Upd:28 juli ronde 30.. na mk en ma ..

Ach meisje toch !

Ik hoopte zo dat je al beter zou zijn intussen !

lieve knuffel

xxx

Gerda

oh moppie nog geen verbetering dus hier ook altijd zo n mega last ervan ik gebruik altijd een homeopatische keelspray en ik moet zeggen die helpt me heel goed

Nou lieverd hopelijk knap je snel weer wat op.

dikke kus marielle en quillan :-*

dank je meiden :-*

ik heb vanmorgen even gebeld met de HA-ass… ik kreeg idee datzeeuhm mij een beetje niet serieus nam. Ze kon er nietbij dat ik nog last had na die zware kuur. Ik zei nu dan maak je afspraak voor me… maar was ook druk. Dus nu gaat ze overleggen met de HA zelf , en als ik niet gebedl wordt kan ik vanavond starten met volgende kuur.

blijf opkomen voor jezelf hé. Het is te belangrijk dat je volledig hersteld.

Hoe gaat het met André intussen?

lieve knuffel :-* :-*

Gerda

ja redelijk, wel iets beter alleen ook zijn keelpijn leek vanmorgen erger te zijn ( zei hij ) Zal wel hardnekkig iets zijn wat hier rond waard ihhi .

Ze hebben geen recept naar de apotheek gezonden :cry: via de faxen natuurlijk zijn de HA-en Donderdagssmiddags allemaal gelsoten :?

En nu het avond is doet mijn keel weer auwie jakkes, morgen kan ik in de middag pas naar de HA zelf en dan moeten ze me maar gelijk meegeven vindt ik zo .

Hoe gaat het meis???

:hug: :-* :hug: :-*

liefs

Gerda

Hey dametje, jijbentnog laat op zeg.

Hopelijk niet omdat je teveel piekerd en niet in slaap komt.

Het gaat eig goed. Ik heb Vrijdag halve apotheek gekocht. Oordruppen neusspray , hoestdrank… nu ja het werkt idd best wel. Mijn oorpijn is zo goed als weg, netals de keelpijn. Mijn keel is behoorlijk rood , en ziet ook erg dik van binne. Haha , mijn oren voelen gewoon dicht, ik hoor mezelf nog raar en slecht. Maar het zal zeker beteren. En zeuren mag ik niet om zoiets kleins. Relatiefs kleins natuurlijk hé?

dikke knuf van mij lieve Gerda :-*

Neen, neen, kanjer…

Ik was niét zo laat wakker omdat ik piekerde, maar had eigenlijk voor het eerst tijd om te kokken nà de zeeperiode en moest toch effe komen checken hoe je het stelde.

Het was lekker ontspannend aan zee, trouwens !

Het lijkt dus eindelijk wat beter met je, gelukkig maar !

Geef jezelf de nodige rust, hé dametje, want euch… jij was dus ook nog laat wakker :wink:

:-* :-*

liefs

Gerda

@gerda wrote:

Neen, neen, kanjer…

Ik was niét zo laat wakker omdat ik piekerde, maar had eigenlijk voor het eerst tijd om te kokken nà de zeeperiode en moest toch effe komen checken hoe je het stelde.

Het was lekker ontspannend aan zee, trouwens !

Het lijkt dus eindelijk wat beter met je, gelukkig maar !

Geef jezelf de nodige rust, hé dametje, want euch… jij was dus ook nog laat wakker :wink:

:-* :-

liefs

Gerda

OW heb je genoten meis, elkker alleen er even tussen uit ?

Gelukkig maar, tis je ook gegunt hoor. :-

Ik was overignes laat opomdatwe laat thuis waren. We zijn lekker in Friesland op de meren wezen varen. Heerlijk genoten , ik Dré zus en zzwager. Heb zelf mooi endje gestuurd ook, wat een vrij gevoel. :dance: :inlove:

We hebben bij thuiskomst hier ergen lekker patatje gegeten en toen op naar huis om daar koffie te drinken.

En toen nog even gedouched en dan KoK, ja een dag zonder KoK is ik niet echt mij zelf hé? :mrgreen:

:-* voor jou.

Wat leuk dat het een fijne dag was.

Ik had je verhaal al bij de topic voor Mojo gelezen en was er echt door ontroerd. Ook voor wat je aan haar schreef.

Je bent en blijft een topmeid !!!

Ja, het heeft me zeker goed gedaan, dat verblijf aan zee. Heel rustig, maar dat was de bedoeling.

Zaterdagvooravond ben ik thuis gekomen en nadien met Rob naar een Gospelconcert geweest ! Het was prachtig, ook leuk. Was al zo lang geleden dat we er eens met ons tweetjes tussen uit waren geweest.

Gisteren was het vaderdag hier in België. 's Morgens Rob verwent met een sleutelhanger en een hangmat voor in de tuin.

Nadien bij mijn stiefpapa en papa geweest. Dus ja: deze dame heeft een drukke maar mooie periode gehad en daar was ik hoogdringend aan toe.

liefs en :-*

Gerda

Maar euch… we wijken enorm af van de oorsprong van je topic.

Vind je dat niet erg?

Anders pb ik in het vervolg wel hoor !

liefs

Gerda

nee hoor geen probleem. Ik ben momenteel niet met zwanger raken bezig, ach en anders is het ook zo stil hier hé? :mrgreen: k moet je toch een beetje in de gaten houden. :-*

Hee lieve Bianca,

Hoe is het nu met je meis?

Ik las dat je naar het water bent geweest met je mannetje, heerlijk hoor.

Ik heb ook je stukje gelezen voor Mo en…het blijft zo moeilijk he…op zulke momenten dat je zo erg geniet en dat een ander ook gunt. Een ‘ander’ die letterlijk doodziek is…die helemaal niet doodziek mag zijn…die haar kinderen moet zien opgroeien en moet genieten… :cry:

Waarom is het leven soms zo knetterhard he?

Daar zullen wij nooit een antwoord op krijgen…

Knuffel :hug:

Hey lieve Jewel… ow wat heb ik trouwens enorm genoten van de foto’s op jullie site :inlove: :thumbup:

Ja ik mis Mo wel zo hé? Ik vindt het zo triest wat er overkomt. We kunnen er alleen maar van veraf voor der zijn… dat is al heel wat.

Met mij gaat het eig goed. Zit lekker in mijn vel op het moment.

Wb de griep…tja mijn oren doen nog pijn zo af en toe en steken dan…

Vandaag was ik bij de HA-ass voor mijn b12 injectie halen. En heb gezegt dat haar collega assistent met had gezegt een AB kuur te geven…maar vergeten was. En idd ze heeft er geen eens een notitite aan de arts van gemaakt :evil: niet erg aardig dus. Maar goed ik heb nu neusspray en mag de orrdruppels blijven gebruiken. Als ik na een week nog lasten heb even weer trug anders.Maar het mindert al aardig.

Maar met mijn persoontje gaat het helemaal super :thumbup: :dance:

Hee lieverd,

Fijn dat je lekker in je vel zit meis.

Dat is goed om te horen.

Gelukkig dat je klachten wat minder worden. En wat slordig van die ass. zeg…pff… :wall:

Ik moet weer nieuwe foto’s op de website plaatsen hoor. Maar wat lief dat je ze mooi vond. Leuk om te horen! :smiley:

:-* , Jewel

Hey Jeweltje, lieverd ben jij ook.

Nieuwe foto’s van mae lynn zijn altijd goed, kan me er op verheugen, ze heeft zo een heerlijk bekkie hé? Echt je trots.Ze lijkt ook zo op papa op 1 van de foto’s een zelfde lach .

Heeeeeeeee!

Ik ga even off-Topic hoor :wink:

Mae-Lynn is ook een schatje hoor meis!

Ze leek eerst sprekend op papa, maar gaat nu steeds meer op mij lijken. Vooral als je foto’s ziet van mij vroeger, die blikken die ze heeft…zo mooi om te zien he? (ik zie het ook wel, maar m’n zus en moeder zien het nog beter). Ach ja, ze is een mixje van allebei :smiley:

Hoe is het met jou en met Andre?

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

Liefs :-*

:lol: mallerd.

Een goed mixje van 2 mooie mensen :thumbup: geeft een perfect mooi meiske :inlove:

Hoe is het met jou en met Andre?
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

we doen weinig , relaxen dus..
komende 2 week heb ik 5/6 dgn in de week alle 3 de kindjes ook en dan nog de speeltuin en alles tussndoor..haha
lekker druk in de planning..

En met ons beide weer goed hoor. MIjn gehooor blijft nog beetje lastig maar zal ool beteren..

In Huiskamer staat een topic die ik opende staat wel wat in wb mij ..

Jij alle goeds het weekend meis, liefs bianca

hoi meis,

Hoe gaat het met je/jullie???

Alles oké???

Het is zo stil hier in jouw topic…

liefs

Gerda