Upd:4-05.Pag 68->Gonal-F spuiten. IUI traject gestart.

ik heb gevraagd en ze zei zoals ze nu ver in het proces ziijn ongeveer nog 8 weken , dus duurt nog even maar goed we wachtennetjes af

Poeh he wat een tijd nog… Maar fijn dat deze uitslagen alvast goed waren!!! :-*

Jeetje, dat durt zeker nog lang. Maar ben toch blij dat de eerste uitslagen goed zijn!

:-*

Fijn dat de uitslagen goed zijn!

Ik duim door voor nog meer goed nieuws! :-*

Ik heb weeeer buikpijn, de laatste paar cyclussen steeds rond het midden van mijn cyclus, en dan houden ze aan tot een paar dagen voor mijnongi dan heviger en dan ongi,

nou begint het al weer,

ik mocht van de gyn terug komen na 3 maand ( ben er in febr geweest)

nadat ik een cycluskaart had in gevuldt, maar ik vondt dat niks er zo dan mee bezig zijn,

maar nu ik toch klachtenhoudt en nadat ik de laatste cyclus 5 dgn overtijd was heb ik besloten toch te bellen, morgen maar even voor controle, ik ga ook even proberen vanaf deze maand te tempen om te zien of dat wat hlpt ( heb ik al eerder gedaan 2 jaar terug voor de 1e miskraam aan)

ms wordtdan meer duidelijk.

Ik ben beneiuwd Bianca

dank je juudje, ,

ik heb gisteren gebeld, en hoe gek het ook klinkt ze wisten nergens van :shock: of dat ik wist wat debedoeling was, ik zo nee de vorige gesprek was erg onduidelijk zei ik zo en ik was er al niet tevreden over.

Maar heb uitgelegd met welke reden ik er was geweest en dat iknu zon kalender moest bijhouden.

Nou ze snapte er niet veel van dus nu moet ik maandag weer bellen.

Ze vroeg bij wie ik was geweest, ik zo ja geen idee ik ben 4 x geweest en telkens een ander, ik zeieerst bij de gyn toen bij een vk toen bij een fertiliteitsarts, geen idee de laatste keer welke discipline.

Nu ja ze vragen mijn dissier op om uit te zoeken en dan hoor ik maandag wel of ik moet komen al dan niet.

Liefs van mij .

Nou meid, wat raar dat ze er niets van afwisten! Zit je dan…

Slechte communicatie zeg!

Hopelijk weet je maandag meer en mag je langskomen…

Temp bijhouden lijkt mij een goed idee…Kun je dat iig tonen bij een volgend bezoek…

Vervelend dat je weer zo’n buikpijn hebt! :-*

Wat een vaag gedoe weer zeg, dat terwijl je bij je eerste bezoek zo’n goed gevoel had… raar hoor… nou ik hoop dat ze maandag meer weten…

Hoe ios het nu met je buikpijn???

Sjees Bianca balen dat je steeds zo’n last hebt… heeft het niks met je eisprong te maken dan? Tis natuurlijk wel het midden van je cyclus… maar dan nog blijft het vervelend!

En dan nog dat vage gedoe bij je gyn :naughty: dat is ook niet echt handig dat ze dat niet even ter plekke op een pc op kunnen zoeken of zo, we zijn tegenwoordig zo handig met computers en het is niet zo dat het een afgesloten dossier betreft… heel apart! Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt! Dikke :-*

:-* :-* :-*

hoe ik me voel?

ik wil het niet eens zeggen eigenlijks :?

Jullie horen het morgen wel ik bel in de middag dan wisten ze ws meer.

Hoe is het afgelopen meid met het ZH bellen?

vergeten :oops: :oops: :oops:

haha vanaaf dacht ik er ineens aan,nu kan ik pas morgen bellen inde middag

k vindt het gewoon erg dat ik het vewrgeten ben ihi zit ik op hen te mopperen nu ja zal me excuseren :smiley:

oeps! :mrgreen:

ow ik ga bellen ja goed idee

:? :? :? Ze hebben totaal geeeeeeeeeen idee wat de bedoeling is.

Ik snap ut niet, ze bellen eind van de middag terug. Het gekke is, dat ze nu mijn dossier ook zoek zijn, ik zei zo ja die zouden ze vrijdag opvragen om in te zien, …nu is ie dus niet waar ie hoort, ik zeg ja ws heeft diegene hem die hem opgevraagd heeft , zegt ze ja wie sprak u?

Als of ik dat bij houdt,

maar goed het is dus warrig wat de beodling isen gaat gebeuren, zoals nu lijkt zeggen ze ja heb je een verwijzing ik zei nee want ik loop al bij jullie immers, haha nu ja lekker gaat het heb ik weer.

Huh?? :think: :eh: Wat raar zeg, daar ben je dan mooi klaar mee…

Ik ben pas teruggebeld, de dossier is er toch welliswaar niet waar hij hoorde maar er komt een nieuwe patientenbeoordeling zei ze, dat betekend bij welke discipline ik moet ziijn ( arts gyn vk fertiliteitsarts) om ook na te gaan wat men nu wilt met mijn klachten .

Ik krijg binnenkort na de bespreking met de artsen een afspraak thuis gestuurd.

ben ik efkes blij dat het goed komt, hihi

:-* meiden

:thumbup: :-*

Geklukkig is het goedgekomen! :-*