Fijn te lezen dat het goed ging vandaag Bianca, Ik vind jou ook een van de meeste warmhartige personen hier. Van wat ik zo lees, jij leeft altijd zo met iedereen mee! Ik gun het je ontzettend en hoop dat jullie een mooie toekomst zullen krijgen (al dan niet met een medische omweg) met een kleintje op komst!!
Heb je zelf ook moeite dat je nu de mmm ingaat of vind je daardoor juist meer rust?
Liefs Marjo
Hoi Bianca,
Fijn om te lezen dat het allemaal goed ging!
Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
Het is je allemaal zooooo gegund!
Dikke kus Moon
Tjee meid, 8 buizen bloed…kon je nog rechtop staan?? Ik ben blij te lezen dat het goed ging, heb nog aan je gedacht vandaag!!
Je weet me wel te vinden hè als er iets is!
:-* :-*
Zo, dat heb je toch ook alweer achter de rug.
En nu maar afwachten wat de resultaten zijn…
Ik blijf je ‘verhaal’ opvolgen hoor !
:thumbup:
He meid was je d’r weer?
Dus alles is goed gegaan en jullie hebben er een gezellig dagje uit van gemaakt lees ik met de koffie en de broodjes!!
Dus nu afwachten op de uitslagen, ben erg beneiuwd wat daar nu weer uitkomt.
Fijn dat het gesprek ook goed liep en dat jullie het allemaal samen hebben gedaan.
:-* Erika
Tjees Bianca wat een dag weer! De komende weken houden ze je in ieder geval nog even zoet daar zo te lezen! Ben benieuwd naar alle uitslagen, maar dat valt hier vast wel weer te lezen tegen die tijd!
Hi Bianca,
8 buisjes bloed…gelukkig maak je het snel weer aan
Over 8 weken alle uitslagen binnen, ik hoop dat het duidelijkheid geeft en dat de beeb niet lang meer op zich laat wachten.
:-*
Dank je wel lieve meiden!!
En ja zeker tegen die tijd laat ik welweer wat weten,
Nu is het dus wachten op de uitslagen, spannend hoor! Ons is ook een chromosomen-onderzoek aangeboden, maar wij wilden er nog even mee wachten. Over de bloedsuiker hoor ik de laatste tijd steeds meer verhalen… Mk na mk en wanneer ze er eindelijk achter zijn dat de suiker niet goed is, gezonde beebs!
Nou, ik wens je succes bij het wachten (dat lijkt me het moeilijkst) en hoop dat er iets uitkomt waar je iets mee kan. En wie weet, dat het ook zo in een keer wel gezond raak mag zijn!
ha die Bianca,
Lees nu pas je hele verhaal hier. Knap hoor dat je hiermee begonnen bent en wat fijn dat dre mee doet.
Wil je even heel veel succes wensen en ik zal je verhaal hier blijven volgen.
Groeten shouka
Tjee 8 buizen bloed…dat is nogal wat!
Nu wachten op de uitslagen…ben heel benieuwd…
denk aan je en duim voor je! :-*
Dat zijn al aardig wat onderzoekjes die jullie achter de rug hebben!
Succes met wachten op de uitslagen!! :thumbup:
:-* Deedee
Zo morgen moed ik heen , naar de gyn, niet die van de onderzoeken ( fertiliteitsgyn) maar de gyn die over cyclussen gaat en dus uitstrijkje en zo wilt doen en echo, ik heb al weer wat vragen opgeschreven dus ben benieuwd hoe het gaat,
ik denk dat ik ook de formulieren even mee neem waar ik mijn temp op heb staan wel van poos terug maar toch.
Trouwens zou het kwaad kunnen dat als je uitstrijkje krijgt je een dag voortijds sex hebt? hihi dacht ik net pas aan,nu ja tis al gebeurt mwahahah
nu ja morgen zal ik wel weer schrijven… :-* bianca
Hadden ze het daar niet laatst bij Oprah over do’s en don’ts bij gynbezoek? Ik dacht dat ze zei dat ze dat wel kunnen zien bij een uitstrijkje, maar ik weet het niet meer zeker. Maar ja je kan het moeilijk ongedaan maken. Succes morgen.
Liefs
Zomer
hihi ik kijk geen oprah, , maar ach anders andere keer meer ze hebben me er ook niet over ingelicht en ik heb het nooit eerder gehad,
dus dan maar even aangeven bij de gyn.
:-*
hahaha nou ik weet wel zeker dat ze het kunnen zien ( ze zullen het wel vaker gezien hebben…)
Succes morgen!!!
:? :?
:lol: :lol:
Bianca wilde je even succes wensen! Ik lees wel hoe het geweest is!
Hallo meiden,
Ik ben er weer, het was niet echt wat ik er van dacht, ze hebben niks gedaan of onderzocht geen echo en gene uitstrijkje ze zeiden de vorige echo is oke mijnmenstruaties die tussen de 25 en 33 dgn duren is normaal, en de pijn niet maar kunnen ze weinig aan doen.
Ze boodme aan een dagboek over ongi bj te houden dat heb ik zelf even afgewimpeld voor nu ,ms later dat ik wel doe maar ik heb daar geen zin , klinkt ms eigenwijs maar goed.
Ik mocht over 3 maand terug komen voor evt gesprek, maar ik zelf denkdat ik niet doe alles ziet er oke uit de eierstokken de eileiders en het bm en slijmvlies dat opbouwt dus ja ik laat het wat dat betreft daarbij,
dat ik er de vorige keer 2 jaar over deed om zwanger te raken zei ze was normaal en helemala niet langen dat ik nu ook al weer een maand of 7 ( 7 cyclussen) verder was was ook geen ramp, terwijl die van vorige keer zei das ook al lang zeg.
Nu ja ik heb er genoeg van iedere keer een ander en iedere keer dat ze anders zeggen en vinden.
Waar we nu nog op wachtenzijn dus de onderzoeken die lopen via de fertiliteitsarts wb de miskramen end.
Even iets heel anders, ik was vanmorgen bij de ha, ook vorige week al toen kreeg ik een ab-kuurtje mee na ik daar verkeerd op reageerde was ik woensdag bij de hap met erge pijnen en na erg overgeven, ik was tegen uitdroging aan ( zagen zeaan urine ) , daar moest ik met de ab stoppen en kreeg ik diclofenac mee om de pijn die ik in mijn maag had, ( als bijwerking dus), want ik had de ab voor de bijholte ontsteking,
nu vanmorgen was ik weer bij de ha omdat ik nog zon pijn in hoofd ogen en gebit had en vanacht weer overgeven moest,
nu heb ik nieuwe ab en diclofenac en prednisolon mee gekregen , MAAR
nu kreeg ik heel duidelijk de mededeling dat ik de komende maand en de volgende maand NIET zwanger mag raken :? daarschrok ik nogal van eigen lijk en werd ik emo van, dus ik zeg tegen die beste man ( echt een lieverd hoor) we hebben het gisteren net gedaan stel dat ik er nu zwanger van ben? je zult het net zien dat je net dan zwanger raakt,
nou zegt ie je kunt evt tabletjes nemen om een zwangerschap te voorkomen , nou daar werd ik helemaal furieus om ,
ik zei nu ja ik bel andre wel en zie wel wat wwe doen, die dingen moet je nl binnen zoveel uren nemen,
nou ik dre gebeld en wat hij vindt, de kans dat ik nu zwanger ben is minimaal, zit wel rond mijn vruchtbare dagen ,
net ook de gyngevraagt en zei zegt ook ik zou nu gewoon zorgen dat je niet zwanger raakt maar die ene keer dat je het hebt gedaan zo laten , ze
dus dre en ik doen geen pil, ( hoe noemen ze het oo k?)
we laten het zo als ik zwanger mocht raken dat zei het zo en dan moet ik het doorgeven van de medicijnen enzo
maar voorlopig moeten we het nu dus safe doen en zijn we ook dekomende maanden niet zwanger, erg teleurstellend en verdrietig dat we het weeeeer moeten uitstellen,
nou sorry voort het lange verhaal,
liefs bianca
Hè jakkes wat een toestanden allemaal. Eerst zo’n onbevredigend bezoek aan de gyn en daarna ook nog eens even niet zwanger mogen worden. Heb je al wat meer op internet gezocht waarom je bij deze medicijnen niet zwanger mag worden, is dat omdat er niet zoveel over bekend is of heeft het zowiezo een miskraam of aangeboren afwijkingen tot gevolg. Gezien je voorgeschiedenis en dat je weinig kans hebt van deze ene keer zwanger te zijn heb je denk ik een goede keuze gemaakt. Mocht je toch zwanger zijn dan zal je waarschijnlijk wat extra controles krijgen. Van een mornig after pil kan je ook best beroerd worden en als je al beroerd bent dan is dat niet prettig.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om weer te moeten wachten terwijl het verlangen zo groot is (zit ook in een wachtfase momenteel en het kan me niet snel genoeg gaan).
Heel veel sterkte!
Liefs
Zomer