Uitgerekend in juni 2019

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in juni uitgerekend zijn.

Afgelopen zaterdag een positieve test!! Hebben al een mannetje van bijna 4 jaar en wilden graag een 2de als het ons gegunt zou zijn.
Na 3 rondes dan die positieve test. Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan bij ons zoontje heeft het 13 maanden geduurd.
Heb nog niet heel veel klachten heb alleen verschrikkelijke pijn in mn rug.
Hopelijk komen er nog meer mama’s bij die in juni zijn uitgerekend?

Afgelopen donderdag positief getest, waarschijnlijk 4/5 weken zwanger. Eerste afspraak voor de echo staat al gepland, spannend! Hopen dat alles goed gaat. Zou ons eerste kindje zijn.
Leuk om met iedereen mee te lezen!

Gefeli! Afgelopen zondagavond heel licht roze streepje. Vanmorgen nog een keer getest met ochtend urine en dit streepje lijkt nog wel lichter dan die van gisteravond… Nog een beetje onzeker hier dus.

Bloempje wat spannend! Misschien een ander merk testen? Ik had de eerste test gedaan met de vroeg test van Etos hierop kon ik amper een streepje zien dus ging aan mezelf twijfelen.
Toen de clear blue gepakt de digitale en die gaf heel snel zwanger aan.
Succes en hoor graag of je zwanger bent?

Ik ben begonnen met de normale van Clearblue waar een plusje of minnetje komt te staan. Om het zeker te weten heb ik een paar uur later nog een doosje met 2 kruidvat testen gehaald en een van Clearblue die laat zien hoe lang je zwanger bent. Die van Kruidvat schijnen erg goed te zijn. Kwamen bij mij wel hele lichte streepjes.
Laat je het ons weten?

Wat lief dat jullie zo meeleven! Ja ik wil morgenochtend kruidvat gaan testen (als k het geduld heb) en als ik dan nog twijfel haal ik Cb digitaal. Gisteren wel wat steekjes in onderbuik/lies en een druppeltje bloed.

Leuk demi gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend volgens eigen berekening?

Ik ben 4 weken en 2 dagen zwanger. Ben superhappy, na een miskraam te hebben gehad aflopen Juli.

Spannend, 2-6-2019 uitgerekend!

Gefeliciteerd Andrea1989! Wij lopen precies te gelijk leuk?
Voel je je goed?

Hoi Ls-je

Supergrappig dit jij ook van harte. Ik voel me goed heb alleen hele gevoelige borsten+tepels, af en toe krampjes,maagzuur en af en toe liespijn.

Hoe voel jij je

Hier ook super gevoelige borsten en al een grotere bh kunnen kopen.
Ook veel last van mn rug herken dit beiden heel erg van de zwangerschap van ons zoontje.
Verder voel ik me goed het is alleen weer erg spannend allemaal.

Zeker superspannend, pijn in de rug herken ik ook.

Het is zeker spannend,en ik ben erg ongeduldig (ahaha in de zin van eerste echo maken)

Ik heb een pretecho gepland staan op 4 oktober.
Wij gaan 6 oktober naar mijn ouders die wonen ver weg en zien we dus niet veel en willen het dan gaan vertellen.
En niks mooier dan het vertellen met een echo dus hopen dat we al mooi beeld kunnen krijgen.
De echo via verloskundige heb ik pas met 8 weken

Oo dit is spannend maar echt leuk.

Mijn ouders en broers weten het al, en ze zijn allemaal in de wolken.

Ik heb zelf mijn eerste echt staan op 15 oktober (7 weken en 1 dag). Hoop dat alles goed gaat, ben blij maar erg nerveus na een miskraam

Ik heb een hele onregelmatige cyclus, maar als ik de eerste dag van menstruatiecyclus aanhoud, ben ik 1 juni uitgerekend, spannend dus!
Wij hebben 17 oktober pas een afspraak voor de eerste echo. Duurt zo lang nog haha. Vanaf hoeveel weken en waar zou je een pretecho kunnen laten maken? En zou je dan ook het hartje zien kloppen?
Hier ook hele gevoelige borsten/tepels en meer moeten plassen dan normaal. Voor de rest valt het gelukkig mee!

Wij gaan de laatste week van Oktober naar Afrika en vertellen het daar aan mijn schoonouders. En ja, ik heb gecheckt of we naar een Malaria gebied gaan, maar dat is niet zo haha.

Spannend he demi, bij ons in Roosendaal zit babylook deze hebben heel sterk apparatuur en veel duidelijker als van de verloskundige.
Heb ze gisteren een mail gestuurd met de eerste dag van mij laatste menstruatie en de dag van mn ovulatie.
En toen stuurden gelijk terug dat het vanaf 4 oktober zou kunnen wel met de kans dat het hartje nog niet zichtbaar is.

Oh dat is fijn voor jullie! Ik wacht dan toch liever af tot ze het met wat meer zekerheid kunnen zeggen, of het hartje klopt.
Ik weet wanneer mijn laatste menstruatie is begonnen maar niet wanneer mijn eisprong is geweest. Ik denk 5 of 9 september.
Hebben jullie trouwens ook van die leuke apps die elke dag vertellen wat er met de baby en jouw lichaam gebeurt?

Hi

Ik heb 2 apps op mijn iphone staan
1)Zwangerschap +
2)Ouders van nu

Heel leuk om dit bij te houden en te zien wat er allemaal gebeurd met je lichaam. Handig is dat je ook elke dag tips krijgt

HALLO allemaal,

Ik ben Sharon, bijna 30 jaar en mama van een zoontje van 4.5jaar.
7 maanden geoefend voor een 2de en vandaag een positieve test ! Wachten op bloeduitslag van mijn dokter, mag bellen om 18 u.Spannend!
Proficiat aan allen !
Heb wel erge buikpijn, van mijn zoontje was dit niet zo heftig denk ik