Wij gaan met zn 3-tjes vliegen naar Toscane! :inlove:
Wij gaan voor het eerst dit jaar k®amperen 8)
Eerst vrij zien te krijgen en dan een leuke camping uitzoeken. We zijn nog niet helemaal uit het land. Frankrijk, Spanje of Italie
@Viragootje wrote:
@knipoogje1983 wrote:@Viragootje wrote:@Fleur wrote:
Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Camping de Paal en in de zomervakantie bijna 3 weken naar Sarlat in de Dordogne.Ik ben nog nooit in die omgeving geweest dus ik ben erg benieuwd (en slechter weer dan vorig jaar in Frankrijk kan bijna niet dus ik ga uit van heerlijk weer) We hebben aan het eind van dit seizoen een caravan gekocht dus na 36 jaar kamperen in een tent gaat dat vanaf nu gebeuren in de caravan
![]()
Fleur, waar is camping de Paal? De naam komt me zo bekend voor!
Wij gaan ook voor het eerst met een caravan op pad. We gaan met onze buren naar Park Umag in Kroatie. Voor de buren geloof ik de vierde keer en voor ons de tweede keer en de tweede keer met de buren! Maar voor ons wel de laatste keer, er is nog zoveel meer in de wereld dan Istrie!
Groetjes,
Viratine
even antwoorden op de vraag aan fleur gericht: camping de paal is in Bergeijk. Een enorm leuke camping!!
Lang geleden zijn we er dan geweest. Is dat nog steeds een natuurkampeerterrein??
nope… eht ligt in de bossen, maar dat is het enige natuurlijker er nog aan. maar wanneer ben je er dan geweest? want toen ik nog klein was, zon 20 jaar geleden was het al in de opzet zoals nu, alleen wat kleiner allemaal
Wij gaan naar Italie 2 weken excl de reis.
Willen via rent a tent gaan zijn nu nog op zoek naar een leuke camping.
Is de eerste keer met de kids zo ver weg maar heb er zin in.
@Madre wrote:
Wij zijn er bijna uit…
Ik heb een huisje met zwembad nabij Parijs gezien.
Grote tuin, zwembad en leuk (modern, wat minder is maar ok) huisje.
Uur van Parijs en Disney, voor ons met de auto te rijden en toch wel een beetje betaalbaar.
Misshcien vanavond boeken…![]()
Ik heb eergisteren de eerste aanbetaling gedaan…

@Fleur wrote:
@topper2008 wrote:Wij gaan 2 weken naar Italië. Camping Bella Italia aan het Gardameer. Nu al zin aan. Voor het eerst met 2 kinderen in de auto naar Italie.![]()
Leuk! Zijn we jaren geweest. Manlief wil er niet meer heen, ik zou zo weer gaan!
Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Camping de Paal en in de zomervakantie bijna 3 weken naar Sarlat in de Dordogne. Ik ben nog nooit in die omgeving geweest dus ik ben erg benieuwd (en slechter weer dan vorig jaar in Frankrijk kan bijna niet dus ik ga uit van heerlijk weer) We hebben aan het eind van dit seizoen een caravan gekocht dus na 36 jaar kamperen in een tent gaat dat vanaf nu gebeuren in de caravan
![]()
Wij zijn vorig jaar in de buurt van sarlat geweest, mooie omgeving en op 1 nachtelijke bui en 2 bewolkte dagen 2 weken in mijn zomerjurkje gelopen hoor! Nachten wel koud, maar das ook wel fijn!
@Karin2 wrote:
We hebben eerst een weekendje weg geboekt in Overijssel.
Huis met hottub in de tuin en uizicht op de koeien
We hebben prioriteiten in het opknappen van de woning dus we gaan wellicht in de zomer niet weg.
Eerst een weekendje met Pinksteren.
Misschien wel een hottub van mijn hub dan! Die verkoopt die dingen!
Oh enne wij gaan 2 weken naar toscane, met onze nieuwe vouwwagen, die hopelijk deze week aankomt! Zon, zee en kamperen!!
@wieniex wrote:
@Fleur wrote:@topper2008 wrote:Wij gaan 2 weken naar Italië. Camping Bella Italia aan het Gardameer. Nu al zin aan. Voor het eerst met 2 kinderen in de auto naar Italie.![]()
Leuk! Zijn we jaren geweest. Manlief wil er niet meer heen, ik zou zo weer gaan!
Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Camping de Paal en in de zomervakantie bijna 3 weken naar Sarlat in de Dordogne. Ik ben nog nooit in die omgeving geweest dus ik ben erg benieuwd (en slechter weer dan vorig jaar in Frankrijk kan bijna niet dus ik ga uit van heerlijk weer) We hebben aan het eind van dit seizoen een caravan gekocht dus na 36 jaar kamperen in een tent gaat dat vanaf nu gebeuren in de caravan
![]()
Wij zijn vorig jaar in de buurt van sarlat geweest, mooie omgeving en op 1 nachtelijke bui en 2 bewolkte dagen 2 weken in mijn zomerjurkje gelopen hoor! Nachten wel koud, maar das ook wel fijn!
Mooi om te horen. Vanaf nu slapen we in de caravan dus dat kan alleen maar meevallen als het frisser is. Afgelopen jaar waren de nachten in de Cevennen behoorlijk fris in de tent, graadje of 12 tot 14…
Wij hebben eergisteren geboekt .
Wij gaan 2 weken een vouwwagen huren bij camping Na Venkove in Tsjechie.
Lijkt me erg leuk, we zijn nog nooit in Tsjechie geweest. Dus weer iets nieuws.
Zijn jullie ookal zo aan het aftellen? Ik ben dit weer zoooooo zat he!!!
Ik wil zon!!! 8)
@~Claudia28~ wrote:
Zijn jullie ookal zo aan het aftellen? Ik ben dit weer zoooooo zat he!!!
Ik wil zon!!! 8)
Ja!
nog 183 dagen :shifty: :mrgreen:
Wij willen wel 2 weken naar de zon, we gaan waarschijnlijk kiezen tussen Turkye, Egypte en Griekenland.
Volgende maand gaan we boeken. :thumbup:
@Rooike wrote:
Wij willen wel 2 weken naar de zon, we gaan waarschijnlijk kiezen tussen Turkye, Egypte en Griekenland.
Volgende maand gaan we boeken. :thumbup:
Succes met zoeken! :thumbup:
Een (misschien onnodige) tip, kijk het hotel, zeker voor Turkije en Egypte, goed na op Zoover.
En heb als je wilt nog wel tips qua hotel :mrgreen: goed bevallen daar.
iemand op camping Birkelt of Fuussekaul geweest in Luxemburg?
Welke is het leukst?
Hé leuk, wij zijn ook in Luxemburg aan het zoeken.
Geen ervaring nog daar.
Ik twijfel nog.
Optie 1: aanhangertje achter de auto, campeeruitrustig erin en richting Frankrijk
Optie 2: de helft van ons vakantie geld gebruiken om het dak van de carport te vernieuwen en een goedkope camping voor 1 week in Nederland.
Maarja, vorig jaar een groot deel van de vakantie weg geregend op een camping in Nl, met Noortje die nog kroop en L. die net herstellende was van een longontsteking…
zo, vorig jaar wat koud in de loire… dus nu vandaag de bevestiging gehad,
ik ga naar de Ardeche, vlakbij Ruoms en Vallon du pont d’arc…
autovakantie weer, alleen met mijn kindjes. Leuke camping met zwembaden, rivier in de buurt, mooie mobilhome
Mijn vakantie begint dan al als ik de snelweg voor utrecht oprij (en aan mijn bolletjes met ei kan beginnen, hahaha).
ik wil ook zon, riviertjes en grotten, en provencaalse marktjes en en en… zucht…
@Snoesje wrote:
zo, vorig jaar wat koud in de loire… dus nu vandaag de bevestiging gehad,
ik ga naar de Ardeche, vlakbij Ruoms en Vallon du pont d’arc…
autovakantie weer, alleen met mijn kindjes. Leuke camping met zwembaden, rivier in de buurt, mooie mobilhome
Mijn vakantie begint dan al als ik de snelweg voor utrecht oprij (en aan mijn bolletjes met ei kan beginnen, hahaha).
ik wil ook zon, riviertjes en grotten, en provencaalse marktjes en en en… zucht…
Ik zucht even mee… klinkt heerlijk.
misschien het dak van de carport maar even laten zitten en lekker 3 weken Frankrijk doen dit jaar.
Oooh als ik dat lees heb ik spontaan spijt van ons besluit…
Lekker frans muziekje aan, zonnebril op en rijden maar :mrgreen: