:-* :-* :-* Ik blijf aan je denken hoor…
even rust… maar wel een ticker zag ik :thumbup: altijd positief ben je ook :thumbup:
je topic in de huiskamer ook gelezen.
moeilijk hoor. succes ermee
:-* Jannie
Hey lieverds…
Positief ja ben ik wel… we hebben nu dus geen IUI. We moeten wachten tot er een goede uitslag weer is van andré 's zaad.
Dat kan even duren en over 2 week moet hij het boeltje inleveren :mrgreen:
Juli-cycles redden we zowieso niet en augsutus-maand kan andré niks plannen met zijn werk.
Het wordt ergens september/oktober.
Ik zat te denken in die periode kan ik mooi iemand anders helpen. Ik mag in juli/aug eindelijk weer bloed geven als donor. Dat mocht ik een jaar lang niet door een gyneacologisch onderzoek in het ZKH…
Dus ik bel 1 dezer dagen even naar de bloedbank voor een afspraak… dat voelt goed te doen. EN als ik zelf toch even niks kan dan graag voor een ander. :dance:
Met mij en André zelf verder wel goed hoor.
Ow ja leuk bannertje hé?
Eerst deed ik het omdat ik even geen opvulling als ondertekst had :roll:
Nu vindt ik hem helemaal goed passen bij de rest… :thumbup: :dance:
enneuh ja we zijn natuurlijk vet aan de klus gegaan dus wie weet hé? De wonderen zijn de wereld niet uit. :inlove:
hij past ook heel leuk bij je kleurtjes
als of ie er voor gemaakt is
Ja eig wel hé? Ms beloofd het ietsgoeds ? Hahah laten we dat maar hopen…en met dank aan Ruudjûh voor de mooie avatar. :dance:
jippieeeeeeeee ik mag in augustus weer bloedgeven heb gelijk een afspraak gemaakt.
En dan moet er 4 maand tussen zitten , maar tijdens IUI mag het ws niet.
Iig mag ik 1 x doneren dat voelt goeeeeeeed
:thumbup: :-*
Fijn Bianca :thumbup:
moet een goed gevoel geven dat je op dit moment wel wat voor een ander kunt betekenen nu je zelf even moet afwachten.
:hug: :-* Jannie
He lieverd wat klink je super positief heerlijk he je bent een kanjer altijd sta je klaar voor een ander nu weer met bloed geven zoiets kleins maar voor een ander zoiets groots.
Hier kwakkelt het momenteel ff ik heb een keelontsteking zit nu aan de abkuur en Quillan zijn longetjes zitten vol en hij heeft dus een luchtweginfectie hij krijgt nu Ventolin wel heftig gelijk maar goed zodra er verbetering is stoppen we.
Liefs Marielle :vlinder:
och lieverd toch …
Mariël das ook wat Beterschap voor jou en QUillan…
Ik weet wat het is en dat hetniet prettig voelt. Doe je rustig aan? Goed opknappen hé?
Alle liefs bianca :-*
lieve kanjer,
Hoe gaat het intussen met je???
Ben je volledig hersteld?
En André?
lieve knuffel
xxx
Gerda
He Bianca,
Wat goed dat je bloeddonor bent. Lijkt me een goed gevoel wanneer je andere kunt helpen!
Enne ook al is er geen IUI we blijven duimen!
Het bewijs dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn heb ik al vaak gehad ook heel kort geleden!
Liefs,
Hoop
Zo even een update.
Zopas naar de huisarts geweest. Welliswaar voor gesprek over iets anders. Toch even nagevraagd over mijn oren.
Ik heb rechteroor nog steeds licht ontstoken en de buis v eustachius is ws nog aangedaan.
Drm zijn de holtes ook gevoelig nog maar gelukkig niet meer ontstoken en ik heb geen keelontsteking meer maar keelinfectie. Maar het verklaard dus wel de klachten van slechte horen slecht kunnen praten enzo…
Heb geen nieuwe kuur maar oordruppen met codeïne en mondspoelmiddel en nieuwe neusspray ook nog.
Moet over 2 week overzijn anders krijg ik alsnog weer een kuur met prednison.
Verder gaat het wel goed met me hoor… lekker druk met de kids en ja met zwanger raken dus niet. Zet het lekker van me af en dan zien we wel waaar het treinitje stopt.
Het wil niet echt snel beterworden hè meis!?
Hopelijk is het over twee weken over!
Sterkte!
Enne ik duim voor je hoor!
Liefs,
Hoop
:hug: :-* van ons
Liefs Marielle en Quillan
He verdikkie…wat ben je er toch lang zoet mee meis! :?
Hopelijk krijg je niet weer prednison hoor, rotspul is het, maar ja als het niet anders kan…
Hoe is het nu met je mannetje? Is hij wel klachtenvrij?
Ik duim voor je dat je je snel betervoelt hoor!
:-* , Jewel
Hoi Bianca,
Beterschap voor jou. Ik hoopte hier eigenlijk te lezen dat het weer beter ging, maar blijkbaar heeft het even tijd nodig.
Het wachten duurt zooo lang voor je, en je geduld wordt zo op de proef gesteld! Maar weet je, straks als je zwanger bent en 9 maanden later een lief klein beebje in je armen houdt dan heb je het er allemaal voor over gehad…wedden?
Voor nu nog sterkte, snel beter worden en straks gezond je zwangerschap in…
(Volgens mij duimt heel KOK voor je mee, dus het moet gewoon lukken)
Hey lieverds…
Lieve Jewel… met André weer helemaal goed… gelukkig ook maar. Hij heeft straks vakantie. En das wel ontzettend fijn. Samen relaxen en leuke dingen doen. ) alhoewel ik wel de kindjes blijf houden hih )
OliviaMay fijn dat je zo reageerd, heerlijk dat mensen meeleven… ik ben dat van huis uit niet gewend…maar het doet me goed.
De hoop is er iig op zwanger raken nu en voor altijd zolang als moet…
Mariëlle en Hoop :-* :hug: julie ook alle liefs… en superthnx…
He meid, fijne vakantie samen. ook leuke dingen met jullie 2-en doen he?! Je typt inderdaad postief maar kan me zo goed voorstellen dat je dat vaak niet zo voelt!
Ben zelf net terug van vakantie en wat ze zeggen dat je in de vakantie alles van je af kunt zetten…helaas werkt dat niet. Maar wel leuke dingen gedaan maar ook veel pech gehad. Heb alles in mijn nieuwe colum verwerkt die 1 dezer dagen wel geplaatst zal worden denk ik.
liefs
Ineke