Uitgerekend in juni 2019

Andrea, ik heb precies dezelfde apps, leuk om te lezen inderdaad!
Sharon, waarom heb je bloed laten prikken? Om te testen of je echt zwanger bent? Ben nieuwsgierig

Gefeliciteerd trouwens Sharon!

Dank u, controle cmv virus/toxoplasmose/schildklier (vorige zws problemen mee gehad) .ik ben ook verpleegkundige dus laat mij graag uitgebreid testen op beestjes .

Gefeliciteerd Sharon!
Al de uitslag binnen?

Ja ik ben ook benieuwd Sharon!
Hebben jullie trouwens al dingen aangevraagd/geregeld/gekocht etc? (Babyboxen, romper, knuffel, verzekering)

Sharon ik heb alles nog van mijn zoontje heb het toen rond de 16 weken gekocht binnen gekregen rond de 20 weken.
Heb wel een paar kleine mutsjes gekocht omdat ik die destijds niet kon vinden.
En een 9 maanden dagboek erg leuk om bij te houden!

Neen uitslag nog niet volledig gekend , moet morgen terugbellen.
Was ook al na de middag toen ik ging , de meeste bloedafnames zijn dan al weg.
Ik heb nog niets geregeld, even spannend afwachten als alles ok is.
Hebben jullie al kindjes?
Spannend dat ik mijn zoon nog niets kan zeggen , want iedereen zou het meteen weten .haha de filoe .

Ja het zal wel schelen als je al een kindje hebt inderdaad. Voor ons is het ons eerste kindje, dus alles is nieuw en spannend. Ben wel veel aan het rondkijken op internet voor leuke dingen en gaan vrijdag even in de stad bij echte winkels naar binnen. Maar zal toch nog wel even wachten inderdaad tot we de eerste echo hebben gehad.
Zwangerschapsdagboek leek me ook leuk! Misschien die toch alvast aanschaffen.

Oke…
de misselijkheid begint op te spelen.
Ik herken dit echt niet van de zwangerschap van ons zoontje maar jeetje wat is dit vervelend joh.

Hallo allemaal

De bloedtest was positief ! Joepie.
Maar mijn hcg staat wel nog niet zo hoog.
Dus nog heel pril .
Hoeveel staat jullie hcg ?

Groetjes

Hoi Sharon
Nu officieel gefeliciteerd!!
Ik heb geen idee hoe hoog mijn hcg is ik heb geen bloedtest gedaan alleen een thuis test.

Ja gefeliciteerd!
Ik heb ook geen idee, ook alleen thuis een test gedaan.
@Ls-je vervelend joh die misselijkheid!

Hebben jullie ook pijn in de onderbuik?

Ik weet dit niet meer van mijn vorige zws.

Hoe heten jullie kindjes ? Voor de mensen die al kindjes hebben?
Anders verder alles ok met iedereen?

@Sharon
Heb af en toe steken herken dit wel nog van mijn vorige zwangerschap.
Ons zoontje heet boaz

Wat een super mooie naam!

Hi Sharon ja gaat goed en met jou.

Ik heb af en toe ook buikkrampjes in mn onderbuik

Sharon dank je wel ?

Sorry dat vraagteken was niet bedoeld

Hallo mama’s to be. Ik ben in verwachting van mijn 4de kindje. Wel nog erg vroeg ik moet pas 1 oktober ongesteld worden. Maar 25 september al positief getest met de vroege test van action een lichte streep kon het niet geloven. Toen meteen naar de ah voor een andere test 6 dagen eerder te testen en daar was het duidelijk te zien.

@kimy gefeliciteerd.
dan heb je wel een lange cyclus toch? Ik heb een cyclus van 25 dagen Dus wist heel snel dat ik over tijd was