Upd:4-05.Pag 68->Gonal-F spuiten. IUI traject gestart.

Bianca, eindelijk gevonden! Ik ben blij dat je zo’n fijn gevoel had bij het gesprek, het klinkt wel goed als ik het zo zie… Ik hoop dat jullie er zo uit gaan komen en dat het allemaal wat beter te begrijpen is voor je. Ik ga je volgen hoor! Heel veel sterkte en succes!

19 januari weer heen!! Idd vrij vlot, lekker meid!! Je hebt zo te lezen alweer een hele lijst met nieuwe vragen. Wat een informatie heb je hier alweer gekregen. Heerlijk al die meiden die met je mee denken!!

Op naar een super 2006!!!

Ow jullie zijn schatten,

ja ik heb aantal nieuwe vragen, dat mocht ook vande gyn,

ook al kwam ik in eerste instantie voor de b12 en de info wb dat en zwanger worden/ziijn,

ze vonden gene probleem dat ik vragen had wat daar buiten stond, sterkernog ze wou me dus zelf vertellen ( zonder verplichtingen van mijn knt) welke onderzoeken ze doen en hoe en wat je verder kunt wb zwanger blijven en daar gaat het om bij ons.

Dre is ernog iet zo open over helaas en dus laatr ik hem maar, als hij niks zegt voor ik heen ga zie ik zelf wel even en doe ik alleeen de onderzoeken die ik alleen kan doen en de andere doe ik dan niet.

Hij komt vanzelf wel weer, tis voor hem altijd zo dat ie wat ächter “loopt” hihi

Bianca

Ik vind het ontzettend knap hoe je ermee omgaat, en super dat je voor je gevoel heel goed bezig bent. Tuurlijk willen ze je met al je vragen helpen, veel weet je zelf, maar op dit moment heb je zulke specifieke vragen die een gyn toch beter kan beantwooorden.

Ik hoop ontzettend dat je de antwoorden zult krijgen die hoopt te krijgen, en andre die ziet straks wat het met jouw doet, wat voor pos invloed dit alles op jouw heeft dat hij zeker ook benieuwd is. (al laten veel mannen dat pas later of zelfs achteraf blijken)

Dikke kus

je bent een schat!!!

:-* voor jou en zoals jij vanmorgen zo mooi zei tegenme,

We slepen elkaar er door heen!!! :thumbup:

Bianca,

Heel veel succes morgen bij de gyn… Duim voor je :thumbup:

oh wat lief van je, dank je,

ik heb zopas alles doorgenomen kwa info , en heb nieuwe vragen op een rijtje gezet,lekker duidelijk voor morgen moet op tijd heen dus lekker

komt goed ,en morgen zal ik het melden

Bianca, heel veel succes morgen bij de gyn.

He meis, ook van mij heel veel succes morgen!! xxx

succes morgen bij de gyn :-*

:-* :-* :-* :-*

Hoi Bianca,

Ik weet niet of je dit nog leest voor je naar de gyn. gaat maar ik wil je veel succes wensen, dat veel van je vragen beantwoord zullen worden.

En ik ben natuurlijk erg benieuwd wat de gyn. allemaal te vertellen heeft.

Dikke kus Moon

hoi Bianca,

ik zat je verhaal net te lezen en ik wens je heel veel

succes bij de gyn (als je er niet al bent).

Ik ben benieuwd wat er allemaal gezegd wordt.

Ook ik wens je veel succes en nog meer informatie toe.

Dikke knuf :-*

Heej Bianca

Lees net dat je vandaag naar de gyn zou gaan…Ik wou je nog even succes wensen mocht je dit nog lezen en laat anders even weten hoe het is gegaan…Ik hoop dat je veel info krijgt waar je wat aan hebt

liefs knuffeltje

Heej Bianca,

Heel veel sterkte vandaag bij de gyn.

Ik begrijp dat je jezelf goed hebt voorbereid.

Hopelijk kun je alles onthouden en begrijpen wat de gyn je vertelt.

Succes!

Groetjes van Maris

Hallo lieve meiden bedankt nog voor de berichten, ik heb ze welliswaar niet gelezen,maar ik heb wel aan jullie gedacht, en weet dat we er voor elkaar zijn :thumbup:

Het was dit keer wat vervelender dan de vorige keer,ik had een vrouwelijke gyn maar had het idee dat ze nog niet zo lang in het vak zat ofzo, ze was wel aardig hoor en meelevend dus gene klachten,maar het praattte gewoon wat moeilijk, daarbij was ik van streek en dat was dus huilen.

De Test wb diabetes gaan ze doen, wanneer en hoe weet ik niet, maar dat staat vast.

Wat betreft het onderzoek naar stollingsafwijking wil ik wel doen , en mag ook maar ik moet even info halen bij de verzekeringsmaatschappijen voor levensverzekering en ziekenfonds.

Als daar geen consequenties van zijn dan doen we dat ook.

Dan de onderzoek van chromosomen wou ik eerst niet doen, ik wel maar dre niet en omdat het iets is wat zowel de man als vrouw moet doen ( bloed afgeven) wou ik er van af zien.

Toen kwam het aan bod wat betreft de onderzoek , de studie die ze nu doen nav bloedstollingsafwijkingen en zwangerschappen, ik wou er aan deelnemen, maar het blijkt dat dan ook dre er aan deel moet nemen dmv bloed afstaan, omdat ik de info allemaal erg moeilijk vondt heb ik met de desbetreffende onderzoeker een gesprek gehad, ( die gene die de studie dus doet ) en ze heeft uitleg gegeven en stuurt een info pakket op om ook andre te laten lezen, dus even zien wat hij wil.

Wb de b12 gaan ze ook via het bloed het een en t ander uitzoeken ,

dus daar komen we nog op terug,

ik ebn er wel weer lang geweest, eerst dus een half uur bij de gyn toen nog bij die studiepersoon en toen weer bij de gyn.( was er om half 10 en ging er om kwart na 11 weg :roll: )

Toen heb ik de echo gehad die zag er goed uit, ze zag alleen dat mijn baarmoeder …lag ( hoog gekanteld of dwars ofzo eig geen idee wat ze zei)

Ze vroeg of ik met gemeenschap wel eens pijn had als het diep ging, ja zei ik , mm nu ja kon ze zien ofzo maar kon geen kwaad.

Ik had een klein vleesboom maar was ook geen probleem, verder zag het er goed uit ze kon zien dat ik ongi was geweest net.

Nou ik moet over 1,5 week weer heen 6 februarie, om de testen te bespreken en deelname evt op te geven en evt bloed af nemen laten en afspraken maken.

En mag ik naar de gyneacoloog ( andere) op 20 februarie.

Dit laatste om mijn cylus te bspreken , uitstrijkje te laten doen ,echoo weer maken, en de pijnklachten in kaart tebrengen.

Zo weer heel wat voor de boeg dus en nu maar afwachtenop het info pakket.om te zien ofik kan deelnemen aan dit onderzoek,

allemaal heel medisch maar goed , beetje dus afhankelijk wat andre wil en ik moet dus de verzekering bellen, laat ik dat zo eerst maares doen,

nou dat was het weer voor vandaag.

Liefs mij
.

Wat een gedoe allemaal en zoals ik het lees ben je nu nog niet heel veel wijzer geworden.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte!!

Liefs,

Inge

Tjee, daar ben je wel een tijdje geweest inderdaad. En niet echt veel duidelijkheid gekregen geloof ik. Hopelijk dat je over anderhalve week meer te weten komt!

Veel sterkte!

:-* Deedee

haha nee nog niks wijzer, of eigenlijks wel hoor,

-dat mijnbm er goed uit ziet

• hoe het onderzoek de studie in zijn werk gaat
  • hoe het met de verzekeringen zit ikmoet alleeennavraag doen)

-dat b12 de oorzaak niet kan zijn vande miskramen,

hihi das toch al wat , volgende keer weer wijzer, het fijne is ze nemen de tijd dat scheeltal enorm het luisteren doet goed het begrepen worden is prettig, en dat je ook nog eens de wetenschap kan helpen ,tja das toch oke/?