Ow ja een morning afterpil heet het,
ik ken het verder iet,
de medicijnen die ik heb met name de prenison zijn erg slecht voor een evt zwangerschap zei de gyn, ze zeggen ook dat ze danstrikt aanradengeen zwangerschap te dragen ,
tja nu weer wachten , en ben dan ook wel erg verdrietig maar het moet maar weer, …
He sjips zeg Bianca , het zit je ook niet mee!
Ik wou dat ik je wat voor je kon doen, jammer genoeg kan dat niet.
Sterkte voor jullie allebei en een hele grote dikke cyberhug van mij
Sopje :-*
Heb even snel wat voor je opgezocht over prednison en zwangerschap zie pb.
Misschien heb je er wat aan als je in de zenuwen zit!
Het is van een site waar je vragen mag stellen en allerlei mensen waaronder een gynaecoloog van het AMC antwoord op kunnen geven. Dit is het antwoord van de gynaecoloog.
(Ik bedacht me net dat ik deze url misschien niet zo open en bloot hier neer mag zetten dus ik stuur het even in een pbtje)
Liefs
Zomer
He Bianc,
Nou meis het zit allemaal niet mee he. Is weer een klap in je gezicht.
Heel veel sterkte meis en we denken aan je hoor!
Liefs Ellen
Tjee Bianca… Het zit ook allemaal echt niet mee he. :wall:
Ik had gehoop dat er positiever en zorgvuldiger met je omgegaan zou worden in het ZH. ( je zou toch zeggen dat die artsen allemaal hetzelfde geleerd hebben toch?) en dan ook nog dat gedoe met de medicatie waardoor je twee kansen moet laten schieten.
Ik gun ht je zo dat je binnen af zienbare tijd een lief klein mensje van jezelf in je handen mag houden. Ik blijf voor je duimen en leef heel erg met je mee!
:-*
Hey lieverd,
Waarom zit het je nou niet eens keer mee zeg!
Wat vond je verder van het bezoek aan de gyn? Wilde je eigenlijk dat er meer onderzoeken gedaan werden? Of vind je het wel goed zo?
Ik hou wel een soort van dagboekje bij (zonder temp.) en het geeft me wel wat meer inzicht in m’n cyclus…
Heel veel sterkte weer en ik weet zeker dat jullie tijd nog zal komen hoor!
Dikke knuffel, Irene
Hey irene byzonder dat je dat vraagt, het zijn juist de vragen die ik mezelf stelde, vindt ik het goed zo , had ik meer gewilt?
-Kijk de ongi dagen en cyclusdgn valleen binnen een normale norm die zei aanhouden , dat is goed
-mijn echo van eerder zag er goed uit
alleen de pijnen komen niet overeen, ze zei ik heb nog iets in gedachten wat ms kan zijn ,ik zei spreek dat dan uit maar nee zeize doe ik niet ik wil weten hoe je ongi verloopt inkaart brengen via zonkalender 3 maand, maar dat zindt me niks nogmaals ik weet dat dat eigenwijs is van me.
Ik zei ik wil graag weten waar u aan denkt, maar ze zei niks,
ze vroeg me vooraf nl
-of ik meer beharing had
-nog iets ben ik even kwijt
-of ik tussentijds bloedverlies had ,
-sex pijnlijk was.
ms iemand die dit weet waar op kan duiden???
Maar ik ben op zich enerzijds tevreden zo , denk ik, ik had gewoon verwachtingen waarvan ik wist dat die niet te doen zijn dus ja, ik ben gewoon dom in dat circuit in gegaan,…
ik dacht ms is er iets niet goed, het is immers zo anders, ms kunnen ze er wat aan doen en ben ik wel snellerzwanger, tja hoe kan ik zo zijn dat te denken he?
het is goed zo en andre zei ook , als jij het hier bij wilt laten is dat goed, verder is alles oke een zwangerschap wordt niet in de weg gestaan door andere gekke afwijkingen dus,
Maar bedankt voor je reactie,
Zomer bedankt voor je pm ik heb even gelezen, en gekeken ikkan er ms wel wat mee :thumbup:
De rest van de meiden ook bedankt :!:
hi Bianca,
Vragen die de gyn gesteld heef komen op mij over dat ze meer over je hormoonhuishouding wil weten, ik kan het natuurlijk vekeerd hebben hoor.
owkee, ik weet het niet ze deed wat geheimzinnig, ik had liever gehad dat zeniks zei dat ze iets dacht, liever dat ze het voor haar hield,
maar goed ze was wat wazig maar het zou kunnen hoor, ms had ze gewoon duidelijker kunnen zijn, maar ik moet zeggen ik was ook al omotioneel toen ik daar was door wat de ha me even eerder hat gezegt, dus ja, kan ook ana mij liggen hoor,
bedankt iig,
:-* vor jou
Hoi Bianca
In dit topic
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=16197
Heeft een coassistent gynaecologie wat geschreven over meer lichaamsbeharing.
Groetjes
Zomer
owkee zal ik vanaaf es lezen , wat ben je ontzettend lief zeg, :-* ik ben inmiddels zel fook al even wezen googlen , haha maar jekomt de gekste dingen tegen,
liefs mij
Laat je ook niet gek maken door het internet hoor!
Toen ik net thuiskwam ging ik ook meteen zoeken op verdikt baarmoederslijm… Ja en dan krijg je tig verschillende dingen die het eventueel zouden kunnen zijn…
Ik vind het wel heel raar van je gyn. dat ze iets zegt, maar verder niets wil zeggen?! Waarom dan geen onderzoek doen als ze een vermoeden heeft over iets?
Je moet gewoon doen wat JIJ wilt en als je vind dat er onduidelijkheden zijn en je wilt meer weten moet je dat ook gewoon aan diegene vragen hoor. Het is JOUW lichaam en JULLIE kinderwens!! En als jij er verder vrede mee hebt, dan is dat prima toch!
Ik echt voor je dat het helemaal goed komt en dat een keer kunnen kletsen over zwanger zijn en dat we dat ook blijven!!
xx Irene
Tjees Bianca wat vervelend allemaal weer, dat je je niet lekker voelt oké maar dan ook nog dat je niet zwanger mag worden… zal wel met die Prednison te maken hebben… is rot spul hoor…
En dan ook nog zo’n onderzoek bij de gyn, ik kan me voorstellen dat dat ook tegen is gevallen!
Heel veel sterkte meis, ik hoop dat je je gauw beter voelt!
Ow meid, ik vind het zo erg voor je. Je weet me te vinden als je je ei kwijt wil…
:-* :-* :-* :-*
Ik heb je een pb-tje gestuurd
Dikke knuf
ja juudje wat ontzettend lief ,ik hoop dat ik jullie met mijn pb niet rottig heb doen voelen,
hoe voelen jullie je nu samen?
:-* van mij,
claudje jij ook bedankt meid en als er wat is stalk ik je wel hihih :-*
O Bianca, wat vind ik dit naar voor jullie. Heel veel sterkte…
Kun je geen vaste gyn “eisen”? Eentje die op een menselijke, gevoeligere en meelevende manier haar werk doet? Waar jij je prettig bij voelt, want dat hoort toch zo?
Jeetje zeg wat heb jij een pech…
Dikke knuffel!
:-* Deedee
Weetje wat het is? Kijk deze gyn was niet zo äardig" maar het isniet zo dat ik vindt dat ze haar werk slecht doe of zo, ze is iddniet zomeelevend had ik het idee beetje kortaf, maar ik kan me ookwel indenken dat ik er al gepikeerd zat na ik van de ha kwam met slecht nieuws,
een zelfde gyn steeds is niet mogelijk in een academisch zkh daar heb je gewoon te maken met studenten enzo,
het was ook niet o dat het gesrpek superslecht verliep alleen ik had andere verwachtingen,
de gyn van de week er voor had me gezegt eenecho enuitstrijkje te krijgen dus dacht ik dan ook , en daar had ikme op ingresteld, tja en als deze dan zegt is niet nodig denk ik ze staan niet op 1 lijn,
andre en ik hebben gisteren besloten wb mijn cyclus end het zo op zijn beloopt te laten , we gaan niet weer heen alleen naar de fertilieteisarts wb de onderzoeken van chromosomen en stolling.
ik denk dat we het zo goed doen, wij voelen onser rustigbij dus ja dan is het wel juist.
Jemig Bianca wat een gedoe allemaal… en dan mag je ook nog eens niet zwanger worden terwijl dat juist is wat je het liefste wilt… Dat je daar emo van wordt kan ik me helemaal voorstellen…
Wat een dappere keuze om het hierbij te laten en alles op z’n beloop te laten, mits de uitslagen goed zijn. Je weet wel wat ik je toewens!!
:-*
mijn urine is niet goed :?