Uitgerekend in maart 2019

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in maart uitgerekend zijn.

Yes! Een positieve zwangerschaps test.
Wat een onwerkelijk maar onwijs heerlijk gevoel. Nog geen echo gehad. Maar ben nu 4weken en … dagen (geen idee). Ik heb wel een vraagje en weet niet of het normaal is… maar heb nu 3 dagen lang zo zeurige pijn in mijn bovenbuik, opgeblazen gevoel en mega last van mijn rug, baart mijn vriend en ik erge zorgen. Hoor ik dit uberhaupt wel te voelen?

Dit os zeker normaal allemaal van wegen hormonen kunnen vooral je darmen zijn je bent pas 4 weekjes maar je lichaam is al als een fabriek aan het werk om plaats te maken voor je kleintje .zolang je geen bloeding hebt geen zorgen en geniet van je zwangerschap samen

Van harte gefeliciteerd allemaal
Yess yess ? hier ook een positieve test of 4!! Ik kan het amper geloven! Vandaag de verloskundige gebeld, eerste echo over 3,5 wk. Spannend!
Ik heb ook last van buikpijn en ochtend misselijkheid. De crackers naast het bed helpen wel gelukkig. Maar die buikpijn, maakt inderdaad erg onzeker!

Hai meiden! Ook ik mag mij aansluiten. Wij zijn 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Helaas zijn hier veel ziekenhuis en dokters bezoeken aan vooraf gegaan. Mijn vriend bleek verminderd vruchtbaar.

We zijn begonnen met maar 2 miljoen zaadcellen per ml, naar zelfs NUL zaadcellen. Op dat moment stortte mijn wereld in. Hierna zijn wij doorverwezen en zijn wij met ander soort medicatie gestart. Hierna hebben we het uiteindelijk weten te verbeteren naar 36 miljoen per ml. Wat was ik blij…

De daar op volgemde maanden wat teleurstellingen gehad en opeens was ik wéér overtijd. Ik stond er niet teveel bij stil, het gebeurde immers wel vaker. Maar hmm, mijn borsten bleven gevoelig en ik bleef een soort menstruatie achtige krampjes houden en toen opeens… een positieve test!!

Ik ben zo blij en zit nog vol ongeloof!

Voor de rest nog weinig “kwaaltjes”, op het slecht slapen na… :frowning:

@Rosalieve

Ik voel mijn buik ook. Soort menstruatie achtige krampjes, maar de verloskundige zei dat dit niets is om ons zorgen over te maken. Gaat opeens veel bloed richting de baarmoeder en er gebeurt simpelweg gewoon veel. Bij mij trekt dit ook af en toe door naar mijn onderrug.

Hallo iedereen!
Ik mag nog geen test doen, het is de eerste keer dat we de eisprong getest hebben en dan op het juiste moment gevreeen!
De dagen erna was ik extreem vermoeid, het zuur voor 3-4 dagen… (terwijl ik anders nooit het zuur heb?!)
Ik heb dagelijks lage rugpijn en sinds 3 dagen pijn aan mijn borsten, vooral aan de zijkant… Als ik op mijn buik lig doen mijn borsten ook pijn…
Mijn NOD is op 7 juli…
Ik ben echt benieuwd… ik wil niet te veel hopen, de klachten dewelke ik over spreek, heb ik anders nooit last van!
Benieuwd of jullie hier ook ervaring mee hebben?

Gefeliciteerd dames. Hier gisteren ook een positieve test ? maandag de VK bellen voor een afspraak te maken. Ik heb ‘nog’ nergens last van… 4 jaar geleden bij mijn eerste zwangerschap ook nergens last van gehad. Succes dames

Hallo allemaal.
Iedereen gefeliciteerd!! Ook ik heb ee positieve test gehad en op 18 juli een eerste echo

Hiervoor heb ik helaas bij de eerste echo een miskraam gehad. Dus extra spannend nu.
Wanneer hebben jullie een echo?

7 maart ben ik uitgerekend

Dag allemaal !

Ook ik sluit me heel graag aan. Ben intussen 5+3 weken zwanger. Vandaag bloed laten trekken.
Vorige zwangerschap op 8 weken een miskraam gehad, terwijl hartje wel al klopte. Ik durf het dus nog niet echt gelukkig te zijn; ik geloof het allemaal niet echt…
Vandaag gebeld en op 12 juli een eerste echo. Zo spannend !
Hebben jullie veel symptomen? Buiten heel moe en beetje last aan mijn borsten voel ik precies niet zoveel. Af en toe eens misselijk/zuur maar dat is het dan ook… Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik nog steeds bang… niet leuk :frowning:

Vele groetjes !!

Hallo Wendy
Gefeliciteerd! Hier is het precies hetzelfde. We zijn heel voorzichtig enthousiast. Bang voor een teleurstelling weer. Wel heel jammer vind ik dat zelf dat je niet lekker kan genieten. Ook kijk ik elke keer als ik naar de wc ga of ik ook bloed net als jij.

Had je hele andere symptomen vorige keer? Ik had last van misselijkheidsvlagen en borsten voelde ik plus zeurderig gevoel in mijn onderbuik /liezen

Nu was ik na de innesteling constant misselijk sochtends en voel me nu erg futloos. Plus naar gevoel onderbuik

Spannend de echo 12 juli. Wij mogen 18 juli

Groetjes

Heb zaterdag test gedaan en 2 duidelijke positieve streepjes! Vandaag bloedafname bij de dokter! Heb ook al zo paar daagjes last van buikpijn alsof mijn menstruatie op komst is.
We zijn heel gelukkig alleen denk ik nu al aan die bevalling de schrik en pijn enz ?
Groetjes Jessy

Dat jullie bloedafnemen bij de dokter ken ik niet?
Is dat standaard bij jullie? Ik bel na een positieve test meteen voor een scan

Echo bedoel ik :wink:

Hallo allemaal! Ook ik heb vandaag positief getest, 4 weken en een paar dagen wss… Zo spannend, het is mijn eerste! Ik ben nog wel bang dat het idd mis kan gaan… Ik ga morgen de VK maar eens bellen. Leuk zo’n forum!!

Ik had gisteren naar dokter gebeld voor uitslag ik zou nu 6 weken zijn en is mijn eerste is zo spannend! En bang tegelijk! ?
Morgen bel ik meteen naar gynaecoloog voor echo!
Heel raar en onvoorstelbaar dat er binnenin mij iets groeit en dat je dat nog eens niet merkt of ziet :slight_smile:

Maandagavond mijn bloed laten trekken.(5+2 volgens mijn telling). Vanmorgen gebeld voor de resultaten. Mijn HCG was 222… ben bang dat dit te laag is? Wat denken jullie? Online lees ik vanalles…
Moet 12/7 pas gaan voor de 1e echo.
Ik maak mezelf hier helemaal gek !
Groetjes Wendy

Hoii,

Vandaag 4 weken en 3 dagen volgens mijn telling. Over 19 dagen eerste echo.
Ik heb al 8 dagen een positieve urinetest en mijn bloedtest heeft een waarde van 227 en de arts vindt het een mooie waarde.

Ik ben totaal niet misselijk, is dit normaal?

Ik heb wel harde tepels en grotere borsten. Verder toch een blaasontstekig opgelopen,
dus zit aan de antibiotica kuur van 7 dagen. Balen zeg.

Ik ben ook steeds bang dat er iets mis gaat, ik wil dit zo graag. Is ons eerste kindje.

Hallo allemaal.

Bij ons ook een positieve test!!! We zijn zo blij.
Vooral ik ben heel angstig, ben de hele dag misselijk en in de avond pijn in het midden van mijn onderbuik…
Ik heb ook een blaasontsteking en een darminfectie opgelopen (zijn op vakantie). Dinsdag zijn we weer lekker thuis en dan gelijk de VK bellen.

Allemaal een prettige zwangerschap en houden we elkaar op de hoogte?

Liefs