Uitgerekend in maart 2019

Veel sterkte Wendy

Ohnee :frowning:
Heftig voor jullie dit weer te moeten meemaken. Wens jullie veel sterkte

Sterkte Wendy…probeer te genieten van je vakantie. Xxx

Hallo allemaal ik heb een vraag over ik heb 30 juni een inwendige echo gehad en daarop een zwart gat (rondje) te zien en ze zei dat 90 %kans was dat door ging zetten, maar vanmorgen een test gedaan niks, zou zaterdag 4 weken zijn is het te vroeg wanneer is het een goed moment?. Ik ben niet echt ongesteld geweest omdat ik maanden lang bloedverlies heb gehad. Hopelijk kan iemand me helpen. Of advies geven
S

Heb trouwens een provera kuur gehad van 10 dagen en daarna zou je moeten bloeden maar niks bij mij en echt voel me zo zwanger maar baal elke x weer niks s

hallo allemaal,
mijn naam is marianne, ben ondertussen 41 jaar maar we zijn al heel lang aan het proberen zwanger te worden. Wij lopen in het lumc en heb 2 keer het ivf traject ondergaan maar helaas geen eicellen gevonden wel eiblaasjes. Ik heb doordat ik geen eicellen meer heb een hele lieve donor gevonden. De eerste keer waren er 9 goede bevruchtingen waarvan een paar de ontdooiing niet hebben overleeft. vorige maand heeft ze weer een punctie gehad en hadden we 7 mooie embryos. Ik had 29 juni mijn verse terugplaatsing en vanaf dag 8 een positieve test. Mijn eerste hcg waarde waren 83 en 2 dagen laten 332. Op dit moment ben ik precies 5 weken zwanger.
31 juli hebben wij onze eerste echo maar ben erg onzeker. Ben wel wat misselijk maar verder merk ik weinig. Pfff wat zijn deze weken dramatisch dat wachten wachten wachten. Gelukkig krijg ik veel steun van iedereen. Wij zijn heel open over alles ook de eiceldonatie en hebben ook een serie gemaaakt voor lindatv hopen op een wonder.
hoop hier wat energie uit te putten op het forum

Hoi dames!

Mijn naam is Nikki, ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Alleen heb ik een enorm onzekerheids gevoel. Ik heb geen enkel teken van synthomeb. Af en toe pijn in mijn borsten als ik er aan voel maar verder niks. Dit baat mij soms/vrij veel zorgen terwijl ik zeker weet dat ik zwanger ben. Ik heb namelijk 3 testen gedaan en alle 3 waren ze super duidelijk. Ik ben echt een beetje onzeker. Kunnen jullie mij tips geven waardoor ik minder bang en onzeker ben?

Dank alvast

Hoi dames.

Ik heb steeds t gevoel dat mijn post niet gepist word. Hihi

Maar ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb bijna tot geen synthomen. Alleen wat pijnlijke borsten. Alleen als ik er zelf aan voel. Ik hebt gevoel dat ik mijzelf helemaal gek maak om niks. Kunne jullie mij tips geven dat ik mijzelf niet zo gek maak?

Ik weet ergens in mijn achterhoofd dat ik dat namelijk doe.

Groetjes en dankjewel alvast

Goedemorgen dames!

Ik sluit mij graag bij jullie aan, sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Ben nu waarschijnlijk 4 weken en 2 dagen en heb 23 augustus de eerste echo.
Gisteren nog volop buikkrampjes en lage rugpijn, vanmorgen na het wakker worden ook maar nu al een paar uur weinig tot niets. Schiet meteen in angst of dit wel of niet goed is aangezien ik al wat “ouder” ben (36) en dit ons eerste kindje is. Ik probeer mij niet teveel zorgen te maken omdat ik gelezen heb dat je klachten per dag kunnen verschillen maar ben mezelf toch een beetje gek aan het maken hahaha! Het is ook allemaal zo spannend, zeker voor een eerste keer en je niet weet wat je allemaal moet verwachten en hoe het wel of niet moet voelen! Ik plas me wel helemaal gek, kan bijna elke half uur naar de wc hihi! Zolang ik geen bloed heb, ga ik er vanuit dat alles goed is en dat het in de loop van de dag (bij het actiever worden) weer terug kan komen. Ik ben volgens verschillende sites rond 26/27 maart 2019 uitgerekend. Ik hoop dat we hier steun aan elkaar kunnen hebben, lekker met elkaar kunnen kletsen en dat we allemaal maar gezonde baby’s op de wereld mogen zetten! Groetjes en alvast een fijn weekend!

Hé Nikki (en de anderen),

Hier flinke symptomen; moe, misselijk, buikpijn, gevoelige borsten. Gisterochtend ook moeten braken, maar vandaag gaat het o.k.
Qua onzekerheid: daar heb ik ook last van, maar ik probeer positief te blijven en te vertrouwen op mijn lichaam. Ik ben vandaag 6 weken zwanger, over 2 weken hebben we de eerste echo.
Overigens zeggen de klachten weinig. Ik ken ook vrouwen die aan het begin van de zwangerschap vrijwel geen symptomen hadden en gezonde kindjes hebben gekregen.

Hi Allemaal,

Wat fijn om al deze verhalen te lezen! Zelf ben ik nu 7 weken zwanger. Heb wel last van symptomen maar ook veel krampen, daar wordt ik weer heel onzeker van. Ik vind het geruststellend om al jullie verhalen en onzekerheden te lezen, het is ook gewoon een ontzettend spannende tijd, of je nou juist heel veel of heel weinig symptomen hebt. Hopelijk lees ik snel veel positieve verhalen na de eerste echo’s!

Gefeliciteerd allemaal! Wat een spannende periode.

Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben 6 weken, en voel net als jullie een hele hoop. Misselijk, buikpijntjes en lage rugpijn zo nu en dan. Maakte me eerst zorgen, maar ik lees nu dat ik niet de enige ben.

Wel ben ik verrast dat ik pas laat een echo heb bij de vk. 21 augustus, dan zou ik al 11 weken zijn. Ik dacht dat het normaal was, maar lees hier dat meiden eerder al langs kunnen komen.

Wat kan ik doen? Of is het niets geks.

Hé Anoniempie,

Ik ben ook 6 weken. Wij hebben 20 augustus de echo bij de vk. Dan ben ik ongeveer 11 weken. Ik vond dat ook te lang duren dus wij hebben een afspraak gemaakt bij een echobureau voor een echo met 8 weken. Deze wordt niet vergoed door de zorgverzekering en moeten we daarom zelf betalen (38,- volgens mij).
Sommige vk doen wel een echo met 8 weken als een soort ‘service’ maar dat zijn uitzonderingen geloof ik.

Wat een snelle reactie Helene!

En bedankt voor je uitleg, dan ga ik toch maar even kijken voor een echobureau. Duurt anders zo lang!! ?

Dames, mag ik vragen wat ze zoal kunnen zien op de echo van een echobureau? Alleen of je zwanger bent, of ook het aantal weken, afwijkingen en hartje?
Ik heb mijn eerste echo namelijk pas op 23 augustus en zal dan rond de 9 weken zijn, maar ja, hoe eerder hoe beter natuurlijk want wachten duurt zo lang hihi!

Hey allemaal

Ik ben 12 maart uitgerekend en zwanger van de 2e. Onze zoon is 5. As maandag eerste echo…stiekem erg zenuwachtig.
Ik ben echt heel erg moe en val flauw. Ook soms wat misselijk en pijnlijke borsten. Maar ik heb het er voor over?

Hey.

Hier 1e zwangerschap. Volgens mijn telling vandaag 6 weken. 24e juli 1e echo, zo vroeg al vanwege PCOS.
Heel veel stress!!!

Op en af van menstruatie achtige krampen.
Maar vooral zo moe! Heeft nog iemand dit. Vooral tussen 10u en 17u kan ik continue dutjes doen.

Uitgerekend voor 17 maart

E.

Hoi mama’s

Ik ben Ashley 30 jaar en heb een super lief mannetje van 2 en half. Eindelijk na 7 maanden zwanger van een tweede wondertje!! 23 maart uitgerekend en 8 augustus de eerste echo. Vind het weer zo spannend allemaal! Heb weinig kwaaltjes alleen vaak wel buikpijn wat ik naar mijn idee niet had bij de eerste. Hopelijk hoort het erbij

Hey!

Hier ook een eerste zwangerschap. Wat leuk zo met elkaar alles delen! Manlief word namelijk een beetje gek van al mijn ongerustheid en hormonen;)

Ik ben nu 6w en 3dgn zwanger. Kwaaltjes heb ik al genoeg! Misselijkheid, het ene moment iedereen en alles om me heen wel kunnen schieten en het andere moment ben ik heel erg vrolijk. Ook het slechte slapen en het vele plassen gaat mij niet voorbij…

Wel ben ik echt super bang voor een miskraam. Geen bloedverlies gehad tot nu toe maar alsnog erg bang.

Ik las dat er een paar al een flinke domper hadden gekregen met wel een miskraam, sterkte allemaal!

B.

Trouwens, ik heb 26 juli een eerste echo… ben zo benieuwd!!