Vakantie 2012....

@meisje1974 wrote:

@Snoesje wrote:
zo, vorig jaar wat koud in de loire… dus nu vandaag de bevestiging gehad,

ik ga naar de Ardeche, vlakbij Ruoms en Vallon du pont d’arc…

autovakantie weer, alleen met mijn kindjes. Leuke camping met zwembaden, rivier in de buurt, mooie mobilhome

Mijn vakantie begint dan al als ik de snelweg voor utrecht oprij (en aan mijn bolletjes met ei kan beginnen, hahaha).

ik wil ook zon, riviertjes en grotten, en provencaalse marktjes en en en… zucht…

Ik zucht even mee… klinkt heerlijk.

misschien het dak van de carport maar even laten zitten en lekker 3 weken Frankrijk doen dit jaar.

hahaha… enne, ik neem ook altijd mijn keukenmixer mee… dan kan ik heerlijk op het houten terras van mijn mobilhome genieten van het franse stokbrood en mijn zelfgemaakte Aioli :mrgreen: (kids eten gretig mee)

eh…overtuiging genoeg? hihi

Hier zitten we toch te denken aan een vakantie van 10 dagen in turkije… zou dan hetzelfde hotel worden als vorig jaar, erg goed bevallen, heerlijke kinderentertainment, elise zou het geweldig vinden en jesse danst nu denk ik ook wel mee …

Met ko en kiki… lalalala

Wij willen naarrrrr…Zweden! Maar waar precies is bij ons nooit bekend. Ik oriënteer me vooraf wel, maar zien wel hoe of wat als we daar zijn. Gaat altijd goed, omdat we als een slak met ons opgevouwen huisje rondtuffen. Heerlijk.

We zouden graag ergens in zuid of midden Zweden willen kamperen. Tips blijven welkom.

Overigens laten we het wel van het weer afhangen. Mocht het te zijner tijd echt k*tweer zijn dan zien we wel wat we dan gaan doen.

ohhh ook bijzondere en lekkere vakantiebestemmingen!!

@Snoesje wrote:

@meisje1974 wrote:
@Snoesje wrote:

autovakantie weer, alleen met mijn kindjes. Leuke camping met zwembaden, rivier in de buurt, mooie mobilhome

Mijn vakantie begint dan al als ik de snelweg voor utrecht oprij (en aan mijn bolletjes met ei kan beginnen, hahaha).

ik wil ook zon, riviertjes en grotten, en provencaalse marktjes en en en… zucht…

misschien het dak van de carport maar even laten zitten en lekker 3 weken Frankrijk doen dit jaar.

hahaha… enne, ik neem ook altijd mijn keukenmixer mee… dan kan ik heerlijk op het houten terras van mijn mobilhome genieten van het franse stokbrood en mijn zelfgemaakte Aioli :mrgreen: (kids eten gretig mee)

JAAAA!!! Heel overtuigend. Ik denk dat ik gewoon naar dezelfde camping kom, gezellig meegenieten van jouw Aioli :mrgreen:

wij hebben 2 weken geboekt op camping de Bongerd in tuitjenhorn :mrgreen: dit keer dus eens met de caravan van schoonfamilie weg ipv de vliegvakanties naar warme landen

Wij gaan 1 weekje naar de ardennen, belgie. Waarom? Omdat we geen zin hebben om in NL te blijven dit keer, maar wel dicht bij huis. Heb een hekel aan verre reizen :mrgreen: met de kinderen dan…

Kindvriendelijk huis, grote tuin met hot tub, speelgoed in het huisje en verder rust en natuur.

En we gaan binnenkort naar een landal park, last minute. Heerlijk even nog weg voor de oudste 5 wordt. :wink:

@knipoogje1983 wrote:

wij hebben 2 weken geboekt op camping de Bongerd in tuitjenhorn :mrgreen: dit keer dus eens met de caravan van schoonfamilie weg ipv de vliegvakanties naar warme landen

Goh zoek je zomaar de kop van noord-holland op haha :lol:

Zit ook een leuk dierentuintje, al ben je daar geen dag mee zoet.

En de holle bolle boom, speel’paradijs’.

Wij hebben besloten om van de zomer niet echt op vakantie te gaan. Word al duur zat allemaal dit jaar.

We gaan wel gratis een paar dagen naar Elburg, naar mijn moeder :mrgreen: En vanuit daar dagjes weg.

(1 dagje uit staat al gepland, naar de dierentuin, via vakantieveilingen voor een prikkie) Hoop in de loop van de tijd meer goedkope uitstapjes/kaartjes te vinden.

Nu heb ik ook maar twee weken zomervakantie, net niets eigenlijk.

Net gisteravond geboekt, wij gaan naar de Dordogne in Frankrijk :smiley: :dance:

@Mutsie86 wrote:

@knipoogje1983 wrote:

vanwege de holle bolle boom hebben we deze camping ook uitgezocht inderdaad :slight_smile:

enne, meer tips voor dagjes weg is altijd welkom hoor :smiley:

naast een weekendje Loo, was uiteindelijk heel leuk en voor herhaling vatbaar in deze setting… een weekendje naar brabant met de familie :shifty:

een weekje naar Drenthe in de zomer (weer naar Westerbergen, hoe saai, maar kids hebben topweek gehad, we weten wat we krijgen en er is zat te doen in de omgeving) gaan we nu ook als alles meezit nog weer een weekendje naar Dublin… :dance: 8)

@meisje1974 wrote:

@Snoesje wrote:
@meisje1974 wrote:
@Snoesje wrote:

JAAAA!!! Heel overtuigend. Ik denk dat ik gewoon naar dezelfde camping kom, gezellig meegenieten van jouw Aioli :mrgreen:

haha das goed, vorig jaar al 2 bakken gemaakt en lied mijn nieuwe ‘engelse vriendjes’ (familie) al proeven, eh… bakje ging razendsnel leeg… hahaha :mrgreen:

(had ook nog een fles sangria van huis mee, hihi)

@knipoogje1983 wrote:

haha, nou, toch ook heerlijk, toch lekker kamperen!!! (eh, waar ligt dat ergens :mrgreen: 8) )

@Snoesje wrote:

@knipoogje1983 wrote:

haha, nou, toch ook heerlijk, toch lekker kamperen!!! (eh, waar ligt dat ergens :mrgreen: 8) )

haha dat was ook mijn eerste gedachte hoor, waar dat ligt :smiley: dacht ergens in friesland ofzo, mar het blijkt noord holland te zijn :mrgreen:

Nope geen tuitjes hier in Fryslân maar voor een dagje uit is er genoeg te doen hier :wink:

@Snoesje wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Snoes, dat jij dat niet weet :lol: :wink:

@knipoogje1983 wrote:

@Mutsie86 wrote:
@knipoogje1983 wrote:

vanwege de holle bolle boom hebben we deze camping ook uitgezocht inderdaad :slight_smile:

Callantsoog is goed te doen. Dagje strand als het mooi weer is. Of Schoorl maar dat ligt niet zo ver uit elkaar.

Nu weet ik niet de afstanden vanuit tuitjenhorn maar ik noem maar wat op:
  • bakkerijmuseum in Medemblik
  • is het een keer prutweer, ballorig in Den Helder. Kun je ook bowlen.
  • stoomtram tussen hoorn en medemblik en enkhuizen (je kunt ook een hele route maken met een boot erbij)
  • De goudvis, is ook een soort park om in te spelen.
  • sprookjeswonderland in Enkhuizen
  • Koffie drinken bij Muts :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Mutsie86 wrote:
@knipoogje1983 wrote:

Callantsoog is goed te doen. Dagje strand als het mooi weer is. Of Schoorl maar dat ligt niet zo ver uit elkaar.

Nu weet ik niet de afstanden vanuit tuitjenhorn maar ik noem maar wat op:
  • bakkerijmuseum in Medemblik
  • is het een keer prutweer, ballorig in Den Helder. Kun je ook bowlen.
  • stoomtram tussen hoorn en medemblik en enkhuizen (je kunt ook een hele route maken met een boot erbij)
  • De goudvis, is ook een soort park om in te spelen.
  • sprookjeswonderland in Enkhuizen
  • Koffie drinken bij Muts :mrgreen:

leuke tips, vooral dat laatste :smiley: :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

@Snoesje wrote:
@knipoogje1983 wrote:

haha dat was ook mijn eerste gedachte hoor, waar dat ligt :smiley: dacht ergens in friesland ofzo, mar het blijkt noord holland te zijn :mrgreen:

ohhhh jaaa, nu weet ik het weer, heb wel eens een enkele keer naar t noorden gereden en kwam ik het tegen… Mocht je nu vlak bij Medemblik zitten, kun je leuk met de museumtram naar enkhuizen, daar op een oud schip en de gewone trein weer terug…