taart bij Puk gaf de doorslag
@Anne-marie wrote:
Terschelling / Tenerife, allebei een eiland, met enig verschil momenteel 20 graden 8) 8)
![]()
Hahahaha :lol:
@~Judith~ wrote:
Ik waag ook een poging :mrgreen: :
Wij willen van de zomer (11 juli weg) veertien dagen met een bevriend stel op vakantie. Moeten we dan een 8-persoons huisje nemen of beter twee huizen naast elkaar?
En wat is een absolute aanrader qua land, streek, plaats?
Oh, ongeveer 1800 euro in totaal is toch wel het maximale (van beide stellen bij elkaar opgeteld)
Op hoop van zegen maar :shifty:
Groetjes!
Niemand

Lang leve het sticky topic
@~Judith~ wrote:
@~Judith~ wrote:Ik waag ook een poging :mrgreen: :
Wij willen van de zomer (11 juli weg) veertien dagen met een bevriend stel op vakantie. Moeten we dan een 8-persoons huisje nemen of beter twee huizen naast elkaar?
En wat is een absolute aanrader qua land, streek, plaats?
Oh, ongeveer 1800 euro in totaal is toch wel het maximale (van beide stellen bij elkaar opgeteld)
Op hoop van zegen maar :shifty:
Groetjes!
Niemand?
Lang leve het sticky topic
Er zijn tientallen sites waar je huisjes kunt vinden, groter en kleiner door heel Europa. Hangt van jullie zelf af waar jullie heen willen er zijn te veel plekken de moeite waard om allemaal op te noemen. In de bieb en boekhandel zijn veel reisboekjes te vinden met info over omgeving enzo misschien maakt dat de keuze makkelijker.
Ik zou wel als het kan kiezen voor 2 huisjes, zo heb je toch de nodige privacy… 14 dagen lang 24 uur op elkaars lip zitten is denk ik niet bevordelijk voor de vriendschap hoe goed die ook is.