Wat fijn dat jullie er nu samen voor gaan!!
Heel veel succes voor wat komen gaat!
:-* Deedee
:dance: Nu kunnen jullie als een echt team ervoor gaan!
Het komt echt goed!!!
He Bianca,
Wat goed om te lezen dat jullie er samen uitgekomen zijn!!! Samen sterk en kunnen jullie allemaal vast goed doorstaan. Ben erg blij voor je :-*
@bianca81 wrote:
Nannie: , wat fijn dat jetoch altijd weer reageerdt op mijn topics , dat vindt ik erg fijn,
:-* Ik blijf aan je denken hoor!
Knuf
Nannie
He Lieverd, ik heb je verhaal gelzen en geweldig dat dre nu ook zover is!!! Ik ben blij voor je!!! Reageer later wel verder want ben net terug en als ik die berg was zie, dan kan ik hier niet rustog blijven zitten :shifty:
Liefs Erika
Mwahahha maf mens benje ook, hihi ,
maar errug lief dat je efkes kwam kieken,
:-* van mij,
We hebben ook inmiddels het info pakket, bestaande uit ( maar) 30 paginas :shock: , die we even moeten lezen hihih :shifty:
Maar we gaan er voor, :dance: :thumbup:
@bianca81 wrote:
We hebben ook inmiddels het info pakket, bestaande uit ( maar) 30 paginas :shock: , die we even moeten lezen hihih :shifty:
:shock: 30 pagina’s? Jeetje… Succes met lezen!
Daar gaat je zondag… :mrgreen:
mwahahaa ja , nu ik schuif hetlekker naar de maandag
vanmiddag de belastingsformulieren invullen :?
Hè gatsie, ook al zo’n leuk klusje… Succes ermee!
Andre heeft vrij de 6e febr als we heen moeten om te praten over de onderzoeken ik bel morgen nog even op of we dan ook gelijk bloed moeten geven , dan weten we wat we kunnen verwachten . Stiekum heb ik er nu "zin"in ,klinkt stom ms, maar ik bdoel het meer in de zin van ik kan het aan heb er rust mee en het mag nu ook , eindelijk weer een stap verder.
Wat goed en wat snel al 6 feb.!!! Heerlijk voor jullie, ik snap wel dat je zegt dat je er zin in hebt, dan heb je toch het idee dat er eindelijk wat staat te gebeuren, en dat is goed nieuws toch??
Al helemaal uitgelezen? En klaar met je belasting?? Dat zal een zwaar weekend geweest zijn
ik heb zopas het zkh gebeld om door te geven dat andre en ik wel alle 3 de onderzoeken doen, maar dat we over de studie nog nadenken,
1 onderzoek kunnen we op 6 februarie doen dat is de bloedstollingstest,
de andere test wb de chromosomen wordt eldersgedaan en krijg je ene oproep voor thuisgestuurd,.
Ik heb ook gevraagt hoe het zit met de dagcurve voor bloedsuikers, ze zei als je nu de 6e februarie ipv om 11 uur om 8 uur kan komen nuchter en eten meeneemt, kunnen we het dan die dag gelijk doen.
(Handig want andre is er ook kunnen we tussentijds shoppen :lol: )
A.s dinsdag mag ik het nummer bellen die ze me gaf van de arts , en dan kan ik het doorgeven en legt hij een formulier klaar, kunnen ze er rekeschap mee houden,
Nou fijn , ik werd goed geholpen en vriendelijk te woordt gestaan, prettig is dat.
Nou toedelssssssssss,
[/b]
Dus 2 vliegen in 1 klap op de 6-e, nou eigenlijk 3, want je kan ook nog ff shoppen!!! Het zkh in Groningen is toch vlakbij de ikea?? Mijn opa heeft daar een tijdje gelegen, en volgens mij namen wij dan altijd de afslag ikea van de snelweg…, maar dat even terzijde…
Hoe lang duurt het dan voordat je die oproep voor dat chromossom onderzoek krijgt¿ Of weten ze dat niet.
Lekker dat het nu allemaal zo lekker loopt!!!
Liefs
ja de ikea is vlakbij het umcg,
maar is nu wel verhuisd naar iets verderop.
Lopends best nog een endje, maar we nemen ws decity bus kost 2.50 en goedkoper dan de parkeerplek van het zkh oea parkeerhaven.
Als we de 6e heen gaan vraagt ze het aan we krijgen van de ( ik kan niet op de naam komen) ik meen klinische geneticus??
een oproep om er te komen kan wel een week of 2 a 3 duren maar ook sneller,
de uitslag duurt iig meer dan 2 maand. vanaf bloedafname,
6 februari, dat is al lekker snel! Ben erg benieuwd!
joehoe ja das morgen al hihi,
ben beneiuwd, de bloedsuikertest wordt morgen ook gedaan,moet me om kwart voor 8 nuchter melden om kwart over 11 heb ik het gesprek over de evt onderzoeken en dan om 12 uuur en 15.00 uur nog es bloedprikken er na uitslag, maar ik denk datdat wel goed zit.
morgen zal ik weer verslag doen als we thuis zijn maar voor 4 uur zal dat niet zijn.
Hoi Bianca,
Je zal we verrast zijn een bericht van mij te krijgen hier… Ik heb na een pauze weer ingelogd op de site en her en der verhalen van anderen gelezen, maar ik miste jou… Je was altijd zo hartelijk en meelevend met anderen, dat ik me nu afvroeg hoe gaat het met Bianca. Ik las dat je inmiddels al heel wat stappen weer verder bent en volop in onderzoeken. Meid ik vind het echt super wat je allemaal doet en ook zo goed dat je al je vragen opschrijft voor de gyn. Helemaal toen ik las dat bij je eerste gesprek zij zwanger was… Is dat even slikken geweest, maar je bent toch met haar verder gegeaan. Knap hoor! Ik vind het erg ingewikkeld allemaal de verhalen over chromosomen e.d., maar probeer uiteraard je hier te volgen.
Ik wens je al het goeds, veel succes, sterkte en een mooie toekomst met dre en eventueel een kiddo (die net zo lief is en hartelijk als mams!)… Ik zal kaarsjes blijven branden voor je…
Liefs Mirakel :-*
hey goedemorgenmeid, tjee leuk van je telezen,
ik ben niet weg van het forum hoor, hii k blijf rustig de mensen stalken her en der, :mrgreen:
fijn dat je weer terug bent, ik las gister al dat je ergens geschreven had.
Hoegaat het met jou en je zwangerschap?
Nou ik ga zo naar groningen, omdatik nuchter moet zijn niet eten en drinken heb vanacht toch wel een slokje water genomen, daar ik al zo ziek ben en keelpijn, maar ik denk dat dat wel goed komt.
Dre en ik hebben koffie en broodjes mee kunnen we nadien even nemen en dan naar de ikea,
Mirakel Wb die gyn die zwanger was vond ikeigenlijk nietzoheel ergmoeilijk, het is daneen momentopname je ziet die buik, slikt even , ach en dan is het weer oke. Ze was echt een schat, en vondt het zelfs jammer dat ik haar niet weer kreeg,maar goed.
Nu moeten we weer heen dusuiteraard meld ik vanmiddag hoe het was.
toedels van mij en leuk van je te lezen
:-* bianca
Zo daar zijn we weer, wat een lange dag zeg zo, maar het is allemaal goed gegaan.
3x bloedgeprikt voor suikertest, morgen uitslag als ie te hoog is.Maar anders moet ik over 3 dgn nog even bellen.
Gesprek verliep goed.
Andre en ik moesten er na allebei bloed af laten nemen.
1)- indicatie postnataal chromosomenonderzoek, uitslag over 8-12 weken. ( andre en ik )
2)-antistolling met heel wat termen er bij , ( at 3, f4, apc, factor v leiden, factor 2 en mutatie.) uitslag tussen 6 en 8 weken. ( alleen ik)
3)-homocystine ( onderzoek na de b12 te kort en een evt samenkomst met de miskramen die ik had.) Aan de hand daaraan kunnen ze zien of da een verhoogd kans kan geven op een mk.(uitslag 8-10 week)
(alleen ik)
4)-en een onderzoek anti-cardiolipine. ging over klinische imminulogie.
Wat dat is weet ik zo niet, maar moetik effe googlen, de rest was me duidelijk.(uitslag 8-10 week)
Er is in totaal zon 8 buizen bloed me afgehaald en dan nog voor de boedsuikers,
Andre en ik hebbe tijdens de wachttijden gewinkeld bij ikea en centrum van groningen ingeweest,omdat we zelf koffie en broodjes mee hadden was dat voor in de ochtend handig, smiddags hebben we in zkh lekker gegetne en smiddags ok thee met wat lekkers gehad, mijn zus belde net of we daar eten vanaaf wel lekker .
Hoi Bianca,
fijn om te lezen dat alles goed ging vandaag en jullie er een leuk dagje van hebben gemaakt. 8 buisjes bloed! Ik heb medelijden met je arm. Hopelijk leveren de testen niets op of iets waar je wat aan hebt of kan doen.
Groetjes Sopje