Ik heb nog geen idee. Het zal dit jaar geen Zuid-Frankrijk worden, maar misschien België, Duitsland of Luxemburg.
Mn vriend wil ook wel in Nederland blijven, maar ik niet. Ik moet gewoon naar het buitenland in de zomer.
Wij gaan dit jaar dagjes weg.
Vorig jaar zijn we op vakantie geweest naar Bulgarije en dat beviel niet (meer).
We gaan in mei met mijn ouders een weekje naar de Belgische Ardennen. Verder ben ik bang dat er dit jaar niks inzit. Gaan beneden flink verbouwen (uitbouw) dus de centjes en manlief zijn vakantiedagen gaan daar in zitten.
Hier is de zomervakantie al geboekt; twee weken naar Bretagne en de hond gaat mee. Wel een beetje grotere camping uitgezocht dit keer omdat de kleinschalige camping in de Dordogne vorig jaar echt heel erg tegenviel. Camping met groot binnen en buitenzwembad en aan het strand. Verder weer een ander stukje Bretagne uitgezocht als waar we eerder zijn geweest. Zo mooi, daar en heerlijk vis, schaal en schelpdieren eten natuurlijk! :thumbup:
@Amy82 wrote:
@mandy_d. wrote:@topper2008 wrote:blijft heerlijk he, de vakanties daarWij gaan 2 weken naar Italië. Camping Bella Italia aan het Gardameer. Nu al zin aan. Voor het eerst met 2 kinderen in de auto naar Italie.![]()
Heerlijk! Hebben vorig jaar een topvakantie gehad aan het Gardameer. Beviel prima. Vanaf de stacaravan gewoon op je slippers naar het meer, duik nemen en zo weer terug met de kids.
Hebben daarom bewust weer voor een camping aan een meer gekozen,maar dan wat hoger. Zaten al te twijfelen over een meer in Oostenrijk of Duitsland,maar Italië is gezien het weer misschien wat zekerder (al weet je dat nooit).wij gaan steeds naar camping Cisano San Vito, tussen Lazise en Bardolino in, allebei te lopen
![]()
Ah, moest de plaats even opzoeken. Wij zaten aan de overkant, San Felice. Nu gaan we naar een wat kleiner meer iets meer naar het Noorden.
wij gaan 15 dagen met de auto naar Kroatie
@topper2008 wrote:
Wij gaan 2 weken naar Italië. Camping Bella Italia aan het Gardameer. Nu al zin aan. Voor het eerst met 2 kinderen in de auto naar Italie.![]()
Erg leuk daar! Vond het een erg gezellige camping (hoewel wij een huisje hadden, dat terzijde :shifty: :mrgreen:) have fun
We hebben eerst een weekendje weg geboekt in Overijssel.
Huis met hottub in de tuin en uizicht op de koeien
We hebben prioriteiten in het opknappen van de woning dus we gaan wellicht in de zomer niet weg.
Eerst een weekendje met Pinksteren.
We willen dit jaar een vouwwagen kopen.
Voor het eerst … spannend, maar ook besloten niet te dure vouwwagen te aanschaffen. Stel dat het niet bevalt, moeten we hem weer gaan verkopen.
Omdat ik nog zit te wachten op toestemming vakantie op mijn werk, willen we 10 dagen naar Frankrijk gaan, nog geen 1000 km.
Zijn 1,5 jaar geleden naar Zuid Frankrijk geweest, maar toen was de oudste nog niet leerplichting en gingen we eind juni. Heerlijk goedkoop
10 dagen vind ik prima om te beginnen, daarna misschien nog ergens in NL / Belgie / Duitsland. Kijken we nog even.
@Nefarious wrote:
Paas vakantie: Mid week naar Burnham on Sea in Somerset. In een Safari tent
Zomer vakantie: Paar dagen London, hopelijk
Herfts vakantie: Mid week naar Burnham on Sea in een luxe sta caravan
Ik ben er dit jaar vroeger bij, want de vakantie vorig jaar viel erg tegen.
Hopelijk kan ik beide vakanties in Somerset aan het eind van de maand boeken. Huzzah!

Ik kwam gisteren avond thuis en het dak van de badkamer heeft het zowat begeven. Het water druppelt langs the buiten muur aan de binnen kant door naar beneden in de eetkamer. Plamuur van de deuropening in de eetkamer eraf gekomen, drijfnatte keuken en badkamer vloer.
Dit jaar gaan we dus het huis aanpakken. En geen vakantie boeken.
ugh
:thumbdown:
Wat een domper! :hug:
@Nefarious wrote:
@Nefarious wrote:Paas vakantie: Mid week naar Burnham on Sea in Somerset. In een Safari tent
Hopelijk kan ik beide vakanties in Somerset aan het eind van de maand boeken. Huzzah!
Ik kwam gisteren avond thuis en het dak van de badkamer heeft het zowat begeven. Het water druppelt langs the buiten muur aan de binnen kant door naar beneden in de eetkamer. Plamuur van de deuropening in de eetkamer eraf gekomen, drijfnatte keuken en badkamer vloer.
ugh
Jeeeemig, dat is ff flink balen!!! :hug:
@knipoogje1983 wrote:
@Viragootje wrote:@Fleur wrote:
Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Camping de Paal en in de zomervakantie bijna 3 weken naar Sarlat in de Dordogne.Ik ben nog nooit in die omgeving geweest dus ik ben erg benieuwd (en slechter weer dan vorig jaar in Frankrijk kan bijna niet dus ik ga uit van heerlijk weer) We hebben aan het eind van dit seizoen een caravan gekocht dus na 36 jaar kamperen in een tent gaat dat vanaf nu gebeuren in de caravan
![]()
Fleur, waar is camping de Paal? De naam komt me zo bekend voor!
Wij gaan ook voor het eerst met een caravan op pad. We gaan met onze buren naar Park Umag in Kroatie. Voor de buren geloof ik de vierde keer en voor ons de tweede keer en de tweede keer met de buren! Maar voor ons wel de laatste keer, er is nog zoveel meer in de wereld dan Istrie!
Groetjes,
Viratine
even antwoorden op de vraag aan fleur gericht: camping de paal is in Bergeijk. Een enorm leuke camping!!
Lang geleden zijn we er dan geweest. Is dat nog steeds een natuurkampeerterrein??
@knollie1 wrote:
wij gaan 15 dagen met de auto naar Kroatie
Waar brengt de auto jullie naar toe in Kroatië???
@Nefarious wrote:
@Nefarious wrote:Paas vakantie: Mid week naar Burnham on Sea in Somerset. In een Safari tent
ugh
O f*ck, zeg, Nef. Wat ontzettend balen. Dat klinkt als een behoorlijk heftige lekkage… :hug:
@Maxime wrote:
@Nefarious wrote:@Nefarious wrote:Paas vakantie: Mid week naar Burnham on Sea in Somerset. In een Safari tent
ugh
O f*ck, zeg, Nef. Wat ontzettend balen. Dat klinkt als een behoorlijk heftige lekkage… :hug:
Yep
“gelukkig” alleen als het regent. Maar goed…het is Zuid Wales…Hier is regen de norm. :wall:
Ik heb de komende 3 weken nog geen geld om het te laten maken, dus we hopen op droog weer…In de Winter…in de UK… :shifty:
wij hebben eigenlijk nog geen idee
wilde eerst in de mei vakantie naar drenthe om te kamperen
ik heb dan nog verlof
maar dan moeten we nu alles wel boekken en dat vind ik toch niet zo fijn
aangezien we geen idee hebben hoe het is met 3 kids en zo
verder zei ik van de week met een gekke bek tegen mijn vriendin die op wereld reis is en in mei in australie zit en peet tante word van dit kindje
ach ik ga wel naar jouw toe komen als het 2 maanden is
maar of ik echt z’n held ben en 2 weken alleen met een baby daar heen wil terwijl manlief en de andere 2 thuis zijn geen idee
vind 24 vliegen ook wel ver met een kleintje
maar wie weet
en fiep als het zover is wie weet pb ik wel even jij als ervaren reiziger met een kleintje
Wij gaan denk ik naar een boerderijcamping…iemand hier ervaring mee of een leuk adresje voor ons.
Meissie :
Geen ervaringen mee, maar schoonouders gaan ook altijd naar zo een boerencamping. Alleen is daar niet echt veel te doen, maar de kids hebben zich daar eens prima vermaakt. heerlijk de buitenlucht, je kan er lekker balletje gooien en weet ik veel. Maar er zijn ook boerencampings die een speeltuin / kleine kinderboerderijtje hebben en zelfs een zwembad
Dus zou even googlen
@meissie wrote:
Wij gaan denk ik naar een boerderijcamping…iemand hier ervaring mee of een leuk adresje voor ons.ik heb een paar keer bij de boer gekampeerd, en dat is echt heel goed bevallen. Voor de kinderen is dat echt heerlijk. Geen grote zwembaden en enorme ingewikkelde speeltoestellen, geen animatieteam, maar wel heerlijke vrijheid om rond te banjeren, mogen helpen met de boer.
Camping driehuis in reek is echt de moeite waard. Een erg leuke boer die de kinderen echt op sleeptouw neemt.
marisca, áls je echt die reis wilt gaan maken, dan denk ik dat er wel veel voor te zeggen is het echt zo jong te doen idd. Het is écht lang vliegen he. En wslk is dat met een bebytje van 2 mnd nog wel enigszins te doen. Met eentje die al kan kruipen en zo, zou ik er niet aan moeten denken :shifty:
nef, klote zooi zeg. :evil: