Net op wereldreis geweest en het souvenirtje (zie ticker ;)) dat we daar van hebben meegenomen houdt ons tegen om wat te gaan plannen voor deze zomer :inlove:
Wie weet nog een paar dagen weg… Zien wel!
mex was jij dat die dan een hele tijd geleden een topic had over op wereldreis gaan met kinderen? Of ben je niet met je kinderen geweest? Er was iemand met een topic daarover, en ik was zo benieuwd hoe het met diegene ging, maar wist niet meer wie het was… :wall:
Hier ook gene plannen! Wilde dit jaar is op vakantie gaan . Gewoon CP in nederland hoor! maar wilde in de zomervakantie. Maar zie mijn banner :mrgreen:
wij gaan een week naar landal de vers.
nu we vastzitten aan de schoolvakanties zijn we meer dan het dubbele kwijt voor de vakantie ( gingen normaal altijd 2 weken naar Italië ). dat wordt ons te duur. ook omdat we nog wat aan de tuin en het huis willen doen.
hubbie krijgt personeelskorting bij landal dus dat scheelt mooi een bom duiten :mrgreen:
Hebben er net een midweekje Volendam op zitten (hihi), maar komende zomer is ook al geboekt.
Omdat het type tent (Lodgetent) niet overal op elke camping te vinden is (euh, beetje overcomplete tent met compleet sanitair en keuken en eigenlijk volledige kamers), waren we er vroeg bij dit keer.
Vakantie aan een meer i.p.v. zee is vorig jaar zo goed bevallen,dat we er weer voor gaan,maar dan ander meer.
Dit jaar Lago di Levico in Italie. (vorig jaar Gardameer)
Zitten er 10 dagen,maar rijden rustig die kant op, heen iig 1 hotel en misschien nog wel 1 (gaan we dag eerder alvast een stukje rijden) en terug 2 overnachtingen langs de weg.
Ik heb vakantie aangevraagd voor 3 weken in September.
We gaan óf een vliegvakantie doen óf we gaan een weekje naar een camping of bungalowpark in NL. Dit hangt van ons budget af, wat we dan hebben.
Maar het wordt zeer waarschijnlijk last minute.
Wij gaan 2 weken naar Italië. Camping Bella Italia aan het Gardameer. Nu al zin aan. Voor het eerst met 2 kinderen in de auto naar Italie.
@fiep klophout wrote:
mex was jij dat die dan een hele tijd geleden een topic had over op wereldreis gaan met kinderen? Of ben je niet met je kinderen geweest? Er was iemand met een topic daarover, en ik was zo benieuwd hoe het met diegene ging, maar wist niet meer wie het was… :wall:
Weet je dat ik me laatst precies hetzelfde heb afgevraagd? Voor de reis moest ik opeens ook aan dat topic denken, wilde er bijna nog een nieuw topic over openen (en bedacht me toen dat ik eigenlijk niks te vragen had behalve hoe het was geweest 8)). Maar ik was het dus niet

wij gaan dit jaar (helaas) niet Ben zelf 23 juni uitgerekend van onze 2e, zie het niet echt zitten om met zo’n klein humpie ergens te gaan kamperen ofzo
Misschien dat we in april/mei nog wel een paar dagen naar Eftelinghotel gaan met Jayden
Volgend jaar uiteraard wel weer lekker naar Italië! :dance:
@Mex wrote:
@fiep klophout wrote:mex was jij dat die dan een hele tijd geleden een topic had over op wereldreis gaan met kinderen? Of ben je niet met je kinderen geweest? Er was iemand met een topic daarover, en ik was zo benieuwd hoe het met diegene ging, maar wist niet meer wie het was… :wall:
Weet je dat ik me laatst precies hetzelfde heb afgevraagd? Voor de reis moest ik opeens ook aan dat topic denken, wilde er bijna nog een nieuw topic over openen
maar in plaats daarvan open je nu natuurlijk gewoon een topic met jóúw verslag van jullie wereldreis! :drool:
Mijn ouders nemen ons en mijn zus en haar man mee naar Lanzarote, zij zijn 40 jaar getrouwd en trakteren ons. Ik vind het zo’n heerlijk vooruitzicht! Normaal zijn mijn vriend en ik helemaal niet zo van het vooruit boeken maar nu is het al bijna helemaal geregeld Ben al aan het aftellen hoewel we pas in juni gaan
Wij gaan eerst morgen voor een midweekje met kleine man naar Rabbit Hill, in maart hebben mijn man en ik jubileum en gaan we vaak samen naar Scheveningen voor 1 of 2 nachten.
Verder weten we het nog niet…
Wij gaan eind augustus 12 dagen met mijn ouders naar Kreta.
Zij zijn 40 jaar getrouwd. Heerlijk all inclusive luieren aan het strand!
Mythos, gyros, tzatziki here we come!!
@topper2008 wrote:
Wij gaan 2 weken naar Italië. Camping Bella Italia aan het Gardameer. Nu al zin aan. Voor het eerst met 2 kinderen in de auto naar Italie.![]()
Heerlijk! Hebben vorig jaar een topvakantie gehad aan het Gardameer. Beviel prima. Vanaf de stacaravan gewoon op je slippers naar het meer, duik nemen en zo weer terug met de kids.
Hebben daarom bewust weer voor een camping aan een meer gekozen,maar dan wat hoger. Zaten al te twijfelen over een meer in Oostenrijk of Duitsland,maar Italië is gezien het weer misschien wat zekerder (al weet je dat nooit).
@fiep klophout wrote:
@Mex wrote:@fiep klophout wrote:mex was jij dat die dan een hele tijd geleden een topic had over op wereldreis gaan met kinderen? Of ben je niet met je kinderen geweest? Er was iemand met een topic daarover, en ik was zo benieuwd hoe het met diegene ging, maar wist niet meer wie het was… :wall:
Weet je dat ik me laatst precies hetzelfde heb afgevraagd? Voor de reis moest ik opeens ook aan dat topic denken, wilde er bijna nog een nieuw topic over openen
maar in plaats daarvan open je nu natuurlijk gewoon een topic met jóúw verslag van jullie wereldreis! :drool:
:lol:
Hoe kan ik iemand die ons laat meegenieten van haar reisverslagen zoiets weigeren??
Zal van de week eens voor het laatste deel (eh, zo ongeveer de helft dus :shifty:) van mijn reisblog gaan zitten…
@topper2008 wrote:
Wij gaan 2 weken naar Italië. Camping Bella Italia aan het Gardameer. Nu al zin aan. Voor het eerst met 2 kinderen in de auto naar Italie.![]()
Leuk! Zijn we jaren geweest. Manlief wil er niet meer heen, ik zou zo weer gaan!
Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Camping de Paal en in de zomervakantie bijna 3 weken naar Sarlat in de Dordogne. Ik ben nog nooit in die omgeving geweest dus ik ben erg benieuwd (en slechter weer dan vorig jaar in Frankrijk kan bijna niet dus ik ga uit van heerlijk weer

@Fleur wrote:
Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Camping de Paal en in de zomervakantie bijna 3 weken naar Sarlat in de Dordogne.Ik ben nog nooit in die omgeving geweest dus ik ben erg benieuwd (en slechter weer dan vorig jaar in Frankrijk kan bijna niet dus ik ga uit van heerlijk weer) We hebben aan het eind van dit seizoen een caravan gekocht dus na 36 jaar kamperen in een tent gaat dat vanaf nu gebeuren in de caravan
![]()
Fleur, waar is camping de Paal? De naam komt me zo bekend voor!
Wij gaan ook voor het eerst met een caravan op pad. We gaan met onze buren naar Park Umag in Kroatie. Voor de buren geloof ik de vierde keer en voor ons de tweede keer en de tweede keer met de buren! Maar voor ons wel de laatste keer, er is nog zoveel meer in de wereld dan Istrie!
Groetjes,
Viratine
Wij zijn er bijna uit…
Ik heb een huisje met zwembad nabij Parijs gezien.
Grote tuin, zwembad en leuk (modern, wat minder is maar ok) huisje.
Uur van Parijs en Disney, voor ons met de auto te rijden en toch wel een beetje betaalbaar.
Misshcien vanavond boeken…
@mandy_d. wrote:
@topper2008 wrote:blijft heerlijk he, de vakanties daarWij gaan 2 weken naar Italië. Camping Bella Italia aan het Gardameer. Nu al zin aan. Voor het eerst met 2 kinderen in de auto naar Italie.![]()
Heerlijk! Hebben vorig jaar een topvakantie gehad aan het Gardameer. Beviel prima. Vanaf de stacaravan gewoon op je slippers naar het meer, duik nemen en zo weer terug met de kids.
Hebben daarom bewust weer voor een camping aan een meer gekozen,maar dan wat hoger. Zaten al te twijfelen over een meer in Oostenrijk of Duitsland,maar Italië is gezien het weer misschien wat zekerder (al weet je dat nooit).

@Viragootje wrote:
@Fleur wrote:
Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Camping de Paal en in de zomervakantie bijna 3 weken naar Sarlat in de Dordogne.Ik ben nog nooit in die omgeving geweest dus ik ben erg benieuwd (en slechter weer dan vorig jaar in Frankrijk kan bijna niet dus ik ga uit van heerlijk weer) We hebben aan het eind van dit seizoen een caravan gekocht dus na 36 jaar kamperen in een tent gaat dat vanaf nu gebeuren in de caravan
![]()
Fleur, waar is camping de Paal? De naam komt me zo bekend voor!
Wij gaan ook voor het eerst met een caravan op pad. We gaan met onze buren naar Park Umag in Kroatie. Voor de buren geloof ik de vierde keer en voor ons de tweede keer en de tweede keer met de buren! Maar voor ons wel de laatste keer, er is nog zoveel meer in de wereld dan Istrie!
Groetjes,
Viratine
even antwoorden op de vraag aan fleur gericht: camping de paal is in Bergeijk. Een enorm leuke camping!!