Upd:4-05.Pag 68->Gonal-F spuiten. IUI traject gestart.

he wat fijn dat je bij iemand terrecht kan zeg!!!

en ik vind het ook fijn dat je nu al iets wijzer bent geworden

:-* :-* voor jullie!!!

nathalie

Hoi Bianca,

ik ben blij dat je vandaag weer ietsje wijzer bent geworden. Je weet iig dat je mk-en niet door de b12 zijn veroorzaakt en als ik jou was dan zou ik toch een beetje opgelucht zijn want als het wel zo was geweest had ik het misschien kunnen voorkomen als ik eerder aan de bel had getrokken. Ook fijn om te lezen dat je bm er goed uitzat. Heb je nog gevraagd over je gekke ongi van vorige week?

Sopje

Ja heb ik het wel over gehad maar eigenlijk was dat niet voor haar bedoeld ( andere gyn) vandaar dat ik nu ook naar een andere afdeling mag ( ipv obstetrie naar gyneacologie) daar kunnen ze meer inziht krijgen in cyclusen en het verloop ed,

ik heb zopas de verzekekringsmaatschappij (vzm)gebeld wb de leevensverzekering, hijzeial weinigmensendenken hier overna, ookietswat wijniet wisten maar hetzkh ons op attendeerde,

hij speelt de vraag door aan de vzm om antwoord te krijgen hopelijk heb ik die voor het weekend nog

Omdat mijn man en ik al een levelsloop hebben kan de maatschappij niet zeggen we zetten hem stop of verhogen je betaling, dat mag alleen als bij afsluiting van de verzekering verzwegen is val al wetende ziekte ,

aangezien we het nog niet wisten ( en niet weten ) kan ons niks kwaads gebeuren)

Ook weer duidelijk,nu nog wachten op definitieve uitslag,

maar het zegt ook niet dat mochten we eeen dna onderzoek doen er ook iets negatiefs uitkomt of een verhoogt risico ergens op.

Nou toedels meiden , bianca

nou meid wat een toestand allemaal.

Wel fijn dat ze goed naar je luisteren. Ik hoop dat er snel iets positiefs

voor je uit gaat komen.

Tjee, dat heb je ook alweer achter de rug…

Maar goed dat alles er op de echo oké uitzag. Dat geeft je waarschijnlijk een opgelucht gevoel…

Ik volg jou verhaal zeker verder op…

:-* :-*

He Bianca,

Prettig dat ze een luisterend oor hebben kunnen bieden, jammer dat je je niet zo op je gemak voelde als bij de vorige gyn.

Wat een ontwikkelingen heb je voor de boeg zeg, dat geeft zeker stof tot nadenken wat je wel en wat je niet wilt…

Heel veel succes om samen tot een voor beide juiste beslissing te komen.

Groet,

Karin

Ik wil je ook heel veel succes wensen met de verdere onderzoeken. Fijn dat ze in ieder geval luisteren en inderdaad met een levensverzekering toen je die afsloot heb je die naa rwaarheid ingevuld, en er kan altijd iets veranderen. Dat is het risico wat zij zelf nemen natuurlijk.

dikke kus

Meid, fijn dat er goed naar je geluisterd is. Weer wat wijzer geworden…

Succes met de volgende onderzoeken! :-*

Tjee wat een verhaal weer zeg!!

Fijn dat je nu weet dat het door de B12 komt en dat je bm er goed uit zag!

Vaak is het ook fijn dat er, ook al is het ook heel vervelend, dat er toch iets gedaan wordt, je wordt in ieder geval serieus genomen, meid het is je zo gegunt!

Dikke kus, Irene

Dank jullie wellieve meiden,komt ookhelemaal goed.

Andre en ik hebben vanavond eens goed gepraat, ik was zo enorm verdrietig en heb nu ook aangegeven dat ik het alleen niet kan ik het eng vindt en ik sommige dingenniet snap wat me verteld wordt, om het dan weer te vertalen aan hem savonds is nog moeilijker,

( dit komt mede ook doordat mijn geheugen me soms in de steek laat , )

We hebben alle onderzoeken nu duidelijk besproken en weet je? Andre staat er gewoon achter!!! We gaan samen alle onderzoeken doen ongeacht wat een levensverzekering of ziekenfonds zegt,

andre zegt dat mag onze wens niet in verwarring brengen, de lieverd :mrgreen: :clap:

(Ik had wel gelijk dus, dat drenog zou komen ,meestal duurt het even,maar goed we zijn er weer hihi.)

We wachtennog wel even het info pakket afdie ik thuisgestuurt krijg en wat de verzekering aangeeft, dan kunnen we in het weekend nog even napraten en dan kan ik maandag het zkh bellen dat we het wel doen en SAMEN !!! :dance:

Hij gaat voor die afspraak vrij vragen of iig met de baas in gesprek morgen hoe hij het kan en mag regelen oook via het cao enzo,

Nou ik heb ineens weer goede moed al was ik vanmiddag even heel erg verdrietig en radeloos, want ik vondt de echo best moeilijk , precies een jaar geleden de 19e jan van 2005,lag ik er ook en was andre met mij om ons beebje te zien en het hartje vandaag even slikken dus,

maar goed het gaat nu goed komen,met ups en down, met een lach en een traan,

zo zei toon hermans DAAR HEB JE VRIENDEN VOOR!

:-* van mij.

Wauw Bianca goed hoor dat jullie er samen helemaal voor gaan nu! Dat maakt het misschien net weer wat makkelijker! En voor wat betreft die onderzoeken, normaal gesproken hoor je via de CAO gewoon vrij te kunnen krijgen voor een ziekenhuis- of doktersbezoek en daar valt dit toch echt gewoon onder. Het lijkt mij niet echt netjes als zijn baas moeilijk doet!

Ja ik hoop ook niet datde baas moeilijk doet we zien wel

He,

Lees net je stukje door, wat een gedoe allemaal zeg. En dan kom ik met mijn bericht en daar reageer je ook nog zo lief op!!

Fijn dat jullie er samen goed over hebben kunnen praten, dat is zo belangrijk. Zo praten wij ook veel wat Marcel vind het zo eng om vader te worden en nu lijkt dit dan te gaan gebeuren (gaan we vanuit…). Zoals ik al vaker heb gezegd, dat je het samen goed hebt is al zo belangrijk!!!

Heel veel suc6 en ik hoop ook dat je gauw nog meer duidelijkheid zult hebben en ze jullie kunnen helpen!

Liefs ineke

Dank je, komt goed, stuur me elke dag van af mijn ei wat hormonen hihi

haha nee joh ,maar kot wel goed ooit

Komt voor elkaar, bij deze stuur ik je een paar, wil zelf nog wel wat houden hoor!!

Ineke

ik zeg toch ook vanaf ik mijn ei heb oen!!! hihi

Mallerd ik heb ze nog niet nodig eerst je eigen beeb en dan ik

( ow wat zijn we een stel he?) meid knuf :-*

He lieve meid,

jeetje, ik lees net je verhaal en wat knap van je dat je doorzet. :-* In eerste instantie ging je er toch een beetje vanuit dat je het alleen moest doen en toch ging je door. :thumbup: Wat ontzettend fijn dat andre nu 100% achter en naast je staat. Tis niet niks om ineens onderworpen te worden aan al die onderzoeken. Hoewel de onderzoeken lichamelijk weinig last zullen geven, zal je psychisch toch een druk krijgen die je toch een plekje moet geven.

Dus 6 februari krijg je een vervolg gesprek en gaat daarna het balletje aan het rollen? Krijg je dan te horen welke onderzoeken ze wanneer gaan doen?

Hou hoop lieverd…iedereen duimt hier met je mee en straalt positieve energie naar je uit…dat moet goedkomen! :pray:

dikke kus :-*

Nannie

Lieve Bianca,

ik ben blij om te lezen dat dre toch mee gaat werken aan de onderzoeken en dat je niet alles meer alleen hoeft te doen. Ik ben overigens niet verbaasd dat ie is bijgetrokken want volgens mij is ie een ontzettende lieve schat die heel veel van je houdt en dolgraag een kind met je wil maar misschien doodsbang is dat uit de onderzoeken zal blijken dat het aan hem ligt. Gelukkig heeft ie zich erover heen gezet.

Alvast heel veel succes en een hele dikke knuffel voor jullie allebei

Sopje :-*

PS even off topic: is dat meisje in je avatar Wendy?

Hey lieve lieve meiden, wat toch weer ontzettend fijne woorden. Bedankt, dat doet me zo goed he, eerlijk hoor!

Nannie: , wat fijn dat jetoch altijd weer reageerdt op mijn topics , dat vindt ik erg fijn,

Idd lichamelijk weinig last van met name is het bloed afgeven.

6 februarie kunnen we idd een officiele start dan beginnen met de onderzoeken , gaan we datums plannen voor bloedafname enz,

andre gaat vandaag met de baas om tafel als ie tijd heeft want vanmorgen was ie nog niet eens op het werk, maar anders maandag.

Sopje: , Wat betreft andre, heb je helemaal gelijk, andre houdt ook van me en ja kinderen wil hij ziels graag, ms is bij hem die wens wel groter als bij mij, als dat al kan ihih

Ps offtopic terug :wink: ja das wendy!!! :-*