Straks 11.30 uur moet ik UMCG zijn
en 8.45 uur moet ikbij de HA zijn.
Ik ga me nu klaar maken
Ow en Ja werk afbellen ook.
Jullie horen van me,
Oh meis wat naar dat je zo slecht geslapen hebt en zoveel pijn hebt…
Heel veel succes hoor vanmorgen, ik denk aan je!!!
Gaat je mannetje mee?
:hug: , Jewel
Hoi hoi ben trug van de HA. Ben gelijk bij de apotheek langsgeweest en bij zus. Zus en Wendy gaan mee naar de gyn. Dat vindt ik wel fijn.
Wb Ha-bezoek…
ik heb rechter oor ontsteking.
linker oor was al geknapt zei ik al en was te zien.
keelontsteking
bijholteontsteking. (voorhoofdsholte gelukkig niet)
en onderste luchtweg beginnende infectie.
Wb dat laatste heb ik een prednison kuur vooor om longontsteking te voorkomen. En voor de andere ontstekingen een AB - kuur. Voor 1 week.
De HA heeft voor mij rekenschap gehouden met een evt start van IUI… maar hij zei eerlijk dat hij van mening was dat het niet door zou gaan.
Dus ik ga er even van uit dat we deze maand moeten over slaan.
Straks zal ik in UMCG even navraag doen. En ik moet tóch heen voor cyste en na-operatief controle.
Tot laterz liefs mij. :-*
Jeetje lieverd, wat zal jij je beroerd voelen !
pfffft is niet niks wat je daar allemaal opsomt.
dikke dikke knuffels voor je en duik straks na de gyn maar lekker je bedje in hé.
Rusten zal nu wel heel erg belangrijk zijn.
:hug: :hug: :hug:
:-* :-* :-*
liefs
Gerda
@bianca81 wrote:
Nu straks bellen én naar het ZKH én naar de HA. bah wat een rotnacht.
Ik heb en zo erge buikpijn van de menstruatie dat ik half dubbel lig én zo misselijk van het ziek zijn en de oorpijn. Dat laatdte valt nu overigens mee, maar zo gaat hetal de laatste week sochtends.
Dus ik bel wel. ( Ja Hedje jij je zin ihihhi)
Pfff jakkes dit. :?
fijn om te lezen hihi
mies, wat ben ik blij te horen dat je wel gegaan bent
pffffff is niet niks waar je mee rondloopt !!! :-* :-*
Bianca beterschap en sterkte meis :-*
Hè hè wat een pech weer. Heel veel beterschap :hug:
Hopelijk toch snel een IUI poging
:-* Jeanine
Bian, wat lees ik nu. Arm meisje, wat moet jij je beroerd voelen door die ontstekingen en infectie. Beterschap.
Ik hoop dat die IUI door kan gaan en anders zo snel mogelijk weer!
Het zit je echt niet mee hè?
Ik hoop heel hard voor je dat je je snel beter voelt en dat alles toch door gaat deze maand.
:-* Heleen
Halllo meiden
Ik ben terug van de Nurse-dinges .
Cyste zit er nog is iets gegroeid weer maar bloed niet. Meting was niet mogelijk.
Ik heb een zeer eigenwijse eierstok die mooi dacht op zijn plekje trug te gaan liggen. ( achter de baarmoeder dus. )
Na overleg met degene die gaat over de studie en na een controle van arts-chirirg ( die de operatie ook deed) en ná de onderzoek ( die de studie doet) is besloten om tóch de 2e I.U.I poging te startten.
Máár met extra controle tussendoor. Dus geen week wachten maar 5 dagen. Dinsdag moet ik weer heen. Dan weer echo. Bloeduitslag .
Vanavond beginnen met GonalF (75 EH) en Dinsdag krijg ik prikinstructies voor de studiemedicijnen.
Dat ik ziek ben is geen probleem. Zeker omdat de HA ook op de hoogte is en goede aangepaste medicijnen heeft gegeven voor niet langer dan eeen week. Mocht mijn infectie uitbreiden naar een longontsteking is er gelijk een stop.
André is momenteel ook ziek. Als hij koorts zal krijgen is ook er een stop.
Pff laten we hopen dat het mee valt. We mogen iig startten en de Nurse-Dinges was matig positief .
Ze zei wel dat ik hard voor me zelf ben door er nu voor te gaan. De arts-chirurgie twijfelde nml nu ook nog ivm gevoeligheid bij de eierstokken. Maar ik heb gezegt ik heb altijd daar gevoelig dat zou betekeken nooit I.U.I weer dus. haahh volhardend en overtuigend. 8)
Nu ja hoop hoop hoop dát deze I.U.I-poging iig volledig doorgaat.
Liefs Bianca. :-*
Lieve Bianca
Wat spannend zeg. Ik dat deze poging mag slagen.
heel veel succes en beterschap!
Bianca hier draaien de duimen meid! Fijn dat alles ondanks dat jullie ziek zijn gewoon doorgaat! :thumbup: :thumbdown:
Nou, gelukkig dat je gewoon door mag gaan :thumbup:
Nu maar aan de multivitamines, echinaforce en weet ik veel wat nog meer :mrgreen:
:-*
Ik wil je echt heeeeel veeeeel succes wensen
Ik hoop dat deze IUI poging wél door mag gaan, en dat 'ie dan ook gelijk raak is :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:hug:
Oh meis wat een verhaal!
Ik vind het zo knap dat je doorzet, ondanks alle tegenslagen- de pijn, ziektes van zowel jezelf als je mannetje-.
Dat moet toch beloond worden???
Fijn dat ze nu iets sneller gaan controleren tussendoor, zo hoort het! :thumbup:
Sterkte meis!!!
Je verdient het zoooooooooooooooooo erg om z’on lekker hummeltje in je armen te houden… :hug: :-*
thnx girlz
Jewel ik vindt het zoooooooo leuk jou naam overal weer tegen te komen hé?
Leuk meis.
:-*
lieve Bianca,
mag ik me bij de woorden van mayo28 aansluiten, want dat is precies wat ik ook zeggen wou !!!
:hug:
liefs
Gerda
Bianca Beterschap voor jullie allebei
en heel veel succes!!! dat deze poging mag slagen.
:-* Jannie
Hey Bianca,
Wat goed dat deze poging gewoon door mag gaan! Hopelijk krijgt André geen koorts en komt er niets tussen waardoor het toch nog stop word gezet!
Ik duim voor jullie!!!
Enne beterschap voor jullie allebei :hug:
Liefs,
Hoop