Uitgerekend in juni 2019

Hallo mama’s
Hier vorige week een duidelijke roze streep te zien zouden nu zes weken ver zijn.
Volgende week dinsdag eerste kennismaking met dat kleine prutske hopelijk mag alles goed gaan kwaaltjes zijn pijnlijke borsten vermoeid verder af en toe witverlies maar ook niet elke dag wel meer dan anders.volgens onze berekening zou het zijn voor 29mei maar dat kan nog veranderen volgende week

@mama van k en y, jij ook gefeliciteerd! Leuk om te zien dat er steeds meer mensen reageren en we allemaal rond dezelfde datum zijn uitgerekend.

Wij hadden vanavond de intake van Moeders voor Moeders. Erg goed initiatief vind ik zelf. Ik moest vanmorgen wat plas opvangen en bewaren, dan zou zij daar ‘s avonds een test mee doen. Ze was verbaasd dat de streep zo duidelijk was voor in deze week (6e week). Dat is een goed teken en stelt me toch weer iets meer gerust. Nog meer vrouwen die hieraan mee doen?

Wat een leuk initiatief ok dan mag ik ook gerust zijn want mijn streep was ook meteen heel duidelijk vorige week!
Moeders voor moeders dat is hier in België wel maar niet voor zo’n dingen denk ik.
Ik vandaag voor de eerste keer misselijk.

Groetjes

Mama van k en y gefeliciteerd
Ik ben ook gevraagd of ik mee wou doen met moeder voor moeders maar heb er vanaf gezien.
Wij wonen in een hele jonge wijk waarvan er veel vrouwen steeds zwanger zijn. Waaronder ook een vriendin van mij. Deze deed wel mee met moeders voor moeders waardoor heel de straat al met 6 weken wist dat ze zwanger was want de flessen waren gezien
Ik wil het zo graag nog even lekker voor mezelf houden

Hooi!

Hier ook het weekend positief getest! Eerste keer voor ons! Vind het allemaal heel spannend! Geeft aan 10 juni uitgerekend. Ben al wel heel erg misselijk de hele tijd! En aardig last van mijn darmen. Hoop dat het nog wat opgeknapt!

Gefeliciteerd Naoomi super leuk

Gekke vraag misschien, maar mijn buik voelt sinds vandaag ‘strak’ aan? Is dat normaal of lijkt dat misschien zo voor mij. Ik ben natuurlijk pas 5,5 week.

En gefeliciteerd Naoomi!

Of misschien is strak niet helemaal het goede woord. Misschien meer ‘hard’ zeg maar?

Ja mijn buik voelt ook iets harder als ik lig als ik zit nie mijn tepels zijn ook nog niet helemaal donker wel al voor een heel stuk… Volgende week dinsdag de eerste kennismaking

Hee meiden, hebben jullie de innesteling gevoeld? Ik voel ook altijd mijn eisprong. En vandaag ineens zo buikpijn echt precies alsof ik ongesteld moet worden en het ieder moment kon doorbreken. ( mijn menstruatie hoort pas over tien dagen te beginnen) alleen dit hield langer aan en geen bloed.

Groetjes !!

Hallo allemaal!
Na 2 jaar en 3 miskramen vorige week eindelijk weer een positieve test.
Het is zo spannend, ik heb 15 oktober de eerste afspraak met de verloskundige. Uitgerekend op 6 Juni :slight_smile:

Weet iemand hoe ik uit de groep kan stappen? Ik blijf steeds meldingen krijgen via mail.

Veel succes aan iedereen

Sharon als je een mail krijgt staan er 2 links in. Volgens mij kan je je via de onderste link afmelden

Hopelijk mag alles goed gaan!
Hier dinsdag eerste echo wel met een bang hartje… Al heb ik nog niks voorgehad twee perfecte zwangerschappen … Maar toch een beetje stress aangezien ik niet veel kwamen heb niet veel witverlies Wel pijnlijke borsten en sinds gisteren ook misselijk maar niet braken gelukkig

Ik ben als het goed is 8 juni uitgerekend. Vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk en hoop zo dat het goed blijft gaan

Mama van k en y hoeveel weken ben je nu? Ik heb morgen avond eerst echo ben heel benieuwd wat ik kan verwachten

Ik ben nu zaterdag volgens de telling zeven weken… Heb dinsdag de eerste echo ik weet wel hoe het er aan toe gaat maar heb gewoon zenuwen?

Wat houdt jij als telling aan?
Ik ben als ik het zelf bereken 5 weken en 4 dagen maar als ik dan op internet zoek dan zegt dat dat ik in mn 6e week zit.

De eerste dag van je laatste regels als ik dat in geef zit ik ook in mijn zesde week zo gaat het bij de gynaecoloog ook e die vragen ook de eerste dag van je laatste regels

Hebben jullie ook zoveel last van jeuk ik krab le verloren