warrig allemaal, fijn dat het toch allelmaal terecht is
5 mei om 9 uur heb ik een afspraak staan.
Vandaag ben ik geweest, en weeeeeeeeeeeeeeeeer niet op de goede plek, ik stond dus weer binnen 5 min buiten althans dat wouden ze doen, ik heb nu gevraagt wat er fout is gegaan,
heb aantekeinigen gemaakt en ga nu een klacht indienen, de vorige keer liep het al zo mis en nu dus weer, ik was nu ingeplandop verloskunde , alsof ik zwanger ben ofzo :twisted:
Ik was zo gefrustreerd, niet eens boos maar zoooo verdrietig, waarom het nu steeds misging, eerst 2x een verkeerde afgspraak toen mijn dossier kwijt, ( waar ik niks mee heb gedaan behalve aangegeven dat ik het hoogst vervelend vond, en dat ik rot vond dat je wel vrij vraagt en ook nog eens 16 strippen aan buskaart hebt vergooit nu al 2 x en dus vandaag de 3e keer tel maar op je buskosten :twisted: en danniet te spreken over het verdriet dat ik weer naar huis wordt gestuurd met niks, geen echos uitstrijkjes wat dan ook,… ik ben zo verdrietig erom.
Nu moet ik al weer een maand wachten, en weet je wat het gekke is nu krijg ik diezelfde gyn als ik vorige keer had, die dus niet zo gezellig was, ik heb gevraagd om een andere die recht heb ik,maar ze zei zei weet al af van de vorige keer, ik zei ik probeer het anders ben ik zo weer weg.
Ow klinkt wel of ik zonmuts ben die alles zich aantrekt, nu ik moet zeggen dat nu vanaf februarie dit alloopt en ik het pikte maar ik nu toch echt melding maak, gewoon zodat ze kunnen leren van hun fout en beter plannen en dossiers na lezen, deze Vk, die ik had zei het staat er duidleijk genoeg in,.
Nou hopeloos dus ten eerste mijn werk verzegt op deze dag, mijn zus geruild met werk en heb ik wendy mee, ben net thuis nu maar al van af kwart over 7 onder weg , met wendy .
Zo das er uit en nu ga ik een leuke brief schrijfen , of zal ik het even laten bezinken?
ach nee denk et niet.
wat een eikels zeg, zo ga je niet met mensen om!
Sopje
Hoi Bianca,
Ik heb je verhaal gelezen, dat is NIET te geloven gewoon!!! Nou ik zou idd die klachtenbrief schrijven hoorrrrr…
Succes!
Groetjes
Mira
Jeetje zeg! Zeker die brief schrijven, we zijn vaak veel te bescheiden en afwachtend!! In actie komen! En dreigen naar een ander ziekenhuis te gaan. Zou ik trouwens ook eens in overweging nemen, wat een gedoe steeds zeg!! En het ligt allemaal al zo gevoelig dit soort dingen!
Sterkte meid, en suc6 met schrijven hoor!
Dikke knuffel van
Ineke
Dank je meiden, naar een ander zkh wil ik niet, het was altijd goed in het umcg, geen problemen, dit is gewoon iets wat ze moeten weten,moeten uitzoeken en van moeten leren, dat is wat ik wil bereiken, ja inke het licht idd gevoelig, erg rot allemaal, ik weetnu ookwaar de fout ligft en het probleem, en ik begrijp ook dondersgoed dat het misgegaan is, maardaarom stuur ik alsnog wel de klachtenbrief ms dat een volgende keer zoiets anders aangepakt wordt.
Ik vindt dat fouten gemaakt mogen worden, maar dat het nu 3 x gebeurt zegt dat ze het wel moeten weten er attent op gemaaktmoet worden, dus schrijf ik het hoofd van de afdeling aan.
Het moetgewoon opgelost worden,
Nou kusjes van mij
Tjee meid. :evil: Belachelijk dit!! Ik zou ook zeker die brief gaan schrijven en op je strepen gaan staan. Ik hoop dat die mensen daar begrijpen met wat voor verdriet jij zo blijft zitten.
:-* :-*
Ik sluit me bij mijn voorgangers aan. Ik zou echt een klachtenbrief sturen Bianca, zo ga je toch niet met mensen om! Heb echt het idee dat ze je als een ‘nummertje’ behandelen en al het verdriet en wanhoop erachter onzichtbaar blijft voor ze als je niks doet! Echt hoor, ikzelf heb getwijfeld of het UMCG of een ander zkh maar als ik dit zo lees van je… onbeschrijfelijk hoe ze met mensen omgaan! Heel veel succes meid en kom voor jezelf op hoor :-*
Ach meid, weer een deksel op de neus! Wat weer rot!
Groot gelijk dat je een brief stuurt hoor!
Sterkte meid, :-*
HoHo wat ik dus net heel duidelijk probeer te zeggen is dat ik op zich juist heel erg tevreden ben over umcg!!!
Dat dit gebeurt is erg en vervelenden meer nog erg triest, maar van fouten kun je leren, maar dan moet je er wel op attend gemaakt worden, nee ik zou niet naareen anderzkh willen,…
ik ga een degelijke brief schrijven,met gewoon een attendatie er in endat ik heel ergvindt dat zo loopt en dat ik twijfels heb datkomende gesprek wel goed gaat, dat ik wildat ze uitzoeken water misgegaan is en dat kduidelijk wilhebben wat er nu kan gana gebeuren,
Maar ik moet zeggen dat ik het wel erg vindt dat zoiets achter1 gebeurt ze hebben nu iig duidleijk wat het probleem is, daar ben ik al blij om.,
Goh wat een vervelende toestand allemaal, een brief schrijven is voor jezelf prettig dan heb je het toch gezegd en misschien doen ze er hopelijk ook wat mee zodat het niet drie keer fout gaat. Twee keer is eigenlijk al veel en een keer ook, maar goed ik hoop dat er nu eens een beetje vaart achter gezet gaat worden. Ook vreemd da je weer zo lang voor een nieuwe afsprakk moet wachten.
Bianca, nu heb je weer wat aan de hand… Wat erg dat ze daar zo onzorgvuldig met je patiëntengegevens omgaan ! Dat is bijna niet te geloven… Erg onprofessioneel vind ik dat ! Nu maar hopen dat ze inderdaad leren uit hun fouten en dat je binnenkort echt geholpen wordt…
Wat een gezeur allemaal en jij bent er mooi de dupe van… kan je weer een maand wachten… Gedver ik vind het echt heel rot voor je… heb je al een brief geschreven??
Kus erika! :-*
ik ben bezig er mee maar vindt hetmoilijk, wil de juiste woorden zoeken, en zonder te veel klagen duidelijkmaken dat ik het erg verveleend vindt en me ongemakkelijk voel bij de situatie, en ik twijfel of ik nu de volgende afspraak moet bezoeken ( volgens mij moet ik deze zin gewoon overnemen hihi)
ach even rottig maar komt wel weer goed. Even weer de zure appel bijten ofzo noemen ze het toch?
Ik hoop gewoon er op dat ik zwanger ben deze maand , kan ik gewoon bellenmet de vk in het zkh :mrgreen:
ik ben nu al 4 dgn met die brief bezig, ik weet echt niet hoe ik hem moet opstellen, wat er in te zetten en wat niet wat relevant isen niet,
ik had hem af, maar bij uitprinten zag ik dat 3 a 4 tjes was, mijn zus zegt niet te lang doen dat lezen ze niet, en schenken ze geen andacht er aan,maar ik bennu dus al de hele dag aan inkorten maar dan denk ik dat het onvolledig is enonduidelijk wat mijnklacht, is, ik weet niet wat ik er mee moet, ik ben echt van mening dat ik het hun moet laten weten,
maar hoe? ms moet ik eensbellen naar hun naarhet umcg,
nu ja beetje balen dit ik ben al zo moeilijk omme uit te drukken ,
Hoi Bianca,
Ik heb ook ooit een toestand meegemaakt met een arts van een ziekenhuis en ik heb ook een klachtenbrief verstuurd. Ik heb eerst mijn ha ingelicht over die toestand en gevraagd wat ik moest doen. Mijn ha zei dat ik een brief moest sturen. Dit heb ik toen gedaan en een kopie van mijn brief gestuurd naar mijn ha. Mijn ha stond voor 100% achter mij. Helaas heb ik niets meer gehoord van het ziekenhuis, maar ik was wel mijn frustratie kwijt en ga nooit meer naar die ene ziekenhuis.
Een paar weken later belde de ha mij en zij informeerde dat er meer klachten binnengekomen waren ten aanzien van die arts, waar wij ook een klachtenbrief over hebben geschreven. En die arts werkt er niet meer … dussssss een klachtenbrief levert wel resultaat op hoorrrr.
Succes nog meid!
Groetjes
Mira
Het gaat me ook er idd om dat ze er lering uittrekken EN dat ik weet of het nu goed gaat komen, dat mogen ze uitzoeken,
wat ik jammer vindt is dat ik twijfel of mijn brief goed is, ik heb niemand die me kon helpen, das wel rot, ik heb nu alles opgeschreven ,maar of de boodschap duidelijk is :roll: , hihi we zullen zien,
ik wil ook zo graag verder met de problemen wb mijn cyclus, anders zou ik zeggen ik ga niet weer,maar ik wil ook gewoon zo graag zwanger zijn…
was er maar een winkeltje waar je kindjes kon kopen :oops:
Meid maar waarom laat je niet iemand op het forum hier je brief even lezen? Als diegene de uiteindelijke boodschap eruit kan halen weet je toch dat je goed zit?
En al was het alleen maar om even iemand mee te laten lezen voor je eigen gevoel van zekerheid. Mss is de brief wel helemaal niet te lang.
En anders is het zeker weten een goeie optie om bv je telefoonnummer onderaan de brief te zetten als er iemand is die vanuit het ziekenhuis er vragen over heeft dan kunnen ze je bellen voor uitleg en vraag gerust om een reactie is voor hun iig een kleine moeite om je te vertellen dat je brief is aangekomen en in behandeling is. Succes! :-*
ik voel me oal zon zeur op het forum, daarom denk ik doe het niet,
ik heb hem in de enveloppe en stuur hem vandaag op,
wel ontzettend lief van je :-* :-*
doet me wel even erg goed nu …