Nou, doe eens een suggestie zou ik zeggen :mrgreen: !
Wij zijn lichtelijk daas door alle sites die we bekeken hebben. Heel veel valt namelijk al af door het budget waar we ons aan moeten houden…
Sugesties genoeg, kan elke bekende streek in Europa opnoemen maar geen idee wat het kost, je moet het toch zelf uitzoeken.
Waarom ga je met deze vraag niet naar een reisbureau?
Al geweest, maar die kunnen voor dit bedrag niets vinden…
KoK is mijn laatste redmiddel
Wat dacht je van een chalet ipv een huisje, is vaak een stuk goedkoper, heb je daar al op gegoogeld?
@~Judith~ wrote:
Al geweest, maar die kunnen voor dit bedrag niets vinden…
KoK is mijn laatste redmiddel![]()
ik heb ook nog niks kunnen vinden voor dat bedrag!
Wij willen van de zomer (11 juli weg) veertien dagen met een bevriend stel op vakantie. Moeten we dan een 8-persoons huisje nemen of beter twee huizen naast elkaar?
En wat is een absolute aanrader qua land, streek, plaats?
Oh, ongeveer 1800 euro in totaal is toch wel het maximale (van beide stellen bij elkaar opgeteld)
Op hoop van zegen maar
Even snel gezocht, Landal Duitsland Mont Royal
8 pers huisje- 6 juli - 14 nachten -1685 euro
Het is er dus zeker wel. Data etc moet je misschien schuiven. Je bent er mss net iets te laat mee. En je kunt niet voor een dubbeltje eerste rang zitten :think:
Ik zou btw twijfelen over 1 of 2 huisjes. 1 is gezelliger, maar 2 is misschien handiger omdat je 2 weken gaat. Aan de andere kant, ik zit niet rustig in een ander huisje als mijn kinderen in het andere huisje slapen, ook al heb je babyfoon. Dus voor mij zou alleen 1 huisje een optie zijn.
Ik zal nog ff open ogen houden.
Succes iig!
Zelfde periode dwergter sand duitsland 8 pers 1680 euro
We hebben geboekt :dance: :dance: :dance: :dance: !!!
http://www.eurorelais.nl/vakantiehuizen/FR-85270-04.html
Marda, onwijs bedankt voor je tip om op chalets te zoeken!!!
@~Judith~ wrote:
Marda, onwijs bedankt voor je tip om op chalets te zoeken!!!
Super :thumbup:
Geeft me goed gevoel dat ik je heb kunnen helpen

Leuk ook om zoals je schreef het laatste redmiddel te zijn :mrgreen:
@~Judith~ wrote:
We hebben geboekt :dance: :dance: :dance: :dance: !!!
http://www.eurorelais.nl/vakantiehuizen/FR-85270-04.html
Heb je nu een chalet geboekt met 3 slaapkamers? :think:
Ja idd, vrienden hebben een baby en een peuter, en die slapen bij hen op de slaapkamer, dus ruimte genoeg :thumbup:
ah ok, maar dan had je dus ook naar een 6 pers huisje kunnen zoeken met 3 slaapk. Had je meer opties gehad.
Maar goed, fijn dat je iets hebt naar je zin nu, veel plezier!
Dat had gekund, maar nu hebben we iets meer ruimte, dat is ook wel erg fijn met vier kleine kinderen over de vloer :thumbup:
:dance: :dance: ik heb ook geboekt, we gaan weer in een kant en klare tent. Naar de Vendee. Nog nooit geweest , maar het sprak me erg aan! Heel goed voor kleine kids, en 2 weken(laatste week juni, 1e week juli!) voor 600 euro vind ik nu nog net kunnen, er komt nog zoveel bij!
ik ben echt helemaal blij!
natas
Hoi Natas, wij gaan ook naar de Vendee! Welk plaatsje gaan jullie?
Is er hier iemand die ervaring heeft met Oostappen Groep Vakantieparken. Tis een belgische organistatie met ook parken in NL, klein beetje centerparcs idee (kleinschalig) maar dan meer als camping (en in mijn ogen wat gezelliger voor tigo)… Tot nu toe ken ik niemand die daar wel eens is geweest maar ik vind het er erg leuk uitzien voor een weekje in de zomer. Dus als er iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag (als ik voor 31-01 boek krijg ik 20% koring dus wil graag voor die tijd beslissen)
Mijn broertje is al een paar keer via Oostappen Groep op vakantie geweest.
Erg leuk, maar verre van luxe in de huisjes/caravans/tenten. Vaak mag je gratis gebruik maken van een mooi zwembad in de buurt als het park er zelf geen heeft.
Dat het erg leuk is klinkt goed, en dat het niet zo luxe is daar was ik al een beetje “bang” voor. Ik ben erg verpest wat vakanties aangaat en ga graaaag voor luxe, en mijn vriend helemaal
Maarja, het allerbelangrijkste is toch dat Tigo zich lekker kan vermaken, heeft hij het naar zijn zin dan hebben wij het naar onze zin…
Het park parelstrand lijkt mij wel wat, vooral dat buitenbad is erg leuk voor tigo (want ik ga er gewoon vanuit dat het bloedmooi weer wordt :-)) en 38km naar een suptropisch zwemparadijs is ook nog wel te doen een keer (of 2)
Trouwens van die 20% korting kunnen jullie allemaal gebruik maken, de kortingscode is CRAZY WEEK (te gebruiken tot 31 januari) en dan krijg je 20%korting op alle parken van http://www.vakantiebundel.info/
(ik weet eigenlijk niet of ik dit mag plaatsen van de modies, dus als de link wordt weggehaald kun je mij natuurlijk een pb sturen voor de link)
Ik vind het best meevallen qua prijs voor een week in het hoogseizoen met die korting.
Nu mijn vriend nog over de streep trekken :think: :oops:
Sari-Fay is helemaal wild van molens, :shock:
Ik ben nu heel hard aan het zoeken of we niet een keer 1 nachtje ergens in een molen kunnen slapen, weet er iemand iets???
@Frank@ wrote:
Is er hier iemand die ervaring heeft met Oostappen Groep Vakantieparken. Tis een belgische organistatie met ook parken in NL, klein beetje centerparcs idee (kleinschalig) maar dan meer als camping (en in mijn ogen wat gezelliger voor tigo)… Tot nu toe ken ik niemand die daar wel eens is geweest maar ik vind het er erg leuk uitzien voor een weekje in de zomer. Dus als er iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag (als ik voor 31-01 boek krijg ik 20% koring dus wil graag voor die tijd beslissen)
Wij zijn 2 jaar geleden naar De Droomgaard geweest in een stacaravan. Loïs had erg genoten en wij daardoor ook. Als zij geniet, geniet ik ook

Wij hadden in 1e instantie daar een huisje gehuurd maar in een brief werd er verteld dat die verbouwd zouden worden en wij kregen met korting een stacaravan aangeboden. Daar aangekomen langs de huisjes gelopen maar die werden niet verbouwd maar zaten vol met polen :shock: Dat vond ik wel wat minder :thumbdown: