Uitgerekend in juni 2019

@ls-je dankjewel! Ik heb een normale cyclus van 28 dagen 3 sep eerste dag laatste menstruatie en 1 okt zou ik weer moeten worden. Ik denk dat ik een iets nieuwe hoger hcg heb waardoor het al zo snel zichtbaar is. Ook heb ik al klachten ontzettende pijnlijke borsten en erg moe en opgezette buik. Soms denk ik als het Maar geen tweeling is hahaha

Ik werk in de zorg en heb echt moeite met de ochtenddiensten 6 uur uit bed is niet zo grappig als je zwanger bent

Gefeliciteerd Kimy!
@Ls-je ik moet ook vaak om 6 uur mijn bed uit. Ik heb er geen moeite mee. Maar ben dus ook alle andere dagen om 6 uur wakker… ga de laatste dagen al vaak voor 10 uur naar bed omdat ik anders zo moe ben.

Afgelopen week nog een aantal testen gedaan die alleen maar lichter werden, toch de vlos gebeld, afspraak gemaakt.
Gisteren nog een test gedaan. Die was negatief, 20 minuten hierna begon het vloeien. Helaas hier dus een vroege miskraam. Het kindje was zo gewenst! Ik wens jullie allemaal een hele goede en voorspoedige zwangerschap toe!

Ah wat jammer Bloempje…! Ik hoop voor jullie dat het snel wel goed mag gaan

Sterkte bloempje!
Hopelijk snel terug een positieve test in handen .knuffel
Van mij zijn de testen soms ook lichter.
Morgen nog eens een bloedafname laten doen .

Heel veel sterkte bloempje wat een spijtig nieuws.
Hopelijk mag je snel weer een positieve test in handen hebben en ook dan horen wij het heel graag ?

Hallo Allemaal,

Na een miskraam in feb dit jaar zondag een positieve test in mijn handen! Zo blij! Maar ben wel nog een beetje huiverig of deze zwangerschap niet een miskraam wordt maar we zijn blij en positief! Heb last van mijn borsten vooral pijnlijke tepels en last onder in mijn buik… beetje kramp af en toe. Misselijk niet gelukkig maar wie weet komt dat nog! Fijne avond allemaal ??

Nou het is nog pril maar volgens de telling zou ik twee weken zwanger zijn. Mijn vriend en ik hebben de dag voor mijn eisprong sex gehad en twee dagen ervoor ook. Ik ben erg gevoelig dus ik voelde ook de eisprong. Dit was afgelopen woensdag. Ik heb al zo lang een kinderwens dat ik niet kan wachten om het te testen! Ik hoop zo dat het positief is! Dit zal ons eerste kindje zijn. Ik heb al wel erge krampen in mijn onderbuik. Krampen die ik nooit eerder heb gehad. Ik wilde dit graag delen met anderen! Omdat het nog te vroeg is om met bekende te bespreken! Groetjes naad

Volgens de telling zou ik twee weken en een paar dagen zwanger zijn, ik kan pas volgende week ergens een (vroege ) test doen. Ahh ik kan niet wachten! We hopen het zo ! Ik heb al zo lang een kinderwens. We hebben de dag voor mijn eisprong en twee dagen voor mijn eisprong sex gehad. Ik ben erg gevoelig dus voel ook mijn eisprong elke maand. Dit was afgelopen woensdag. Ik hoop het zo! Ik wilde mijn verhaal met jullie delen omdat het nog zo pril is en ik het niet met bekende kan delen nu!

Gefeliciteerd san ik hoop voor jullie dat het deze keer allemaal goed verloopt probeer te genieten van je zwangerschap ?
En naad ik hoop het voor jullie ik zal voor jullie duimen succes met de test van de week, niet te vroeg testen hoor;-) ik was ook te vroeg en paar dagen later was het toch positief onnodige stress gehad daardoor

OEPs hij heeft mijn bericht twee keer gepost !

Ah dankjewel! Jaa voor ik het weet zal de week wel voorbij zijn gevlogen haha!

Bedankt… ja zal ik doen!
Kus bloempje

Hier ook een miskraam…
Pft nog nooit meegemaakt

Ahh nee sharon ? sterkte

Sorry het vraagteken was eigenlijk een poppetje maar dat pakt hij niet zie ik.

Jeetje wat erg bloempje en sharon. Veel sterkte met dit verlies! Is er iemand die een wat hogere hartslag herkent uk merk dat mijn hart sneller gaat ook in rust

Ach sterkte bloempje en sharon :frowning: ik weet wat het is…

Jeetje meiden wat heftig…! Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat je snel weer een positieve test in handen hebt.