He lieve meid,
Wat een ellende… weet niets anders te zeggen. Onze tijd gaat nog komen hoor!!
Hou jullie taai samen.
Dikke knuffel van Ineke
Bianca,
Wat een gedoe allemaal!
Heel veel sterkte en het komt vast allemaal wel goed!
:-*
Inge
Oké ik begrijp het, jammer dat je dan net de verkeerde treft… :-
Jullie moeten zeker doen waar je je goed bij voelt, dat is vaak de juiste beslissing!
Hoe zit het dan met je urine?
Sterkte! :-
:-* Deedee
Hey Bianca,
Ik lees net je verhaal, gewoon geen woorden voor!
En zo lief dat je altijd met iedereen meeleeft en opbeurende woorden voor iedereen hebt.
Wat betekend het nu dat je urine niet goed is? Moet je nu nog een keer bloed prikken of urine brengen?
Veel sterkte meis!
Liefs,
Diana
Hallo lieve lieve meiden,
Ik was dus al weken ziek hoofdpijn kiespijn ed, daarom naar ta, maardiezei bijholteonsteking, dus ha heen, die zei kuurtje omdat zo lang duurt.
Kreeg antibiotica mee, maar binnen een paar uur was ik zieker en werd ik maar zieker en had zon pijn de volgende dag dat ik niet kon lopen staan liggen eten en drinken ging er uit.
Dus savonds naar de hap toe die ei gelijk stoppen met medicatie dit is een bijwerking, en mijn urine werd gecheckt, daar zaten extreem veel ketonen in, en dat betekend je zit tegen uitdroging aan en leeft op je reserves.
Ik mocht naar huis ( kantje boort zkh) met pijnstilling maar moest zodra ik beter voelde eten en drinken, nu maandag ben ik weer naar de ha geweest en die gaf me nieuwe kuur prednisolon en antibiotica daar eageer ik goed op, ook wij hij dus urine weer voor de zekerheid ik zei nu ik heb een buikpijn zal wel goed zijnmaar dit bleek dus niet,
ik heb zelfs meer ketonen en dat is een slecht teken,
ik moet nu maandag weer heen mits ik klachten krijg, nu heb ik dit wel sinds een paar uur, dus in de gaten houden ik moet morgen dus weer bellen, eigenlijk nu maar ben zo ontzettend bang voor zkh opname, dus doe morgen overdag, ik moet hetredden even tot dan…
maar het ligt dus aan de ketonen , de koolhydraten en dat ik uitdroog, mijn ha zei mijn lichaam gaf aan dat ik ziek ben, maar ik voelme niet echt extreem ziek,maar hij zegt komt dat die medicijnen voor je hoofd / bijholte onsteking nu nog werken dus verdoezeld het ook,
nu ja ik stop maar, lief dat jullie aanme denken , :-*
lieve Bianca,
Ik denk ook aan je, en wou je dat toch even laten weten.
Ik reageer niet op alle dingen, maar wanneer nu weer lees dat je ziek bent, wil ik je toch even alle sterkte wensen die ik kan.
liefs Suzanne
das liefffffff dank je :-*
He kanjer,
Hoe is het nu?? Hoop dat de pijn over is of in ieder geval een stuk minder zodat je niet naar het ziekenhuis hoeft!!!
Liefs
Ineke
Hat gaat voor het eerste de dag weer goed heb geen hoofdpijn en buikpijn drinken en eten blijft erin,
alleen urine nog donker maar dat zal zelf snel beteren,
ow laten we hopen dat die ha zegt alles is goed dan mogen we volgende maand weer verder en hoeven we niet te wachten met zwanger raken ( buiten deze maand om)
en…mag ik over 2 weken bloed gaangeven ik was al bang dat niet zal redden, maar zoals nu lijkt ik heb net gebeld met de arts mag het :dance:
He, fijn zeg! Dat het nu allemaal weer positiever mag worden. ja, dat niet zwanger mogen worden… de gyn zei tegen ons dat het beter was een menstruatie af te wachten maar wanneer ik dan al weer zwanger mocht blijken te zijn zou dat niet erg zijn.
Je begrijpt dat we ‘het niet veilig doen’, zeg maar. Vorige week moest ik er nog niet aan denken maar nu heb ik wel sterk het gevoel dat ik geen maand wil verspillen. Had gisteren wat vruchtbaar slijm… maar ook steeds wat steken aan de rechterkant. Vrees dat ik dus weer rechts mijn eisprong ga krijgen, dan gaat het dus niet lukken. Maar goed, we zien het wel. Ga er echt niet van uit dat het alweer raak zal zijn deze maand!
Ik hoop dat jullie ook weer ‘groen licht’, krijgen! In ieder geval al heel positief dat je minder pijn hebt en weer wat binnen kunt houden! Dat gaat de goede kant op.
toi,toi,
Ineke
Hallo daar ben ik weer heb even de ha gebelt zopas, mag zaterdag stoppen met de medicijnen ,maandag hoef ik niet langs te komen wel urine inleveren en als dat niet goed is wel afspraak maken,maar als goed is kan ik gewoon volgende maand weer zwanger worden, dan is geen probleem :thumbup:
Dat is hartstikke fijn :thumbup:
hey meid hoe was het vandaag? ik ben wel op msn
:-*
Hier beginnen de enorme buikpijnen al weer, ik meende dat ik bijna ongi moest worden, maar das niet waar de 9e pas op zijn vroegst, ( ik dacht met 2 dgn alweer)
N.av het gesprek met de gyn om een kalender bj te houden en ik dit eerst niet wou doe ik het nu toch,
het doet nu ook pijn , ik weet nog de eerste keer, in dec maand ik toen op het punt stond de ha te bellen maar me ingehouden heb en een test deed negatief tuurlijk,maar toen had ik zoiets van oke pijn niet zwanger dan ongi worden, … en bij de 2e maand hetzelfde de 3e maand dacht ik oke het hoort er nu bij. Ook ineens datmijn cyclus duur veranderd.
Mijn gyn vondt het niet juist dat ik nooit pijnklachten heb gehad voor mijn ongi ( of nauwelijks en nu ver vooraf al en dan ook zo erg.)
Nou straks maar een pijnstiller,kruikje en mijn bed in, dit is nu de 5e cyclus zo,
zopas heb ik even opzetje gemaakt voor het kalendertje en ms toch maar heen over 3 maand. ( naar de gyn)
Maar weet iemand ook waarom die gyn vroeg of ik meer beharing heb gekregen? Vond het een domme vraag en kan niks op internet vinden.
Nu ja liefs mij,
voel je je weer wat beter?
Sterkte…
Die beharing vraag,tja,misschien denkt hij aan iets hormonaals ofzo?? :think:
ja zal wel wb hormonen zijn ik wou dat ze wat duidelijker was geweest eigenlijk hihi
Ik heb nog de buikpijn en rugpijnen is vrij hevig krampen en naarmijn benen , heel idioot, zal wel duren weer tot ik ongi ben endan is over.
Zo gaat het de laatste paar maand, en dan de dag voor mijn ongi is het het hevigst duurt een paar uur dan breekt ongi door. Vast patroon. Alleen de 1e en 2e keer schrok ik er dus van. :wall:
Overbeharing kan een gevolg zijn van een teveel aan testosteron in het lichaam (“mannelijke hormonen”) Een teveel aan testosteron kan een indicatie zijn van pcos. Zie de volgende folder:
http://www.nvog.nl/files/pcos_.pdf
Misschien kan je nog zoeken op hyperandrogeniciteit.
Groetjes,
Zomer
Dank je voor de info, somige dingen komenbekent voor andere weer totaal niet lief dat je meedenkt he?
Ik wou eerst gewoon niet terug naar de afdeling,maar heb besloten toch wel te gaan,
liefs bianca
DE UITSLAG VAN DE GYN WAT BETREFTDE STOLLINGSONDERZOEKEN ZIJN GOED GEEN AFWIJKINGEN DUS DAT IS IIG IETS WAT GEEN MISKRAAM VEROORZAAKT HEEFT>!! :dance: :dance:
De dna onderzoeken zijn nog niet binnen dus daar kan nog iets uitkomen, zoals het nu lijkt positief en hoogstwaarschinlijk mag ik als ik zwanger ben dus mee doen aan de studie en het onderzoek ( waar ik destijds over had) nou lucht op, het bloed voor dna was ook nog in het lab en in verwerking dat betekend dat het onderzoek nog volop in gang is, de gegevens waren al wel in de computer, dus ze zijn bezig…
liefs bianca,
Wat goed dat de stollingsfactoren goed zijn!!! Nu wachten op de dna! Enig idee hoe lang dat nog duurt?