klein kaartje voor jou :-*
Lieve Bianca,
ik heb zojuist je hele verhaal gelezen… mens, wat jij allemaal moet meemaken. :hug:
Heel veel sterkte voor jullie twee.
Heel veel liefs,
Nieke :vlinder:
Lieve Bianca,
Ik vind het zo ontzettend rot voor jullie!
Ik leef met jullie mee en denk heel veel aan jullie!
Nogmaals heel veel sterkte, soms zou ik wel wat meer voor je willen doen!
En nu aan jezelf en André denken hoor. De rest komt wel weer!!
Dikke knuffel!
:hug: :-*
Liefs,
Hoop
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke
knuffel!!!
:-*
jannie
:hug: :-*
Bianca het zit jullie weer eens niet mee zeg! En wat een rotbehandeling van de HAP, kleine moeite om iemand die overstuur aan de telefoon is tenminste even proberen gerust te stellen!
Misschien is het maar beter i.v.m. ziek zijn dat de IUI nu even wacht maar dat wil niet zeggen dat je je daar zomaar even bij neer moet leggen. Tuurlijk voel je je zwaar klote en dan hoef je niet sterk te zijn. Dat kan nou eenmaal niet altijd en dat hoeft ook niet. Fijn dat je in ieder geval hier je hart een beetje kan luchten en nou gaan we met zijn allen heel hard duimen voor een beetje goed nieuws voor jullie!
Hele grote :hug:
hebben ze nog gebeld?
Beterschap voor Andre en voor jullie allebei een dikke :hug:
dank jullie allemaal meiden ,
Ja ze heeft gebeld, om 16.00 uur ofzo, IUI mag niet doorgaan.
Te zware medicatie ook. ( andré dan)
Over 4 week moet André trug komen voor zaadonderzoek, en dan mogen we die maand daarop ms weer startten. Maar we zien wel zelf denken we nu even aan Spetember na de vakanties en de drukke werkweken op André s werk.
Verdorie, het zit jullie echt niet mee he
Meid je hoeft echt niet altijd sterk te zijn, soms is het gewoon even zwaar $&%&$#$^%
Heel veel beterschap voor je mannetje en ik hoop zo dat de zon snel gaat schijnen voor jullie :hug:
lieve Bianca,
Hoe gaat het intussen met jullie beiden?
Zowel fysiek als emotioneel?
:hug: :hug:
liefs
Gerda
meis,
ik denk aan jullie
probeer rustig aan te doen ( al is dat voor jou moeilijk hihi)
nu eerst beter en opknappen
en daarna weer gezond en relaxed starten :-* :-* :-*
Ow jee, gisteren had ik zo’n drukke dag, ik had helemaal niet door wat er allemaal ‘gebeurd’ was op het bianca - front :?
Ik vind het enorm jammer dat het opnieuw afwachten wordt.
Maar toch, André moet eerst weer goed aansterken en jouw buikje krijgt nu ook weer de tijd om wat ‘rustig te worden’.
Ik zie dat je zus je alweer wat heeft kunnen opvrolijken.
Ik wilde je trouwens nog feliciteren met de kilootjes die je hebt verloren - knap vind ik dat
En leuk om nog eens wat van je te zien in het showforum :thumbup:
:-* voor jou - hou het maar rustig :hug:
Dank jullie wel lieverds
Ikke voel je niet schuldig !!! Dnek er om hoor.
:-* En jij mega toytoytoy :thumbup:
:hug: :hug: ik schrijf hier niet zo vaak maar lees wel mee, meid het zit echt niet mee en die knuffel verdien je enne ook een voor dre :-*
natas
@gerda wrote:
lieve Bianca,
Hoe gaat het intussen met jullie beiden?
Zowel fysiek als emotioneel?
:hug: :hug:
liefs
Gerda
Nooit je berichtje gelezen vandaag.
Emotioneel… met André wel oké. Die was flink geschrokken maar blij dat hij bij de HA terecht mocht en even goed gecheckt is.
Met mij ook wel. Heb savonds heerlijk bezoek van zus gehad die heeft me flink opgepept ( zie Showforum evt) …ikkan het wel weer relativeren en dan is het beseffen en weer doorgaan.
Al met al is het Vrijdag gewoon een dipdag geweest.
Lichamelijk…André is behoorlijk ziek. Ik denk nu nog wel meer als gisteren.Heeft meer pijn en hoest meer.
Ikzelf heb alleen het gevoel dat mijn hoofd op knappen staat ihhi. Maar goed dat zal allemaal snel opknappen en beteren.
Dank je :-* ( trek jij hetzelf een beetje? iig :hug: voor jou. )
Bianca schreef:
Noot je berichtje gelezen vandaag
Ja, nét…
Dan zijn we twee schatten bij mekaar hé lieverd. :-*
Gerda
hahaha jij de mijne gelezen?owkee ihih , ja ik had de jouwe niet gezien, stond helemaal op eind van pagina. Was net aan teruglezen.
:-* ja we zijn best liefffffff
Ik voel…ik voel…een grouphug!! :-* Beterschap alletwee en dan op naar superzaadjes en helemaal beter en gezond en wel zwanger worden! Of het nu augustus of september wordt tot die tijd slepen we je de dagen door! *mss nog een poging zelfinseminatie tussendoor? Of denk ik nu raar? :shifty: *
mwahahha Rhi… gewoon VET klussen moet lukken maar goed als het zaad slecht is dan is dat het natuurlijk . Met IUI of zelfinseminatie.
Ach je weet nooit, daarom moet hij iig over een week of 3 even troep inleveren voor onderzoek. :-*
Hahaha groot gelijk hebben jullie hoor dan heb je er as usual ook iig plezier van ipv gehannes met potjes en setjes en spuitjes 8)
Op naar een verbazingwekkend goeie uitslag van de ingeleverde ‘troepen’ over 3 weekjes! :mrgreen: