Uitgerekend in juni 2019

Hoi Noa, iig goed nieuws dat er een kloppend hartje was. Ik zou ervan uitgaan dat je 5w zwanger bent. Met 5w zou je al moeilijk een kloppend hart zien eig. Beetje tegenstrijdig. Bij je volgende echo krijg je waarsch meer info en zekerheid…

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Volgens mijn eigen berekening zou ik 8w zijn, vandaag bleek het 7w 5d te zijn. Komt dus mooi overeen. En het allerbelangrijkste is dat we een kloppend hartje hebben gezien. Zoooooo blij…!!!

Heyy patt

Aaaahw wat goed nieuws gelukkig??!!
Super blij voor jullie geniet daar lekker van

Ja Indd toch een kloppend hartje dat is het belangerijkste! Mischien dat ik toch een week later pas me eisprong heb gehad ik heb net gebeld met het ziekenhuis, ze zeggen dat ik me voor nu echt geen zorgen moet maken volgende week hoor ik meer! Voor nu met ze alle lekker genieten van onze zwangerschappen en het weekend. Succes mommys ?

Ik ben 1 novdmber naar de gyn geweest voor een echo toen zou ik 7 weken en 4 dagen zijn wat blijkt was 6 weken en een 1 maar zag er allemaal goed uit en kloppend hartje zo mooi om te zien!
26 juni uitgerekend nu en dat is 1 dag voor me eigen verjaardag moest er wel om.lachen toen ik het hoorde

Patt, wat super fijn voor Je!!
Noa, wel spannend idd maar goed dat je nu gewoon probeert te genieten…
Renée, super grappig. Ik ben tegelijk met mijn moeder jarig, dus op haar verjaardag geboren en dat is elk jaar weer bijzonder…

Ik heb a.s. dinsdag de eerste echo. Vind het ook erg spannend nog allemaal maar dan ben ik volgens mijn eigen berekening (met ladycomp) bijna 9 weken. Ben benieuwd of dit klopt.

Hoi dames… heb al eerder geposf en helaas is mijn angst werkelijkheid geworden. Gisterochtend is het bloedverlies begonnen en vanavond helaas een miskraam gehad?.. enig lichtpuntje wat ik nu heb is dat ik weet dat het lukt…

Beste Michelle,

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies! Hopelijk lukt het snel in de toekomst.

Aaah… veel sterkte michelle. Indddd! Zwanger worden via de natuurlijke wijze is gelukt…

@ micchele

Heel erg veel sterkte ik denk een angst voor ons alle :frowning: heel heftig pff… probeer Positief te blijven hoop dat je snel
Zwanger word

Heftig ja… Sterkte meid!!

Hoi dames,
Vandaag de eerste echo gehad (wat was ik zenuwachtig).
Maar alles zag er goed uit!! Ik ben inderdaad 9 weken zwanger.
Geen hartje gehoord maar wel gezien op film. Zo bijzonder.

@IH, wat ben ik blijjjj voor je!!! We verschillen 5 daagiesss met elkaar.
Geniet van dit momentttt!!

Super spannend allemaal. Ik moet morgen om 15:00 uur!

@patt lief dankje! En doe ik!! :slight_smile: zo leuk
@Anne veel succes en plezier toegewenst morgen.

Hallo meiden,

Gisteren bij de vk geweest. Het was eigenlijk alleen een intake zonder echo. De termijnecho zou dan 21 november zijn, maar ik heb toch gevraagd of ze even wilde kijken of het hartje klopt. Gelukkig klopt het hartje en is alles goed! Ben vanaf vandaag 9 weken zwanger. Ze zei er wel bij dat het geen garantie geeft dat de volgende keer het hartje nog klopt, maar ik heb gelezen dat de kans dat het mis gaat dan afneemt dus daar hoop ik maar op. Spannend allemaal hè?

Groetjes,

Anne

@Anne goed nieuws voor nu!!! :slight_smile: super.
Het is zeker spannend maar ik probeer uit te gaan van het goede en positieve. Behalve gezond leven hebben we er weinig invloed op dus tis allemaal afwachten :slight_smile: ze gaan er allemaal anders mee om he die verloskundige praktijken… ik moet ook over twee weken terug. Dan ben ik 11 weken. Zin in!

@Anne trouwens… wij lopen gelijk op! :wink:

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje.
Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en alles is gekukkig goed.
Maar nu heeft ze me geadviseerd om multivitamines te slikken van davitamon compleet mama, maar daar zit ook 400mg foliumzuur in. Nu is mij vraag: moet ik buiten de multivitamines ook nog me foliumzuur erbij nemen?

Alvast bedankt

Groetjes Bloempjee

Hoi Bloempje,

In de mama compleet zit al foliumzuur bij. Je hebt geen extra nodig.

Hi Hi!

Ik ben uitgerekend ongeveer 17 juni =D. Het is mijn eerste! Erg spannend allemaal. Mag niet klagen m.b.t. Zwangerschapskwaaltjes hihi.
Al een aantal echo’s gehad ivm mee doen aan Generation R.
Woensdag doe ik de COMBITEST eerste deel. Spannend!

Hallo meiden,

Zijn er meer van jullie ziek van de misselijkheid en het overgeven? Ik geef de laatste dagen 10-20 keer per dag over en kan helaas niks. Gek word ik ervan…
Ik hoop zo dat het bijna over is (nu bijna 11 weken). Meer mensen hier laat van en ook tips dat de misselijkheid minder erg wordt? Ik eet al kleine porties over de dag, maar dat helpt echt niets.

Wel positief: morgen heb ik een termijnecho.