Vakantie 2012....

Zoals de titel al zegt, vakantie 2012…

Waar gaan jullie dit jaar heen? Hoe lang? En wat heeft jullie doen besluiten deze keuze te maken!

Wij gaan in september 2 weken naar Turkije, Kusadasi om precies te zijn! Wij hebben hiervoor gekozen omdat we al 2 jaar in hetzelfde resort zijn geweest en het er geweldig kindvriendelijk is!

Wij hebben besloten dat we dit jaar naar Spanje gaan.

Hier dus absoluut geen resorts in het zomerseizoen dus ik ben aan het kijken bij particulieren. Valt niet mee moet ik zeggen.

Als ik niets kan vinden wordt het misschien low budget naar de Ardennen.

Wij gaan met het hele gezin van vriend (ouders,zus+man en kinderen en wij dus) 19 dagen naar Bali, met zn allen in een villa :mrgreen:

Schoonouders zijn 30jaar getrouwd en nemen ons allemaal mee! Supercool en heeel veel zin in!

Wij gaan in maart een week met de vlieger naar Noorwegen (naar mijn broer die daar woont) en in juli gaan we 2 weken kamperen in eigen provincie :thumbup:

Geweldig bali! Waar waren jullie vorig jaar geweest in corfu? Want vond het er schitterend uitzien. Met man toen ook die foto’s bekeken en die kwam daar op terug. Hoe heette jullie hotel?

@slurpieblurpie wrote:

Geweldig bali! Waar waren jullie vorig jaar geweest in corfu? Want vond het er schitterend uitzien. Met man toen ook die foto’s bekeken en die kwam daar op terug. Hoe heette jullie hotel?

Uhhh wil ik best voor je opzoeken :-* maar was alles behalve kindvriendelijk hoor, kindvrij zelfs :shifty: dat hotel dan…

Op Corfu zelf zie je heeel veel stellen met kleine kinderen! gewoon zoeken, als je een type bent voor een resort kan je zoeken naar kidsworld, is er ook 1 van op Corfu

Ik denk niet dat wij op vakantie gaan. Als we wel gaan zal het een paar dagen in nederland of duitsland zijn.

zou het nog niet weten, ben niet zo van het vooruit plannen :shifty:

Hier word geroepen van Canada tot Turkije, van Italie tot Nederland…

Nog geen plannen. Eerst maar eens zien of manlief nog wat vrij kan krijgen.

We zien het wel.

Vakantie in eigen land is, ook lekker mutsie!

jeetje mutsie jij bent gewoon al hoogzwanger :shock:

wij gaan een maand naar oeganda :dance: :dance: het is te lang geleden dat we zijn gegaan, z is er nog niet geweest, mijn moeder wil het land ook heel graag zien, dus helemaal fijn!

en dan wil ik eigenlijk ook nog een korte vakantie naar vriendin in ierland, en kamperen in eigen land. . Maar goed, dat zijn allemaal dingen die ik net als marije niet echt ga plannen.zie ik tzt wel. maar oeganda ga ik deze week boeken :dance:

Fiep, fijn dat je mama ook mee gaat, tenminste dat maak ik op uit je schrijven :thumbup: :smiley:

Hier een weekje op de camping in Gelderland geboekt, kamperen met de tent samen met zus, dan gaan er dus 2 vrouwen met 6 kinderen kamperen.

3 weken later gaan we nog met ons gezin naar Drenthe, wederom naar kliekjescamping Westerbergen. Camping zelf vind ik 3x niks, maar het veldje met chalets helemaal achterin is super, dus daar hebben we een chalet gehuurd voor 1 week.

Meivakantie willen we nog iets last minute boeken… zie wel.

Eerst maar eens kijken of mijn vakantieaanvraag op werk wordt goedgekeurd…

@slurpieblurpie wrote:

Vakantie in eigen land is, ook lekker mutsie!

Ik vind het ook heerlijk in eigen land. Ik ben van mening: bekijk eerst de mooie plekjes in je eigen land en dan pas ergens anders.

zo ben ik bv nog nooit in zeeland geweest en dat staat hier dan ook hoog op het lijstje.

:mrgreen:

@fiep klophout wrote:

jeetje mutsie jij bent gewoon al hoogzwanger :shock:

wij gaan een maand naar oeganda :dance: :dance: het is te lang geleden dat we zijn gegaan, z is er nog niet geweest, mijn moeder wil het land ook heel graag zien, dus helemaal fijn!

en dan wil ik eigenlijk ook nog een korte vakantie naar vriendin in ierland, en kamperen in eigen land. . Maar goed, dat zijn allemaal dingen die ik net als marije niet echt ga plannen.zie ik tzt wel. maar oeganda ga ik deze week boeken :dance:

Ja gaat hard hoor :inlove: Al voel ik mezelf nog niet hoogzwanger haha.

Maar wat gaaf!! Oeganda!! Ik kijk nu al uit naar je verslag :smiley: :oops:

Cell: Ga je nu naar wezep de eerste vakantie :mrgreen: 8) :smiley:

(was het leuk in ;t loo?)

Wij gaan zoals ieder jaar naar Frankrijk. Dit jaar een prachtige camping geboekt in de Gard! Lekker 2 weken vertoeven op een mooie locatie met veel stokbrood, wijn en natuurlijk paturain :wink:

Wij hebben na een rolberoerte toen we zagen wat het kost om een auto te huren voor 4 kids, besloten dat geld lekker apart te zetten voor vliegtickets naar Marokko, net zo duur nl en staat hoog op de verlanglijst.

Dit jr blijven we dus in eigen land, lekker fietsen naar een natuurkampeerterrein en dan hopelijk in 2013 genoeg gespaard voor meer dan alleen tickets naar marokko :smiley:

wij gaan in eerste instantie niet, en als we gaan wordt het centerparcs ergens in nederland. Dus, misschien nog ergens een keer een weekendje, maar dan houdt het wel op.

Zo ver kijken wij ook zeker niet vooruit. Eerst Ukkie verwelkomen en daarna maar kijken of ik nog steeds een baan heb tegen die tijd… :pray: