Upd:28 juli ronde 30.. na mk en ma ..

:-* :-*

Jeetje mina meisje toch hopelijk knap je snel op

Toch wel! :dance:

:thumbup: :thumbdown: dat deze IUI succesvol is!! :pray:

Tsjeeees Bianca, wat heb je nou weer allemaa aan je fiets hangen… het wordt je niet makkelijk gemaakt hè…?

Maar: nieuwe ronde, nieuwe kansen, aan onze duimen zal het niet liggen.

:-* :pray: :kaars: :-* :pray: :kaars: :-* :pray: :kaars: :-* :pray: :kaars: :-* :pray: :kaars:

OWKEE OWKEEE OWKEE ** zucht zucht zucht *

Even een update.

André is vanmorgen wakker geworden met klachten van bleek zijn zweten en benauwd, pijnlijke armen. Ik had om half 8 de HA-post gebeld om hulp omdat ik even geen reactie van André kreeg. Toen ie weer goed bij was zei hij ik hoorde je niet.

De HAP wou niet helpen terwijl ik toch best even van streek was. Ze zeiden bel straks de HA maar. Owkee dan doen we.

8.00 uur HA gebeld Andre kon Half 10 terecht bij klachten gelijk bellen dan kwam hij langs.

Wij vervoer geregeld want André mocht zelf niet rijden. Dus half 10 er heen.

André is even aan hartmonitor gelegt, gelukkig goed. Alleeen veel en veel te veel zuurstof. Hij was "gewoon "maar aan hyperventileren.

Achteraf dacht ik het ook wel, want ik heb het zelf ook , maar toch.

En hij is ernstig ziek, koorts ( 38.5) en heeft nu een AB kuur en bedrust voor minstens 3 dagen… Maandag weer aanzien hoe hij zich voelt.

De HA was kwaad op de HAP en was blij dat ANdré nu toch kwam wanthij heeft er weer veel te lang mee gelopen.

Gevolgen voor IUI ZKH

Ik heb ZKH gebeld zoals nu ziet starten we vandaag dus niet met poging 2, we moeten nog uitslag horen en ik wordt zo terug gebeld door de Gyneacoloog-arts.

Maar eig vinden we beiden zelf dat we moeten wachten, ws nav de koorts is dit dan 3maand even rust. Voor nu voelt het verdrietig maar ook goed. Ws mag het onsn u gewoon niet gegeven zijn na al die tegenslagen.

Nu jjullie horen nog bij. Liefs bianca :-

Ach meissie toch… het zal jullie gegeven zijn, echt waar… geef de moed niet op…

Maar deze maand dus niet, lijkt me verstandig. Effe je lijf wat rust gunnen, effe op adem komen. Heb echt met je te doen, want iedere week uitstel is er één teveel hè? Zoveel tegenslagen achter elkaar, je zou het niet kunnen verzinnen :cry: . Maar toch meid, jouw tijd komt ook nog, echt wel, en dan is dit zoooooo lang geleden :-

Zorg goed voor elkaar deze maand :-

:-* :kaars: :hug: :-* :kaars: :hug: :-* :kaars: :hug: :-* :kaars: :hug: :-* :kaars: :hug: :-* :kaars: :hug:

ach lieverd toch,

in wat een emotionele roetsjbaan (ken je dit woord, is Belgisch :wink: ) zitten jullie toch…

:hug: :hug: :hug:

liefs

Gerda

:-*

Meis toch, wat zit het jullie toch tegen elke keer!

Sterkte en heel veel beterschap! :hug:

Liefs,

Hoop

ik zit te huilen , ben óp kanniet meer. André ziek ik ziek, de IUI mag eindelijk gyneacologisch doorgaan en dan dit…

Zelf zit ik nu ook te hyperventileren en ik kanniemand bellen.

Heb wendy aan het verven gezet, die ziet wel dat ik huil , maar soms mag dat even hoor.

Tis genoeg zo…

:cry: :cry: :cry: Ik huil met je mee meissie. Wat een ***zooi. Kan begrijpen dat je er door heen zit :cry:

:hug: :hug: :hug:

@bianca81 wrote:

ik zit te huilen , ben óp kanniet meer. André ziek ik ziek, de IUI mag eindelijk gyneacologisch doorgaan en dan dit…

Heb wendy aan het verven gezet, die ziet wel dat ik huil , maar soms mag dat even hoor.

Tis genoeg zo…

:cry:

ik schrijf hier bijna (of helemaal nooit) maar ik lees wel altijd met je mee…

Ik volg je al 2,5 jaar en ik heb echt diep respect voor jou… Jij die altijd zo sterk overkomt op anderen maar je moet jezelf niet vergeten he meis…

Dikke kus van ons…

veel liefs patricia

Och meisje toch, neem maar even een goeie huilbui hoor, daar heb je wel recht op. Wat is het oneerlijk hè…

Wilde maar dat ik je even kon komen knuffelen. Knuffelt André je wel genoeg? Kruip maar dicht tegen elkaar aan :-* .

@babylover wrote:

@bianca81 wrote:

Tis genoeg zo…

:cry:

ik schrijf hier bijna (of helemaal nooit) maar ik lees wel altijd met je mee…

Ik volg je al 2,5 jaar en ik heb echt diep respect voor jou… Jij die altijd zo sterk overkomt op anderen maar je moet jezelf niet vergeten he meis…

Dikke kus van ons…

veel liefs patricia

Ik ben nu even niet sterk, helaas. Somskan het gewoon even niet.

Lena3 André is momenteel vele malen zieker als ik. Ligt op bed. En ik heb net even bij hem gelegen toen ik zo huilde en snikte,maar hij heeft gewoonweg de kracht niet echt om me vast te pakken.

We zijn ene mooi stel hoor. En ik ben degene die nu hem troosten moet.

lDank jullie wel. :-*

Zucht… verdorie…

Het is heel begrijpelijk dat je er doorheen zit hoor!

Laat het gaan… gooi het eruit!

Ik wou dat ik iets kon doen… :-*

Liefs,

Noortje

Bianca schreef: Ik ben nu even niet sterk, helaas. Somskan het gewoon even niet

Meis, je hoéft nu echt niet sterk te zijn. Het is niet niks wat jullie allemaal overkomt.
Iedereen, ook jij dus, heeft recht om af en toe eens in een dip te zitten en verdriet te hebben. Dat mag allemaal hé.

Rust maar veel, kruip tegen André en ik....

Ik steek een kaarsje voor jullie aan.

liefs
xxxx
Gerda

Dankje lieve Noor.

Ik ben iig uit de hyperventilatie tril alleennog wat na,maar dat heb ik dan altijd. pfff rotgevoel is dat. Nu is het huilen ook voorbiij. Dat komt dan gelijk op hé?

Ach nu weer gewoon doen en weer op naar beter zijn.

Ziekenhuis heeft nog niet gebeld overigens.

@bianca81 wrote:

Ach nu weer gewoon doen en weer op naar beter zijn.

Beter worden ben ik het mee eens. Klopt helemaal…! :-*

Maar “nu weer gewoon doen” :think: … meid je moet niet onderschatten wat al die jaren met je doen hoor! En eens is het op! Dan moet het eruit en kan je even niet verder.

Ik weet dat je sterk genoeg bent om hier weer uit te komen, maar denk er niet te licht over! En nu ook weer… het lijkt wel alsof het ene negatieve het andere opvolgt… Neem de tijd, probeer alles weer op een rijtje te zetten. En dan … als je er weer klaar voor bent… Hup, schouders eronder en verder gaan… Het komt goed. Ik heb er alle vertrouwen in… Zowel bij jou als bij mij!

Veel liefs en ik ben blij dat de hyperventilatie weer achter de rug is…

Dikke knuffel,

Noortje

Je hoeft ook helemaal niet altijd maar sterk te zijn hoor! En André is toch zeker niet te ziek om je hand vast te houden of iets liefs te zeggen? En als dat ook niet gaat, dan bel maar, dan kom ik je hand wel vasthouden :wink: :-* .

“gewoon doen”? Meissie, dit ís gewoon. Ieder normaal mens zou nu een huilbui hebben, wees niet te hard voor jezelf :-* :-* :-* .

Bianca, je bent echt zo’n lieve schat voor iedereen, altijd bemoedigende woorden (zag je net nog bij Rhiannon posten) en nooit vraag je iets voor jezelf (dat mag ook weleens hoor!). Ik hoop dat je je omringd weet door allemaal mensen die net zulke schatten zijn als jij en die je op handen dragen. Dat heb je echt verdiend :hug: .

Oh meis het zit jullie ook niet mee he… :cry:

En nu je lieverd ook nog zo ziek…wat schrikken joh. Ik weet hoe eng het kan zijn als iemand hyperventileerd en je schrikt heel erg. Helemaal omdat het lijkt alsof er iets met het hart is.

Kon ik maar eventjes langskomen om je een knuffel te geven, een arm om je heen te slaan…en je mag best huilen meis.

Je bent altijd zo enorm sterk, naar iedereen toe ben je lief, leef je mee en nu heb jezelf -weer- een tegenslag…jeetje…mag jij er dan ook een keer doorheen zitten???

Het ziet er inderdaad naar uit dat het nu even verstandiger is om deze maand over te slaan, hoe erg het ook is.

Ik denk aan je lieverd…alles komt goed, echt! :hug: :-* :hug:

Lieve Bianca

uithuilen is alleen maar goed, als je dat niet doet wordt het alleen maar erger…

Ik weet uit ervaring wat dit allemaal met je doet en als ik het zo lees, is het denk ik (hoe rot het nu ook is) alleen maar beter dat jullie even een rustpauze hebben. Eerst lekker uitzieken allebei en dan met frisse moed weer verder. Jullie dag gaat komen, daar ben ik van overtuigd!

:hug: :-* Heleen