Lieverd ik lees nu net pas weer je update, wat jammer weer wat zal je weer balen.
Enne je mag best huilen hoor lieverd altijd sta je klaar voor een ander altijd een lief woord en een lief gebaar, nu zijn wij er voor jou.
Heb een kaarsje voor je aangestoken bij mijn mooiste plekje het plekje van Luna. En weet je wat nu grappig is nu ik dit tik vliegt er steeds een vlinder tegen mijn raam aan.
Liefs Marielle :vlinder:
Hoe gaat het met André intussen ?
Ja, en met jou ook natuurlijk ???
liefs
:-*
Gerda
Hey Mariëlle :-
Haaai Gerda…
( en euhm geef jij nu es antwoord ook dan hoe het jou gaat :- )
André betert iets en gaat Woensdag weer aan het werk.
Heeft mn last van zijn voor en bijholtes en is moe. Hoesten is zo goed als over.
Mijn Ab kuur lijkt nauwelijks aan te slaan. De pijn in oren is weg maar de druk blijft… de keelpijn is best erg…
Maar al met al voel ik me al wel iets beter.
Liefs van mij :-*
Ach lieve Bian, ik vind het zo sneu voor je meis… :hug:
Wel fijn dat je mannetje weer iets aan de betere hand is. Nu jij nog he…hopelijk gaat je keelpijn snel over.
Ik ga nu heel snel even naar het Showforum sjeeezen en dan ECHT naar bed!!! :oops:
Kus voor jou! :-*
Fijn dat André weer aan de beterende hand is!
Dikke knuf meis :hug:
Liefs,
Hoop
:?
wil je ff een :hug: geven :hug:
:-* dank jullie wel, het doet gewoon auwie :? nu zo erg dat slikken amper wi.
Iemand diems weet wanneer een AB kur en prednison behoren te gaan werken ?
Ik ben bang dat hetnu nog een weekend wordt met pijn…de 3e bah…
je hoort wel wat verbetering te krijgen met 1 a hoogstens 2 dagen anders zo ha bellen mop.
Ja ik heb de HA gebeld zopas. De assistente zei idd na 3 dgn dat de klachten zo goed als over moesten zijn. Zéker met prednison.
Maar ze zei, jij bent al iemand die zelden reageert op medicijnen vandaar ook deze zware kuur gelijk. Maar als ik Donderdag nog niet het gelieve effect heb ,kan ik bellen en schrijft ze me recept uit voor nog een ( stoot) kuur prednison en Ab.
:hug: :-*
Prednison is niet niks…hopelijk heb je geen tweede kuur nodig meis.
:hug: :-* , Jewel
Hoi Bianca,
Wat verschrikkelijk kl*te voor jullie dat het allemaal zo tegenzit…
Ik hoop dat jullie doorzettingsvermogen over niet al te lange tijd beloond wordt met een lief klein babietje :hug:
gr, Drella.
:-* :-* :-*
liefs
Gerda
Pfff wat duurt het lang zeg !
Ik hoop dat je je snel wat beter mag voelen :-* :hug:
Bianca
:-* Jannie
Hoe is het nu met je meis?
Ik denk aan je hoor! :hug:
vandaag iets beter dan gister, iig minder keel en oorpijn. Ik hoest wel weer meer. Maar ms is datjuist goed, geen idee.
Zopas laatste medicijnen ingenomen. We zullen zien.
Ik zal heel hard voor je duimen meis :-*
Dikke knuf meis, hopelijk voel je je echt snel weer beter!
Het zit echt niet mee!!
:hug: :-*
de keelpijn is echt errug … morgen maar even heen . Ik zou eerst vrijdag gaan maar ga morgen wel even.
Gelukkig hoef ik niet naar de HA de ass. kan nl zelf gewoon het recept verlengen.