ik denk dat het dit jaar REO (Rotterdam en omstreken) word en heel misschien een midweekje naar centerparcs ofzo maar meer niet met zo’n klein hummeltje erbij
oost duitsland voor 2 weken, vorig jaar ook geweest en dat beviel zo goed en zoveel nog niet gezien dat we terug gaan!
Wij twijfelen. We willen graag naar Curacao. Maar Italie en Frankrijk zijn dit jaar ook wel in trek.
We willen wel snel beslissen, andere jaren waren we best laat met boeken en waren de mooiste huizen al weg en kwamen we steeds uit oop een appartement.
Weekje Zeeland of Noord-Brabant.
Zijn een particulier huis aan het zoeken.
En met oud en nieuw een weekje naar een park.
Wij gaan voor het eerst met onze vouwwagen weg :dance: !
En het word Italie, waar weten we nog niet.
En mijn ouders gaan misschien ook mee :dance:
Wij gaan in juni 11 dagen naar Mallorca. Afgelopen jaar ook geweest en we hebben dus alweer geboekt.
Tycho is blij want zijn vakantievriendinnetje van vorig jaar komt ook weer!
wij lenen dit jaar de caravan van schoonbroer en gaan 2 weekjes naar een camping in eigen land
nu eerst hopen dat mijn vakantie goedgekeurd word, kunnen we eindelijk gaan boeken
Leuk om al die verschillende plannen te lezen! met dit weer krijg ik ook al helemaal zin in zomervakantie, jullie ook?
Wij hebben voor begin juli geboekt op een camping in Bretagne met onze vouwwagen. 10 dagen rustig aan doen, de hond gaat voor de eerste keer mee op vakantie. Dus het wordt een ander soort vakantie, minder bezichtigen, meer uitrusten en wandelen. We hebben een nieuwe auto, dus budget is ook wat minder. Fijn van die nieuwe auto, want we hebben meer plaats, kunnen dus ook het eten veel van thuis meenemen want houdbare producten zijn duur in Frankrijk. En de hond kan rustig achterin de auto met genoeg ruimte voor bagage en genoeg trekkracht voor de vouwwagen.
@Mutsie86 wrote:
Maar wat gaaf!! Oeganda!! Ik kijk nu al uit naar je verslag:oops:
wat lief!
en wat fijn, al die plannen! :inlove:
Wij hebben nog geen flauw idee waar we heengaan (als we al weggaan); er staat voor ons zoveel te veranderen met ons eerste kindje op komst! Kan vanalles zijn: thuisblijven, huiswachten voor vrienden elders in het land, Centerparcs o.i.d., met de caravan van mijn schoonouders (dichtbij) op pad, met het vliegtuig naar een niet al te ver weg-bestemming (op de terugweg van Tenerife laatst zaten we bij drie ouderparen met kleine kindjes in de buurt en het viel ons op hoe goed dat allemaal ging), … In ieder geval geen tentvakantie en geen lange auto- of vliegreis; we zullen niet zoals afgelopen zomer naar Italië rijden (vliegen evt wel, dat is maar een paar uur).
Leuk om al jullie reacties en plannen te lezen.
De reden om dit topic te openen was omdat wij zelf (door het weer) ook zin hebben in vakantie!
We gaan binnenkort ook een midweekje naar centerparcs (net besloten)… Nu bezig met boeken! Zin in!
Jaaa, wij hebben geboekt! Een kleine kindvriendelijke camping in Zuid Frankrijk. We hebben dit jaar voor een chalet gekozen.
Waarom zo vroeg al (want dat vind ik eigenlijk echt vre-se-lijk :oops: )? Nou, omdat mijn oudste kids na de zomervakantie naar de basisschool gaan en we kunnen/willen dus niet in het naseizoen. Dan maar in het voorseizoen, maar wel zo dicht mogelijk tegen de zomer aan: eind juni dus. Dat is nog net goedkoper dan de weken erna.
Bovendien zijn we nogal selectief met een camping: het moet een kleine camping zijn, gericht op kleine kinderen en met een lekker zwembad. En die zijn in het voorsezoen nogal snel volgeboekt. Ik heb al gezien dat er op de onze inderdaad geen plek meer is.
Dus: op naar Frankrijk; nog 25 weken te gaan… :mrgreen:
(en volgend jaar weer met onze nog nieuw te kopen vouwwagen :dance: )
Wij gaan dit jaar weer eens op vakantie in eigen land we gaan naar Ameland, oftewel Apeland zoals Q het noemt.
Heerlijk in een chalet van een neef van J op een supercamping vlakbij bos, duinen en de zee heerlijk.
en welke cp wordt het? Erperheide is helemaal te gek! alhoewel, jorinde is nog wel wat klein voor baluba :lol:
Hier hadden we het er gisteravond over dat we toch eens moeten gaan kijken, maar we hebben een uitdaging. Nml 4 pers. tent met aller erop en eraan, maar we zijn nu met 5e. Gaat echt never nooit nie passen in die tent dus. En vriend wil graag een caravan met stapelbed. Helemaal leuk, maar vind ze zo duur, maar ja alternatief is een huisje dan ergens en die zijn ook duur, denk dan weer, kan dat geld beter in een caravan stoppen hebben we er komende jaren nog eens iets aan dus tja…
Ons kennende boeken we dus voorlopig niks en gaan we straks weer last minute aan de gang :oops:
Als we het dan ook kunnen bekostigen gaan we een week of 2 naar Zweden toe!
Mijn schoonouders hebben daar een huis staan en nu schoonvader met pensioen is gaan ze daar meer heen. We gaan dan ook samen met mijn schoonouders, maar rijden zelf. Misschien komen schoonzus en haar man ook in diezelfde weken.
Maar het hangt er een beetje om of ik een baan kan vinden… We hoeven dan enkel de autoreis te betalen, maar toch…
@Mutsie86 wrote:
Cell: Ga je nu naar wezep de eerste vakantie :mrgreen: 8)
(was het leuk in ;t loo?)
We gaan morgen weg… naar oldebroek idd… :mrgreen: Maar dat is meer een weekend ertussenuit piepen… niet echt vakantie. Daarvoor nemen we te weinig mee

Wij gaan in mei lekker een weekje naar Denemarken en de zomervakantie blijven we denk ik in eigen land.
Paas vakantie: Mid week naar Burnham on Sea in Somerset. In een Safari tent
Zomer vakantie: Paar dagen London, hopelijk
Herfts vakantie: Mid week naar Burnham on Sea in een luxe sta caravan
Ik ben er dit jaar vroeger bij, want de vakantie vorig jaar viel erg tegen.
Hopelijk kan ik beide vakanties in Somerset aan het eind van de maand boeken. Huzzah!
@Cell wrote:
@Mutsie86 wrote:Cell: Ga je nu naar wezep de eerste vakantie :mrgreen: 8)
(was het leuk in ;t loo?)
We gaan morgen weg… naar oldebroek idd… :mrgreen: Maar dat is meer een weekend ertussenuit piepen… niet echt vakantie. Daarvoor nemen we te weinig mee![]()
Haha ik bescheur het hier, zat er maar 5 km naast :mrgreen:
Maar als je maar plezier hebt!! (zou ook wel graag die kant weer opgaan, maar ben er net met kerst geweest dus mag eigenlijk niet mopperen

Maar dacht dat jullie al geweest waren :oops: Maar jullie moeten nog.
Have fun!

Als we tegelijk vakantie hebben gaan we waarschijnlijk een grotere tent kopen, en heerlijk weer kamperen. Afgelopen jaar voor het eerst een huisje gehuurd en dat is echt niks voor mij :oops: Meteen van afgekickt
kamperen vind ik heerlijk,maar wel met grote kans op lekker weer. Dit jaar willen we naar Zuid-Frankrijk, of als het er lekker weer is als we gaan, naar Oostenrijk. Maar we boeken niks, we zien wel waar we uitkomen