Uitgerekend in juni 2019

Als je 5 weken en 1 dag zwanger bent, ben je dus 5 weken zwanger. Maar dan zit je wel al in je 6e week. Daar verschillen sommige sites in denk ik.

Ik zal het Di weten exact weet je het nooit tot je naar de gynaecoloog bent geweest

Hai allemaal,
Iedereen gefeliciteerd!
Mijn man en ik zijn ruim 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden, wij hadden ons net aangemeld voor een vruchtbaarheids onderzoek toen ik opeens een poititieve test in handen had! Test was op 2 dagen overtijd knalpositief en digitale clearblue gaf aan zwanger 3+. Ik kan het nog steeds amper geloven. Heb echt vreselijk last van Mn borsten en ben heel moe en af en toe wat misselijk. We hebben 26 oktober de eerste afspraak bij de VK, dus blijft nog even spannend en een beetje onwerkelijk allemaal. Zou volgens mijn berekening laatste menstruatie op 5 juni uitgerekend zijn.
Zo leuk om samen met anderen alles te kunnen delen :slight_smile:

Gefeliciteerd Lotte wat fijn dat gelukt is voordat jullie de medische molen door zouden gaan.

Voelen jullie je ook zo misselijk? Kan haast niks binnen houden zonder even rustig te zitten. Gisteren in de supermarkt overgegeven! Jullie nog tips voor me wat ik kan proberen te doen tegen de misselijkheid?

Hey Naomi,

Wat lastig die misselijkheid en dat braken zelf heb ik ook last van de misselijkheid vooral smorgens maar niet van het braken ik heb al gelezen dat je dan best voor je opstaat een beschuit of een kraker in je mond steekt …
Ik heb enkel last van humeurig zijn vermoeidheid pijnlijke borsten en dan het misselijk zijn smorgens… Ik vind het allemaal nogal onwerkelijk…dinsdag hebben we de eerste echo…

Vanavond eerste echo gehad.
Hierop was een inimini vruchtje te zien helaas nog geen hart actie , over 1,5 week terug komen. Zag er voor deze tijd goed uit.

Jammer dat ik hier geen foto’s kan plaatsen

Hee mama van K en Y,

Ik vind het ook nog onwerkelijk! Denk dat het pas door dringt als we de echo zien. Spannend de eerste echo dinsdag! Hopen dat alles goed is!
Wij hebben de eerste echo pas 2-11. Nog even wachten dus

Ls-je wat fijn dat alles er goed uit zag! Hopen over 1.5 week ook hart actie te zien is

Ja ben wel een beetje bang
LS hoever ben je

Mama van k en y volgens de schatting 6 weken.
Volgens eigen berekening zou ik dat morgen zijn.
Ze kunnen het hopelijk met de volgende echo met zekerheid zeggen

Vorige week woensdag digitale test gedaan en positief (2-3 weken)!
Vorige maand een miskraam gehad met 5 weken, dus nog erg spannend en onzeker. Gelukkign wel weer snel zwanger.
We hebben 17 oktober eerste echo staan met 7 weken.
Uitgerekend op 7 juni (eigen berekening 5 juni omdat ik een kortere cyclus heb).
Heb nu wel echt de zwangerschapskwaaltjes tov vorige keer (gevoelige en gespannen borsten, buikkrampen/steken en soms misselijk).

Gefeliciteerd allemaal!

Ik moet zeggen ik heb eigenlijk niet veel last van misselijkheid maar wel van me borsten en mijn darmen…

Maar ook ik heb nu nog steeds niet echt het idee dat ik echt zwanger ben… misschien dringt het pas door als ik het zie maar de vorige keer was het enige wat ik zag een leeg vruchtzakje :frowning: maar tot nu die tijd eet ik wel gezond en doe ik geen dingen die niet goed zijn en dan zien we het wel toch :slight_smile:

Over 6 dagen zou mijn menstruatie moeten beginnen. Maar me vriend en ik hebben dec gehad in mijn vruchtbare week. Ik heb de afgelopen dagen wel wat symptomen vernomen zoals krampen enz. Maar vandaag is het echt bizar, heel de dag alsof ik ongesteld moet worden zo onrustig gevoel in Mn onderbuik. Ik ben al twee dagen super down nergens zin in in niemand niet. En ben ook moe en slap. Ik zou over twee dagen een vroege test kunnen doen en anders maar afwachten… heeft iemand anderen ook zulke symptomen gehad in week 3

Hoi, ben 6 weken zwanger van ons 4e kindje. Volgende week echo, weer super spannend! Gr Cynthia.

Hey
Een hele dikke proficiat
Hier vandaag zes weken en vijf dagen zwanger …
Morgen eerste echo en ik moet zeggen ik ben op van de zenuwen! Ik en dokters gaat al niet samen!
En dan nog wel de stress of er wel iets te zien is een hartje of niet
Pff
Dat het maar snel morgen is

Hallo

Twee weken geleden een positieve test gedaan en aldus zwanger van eerste kindje.
Ik ben uitgerekend voor 1/06/2019. Ben blij hier te lezen dat er nog wat mensen last hebben van lage rugpijn en bekken… Dan lijkt het toch wat normaal :).

Hoi dames.

Vorige week vrijdag moest ik mijn menstruatie krijgen. Deze kreeg ik maandag al 2.5 dag… Woensdag een test gedaan. Geen idee waarom. Positief. Was bang voor een vroege miskraam. Maar tot nu toe test nog steeds positief. Mag 16 oktober komen voor een echo. Verder nog helemaal geen zwangerschap verschijnselen dus ben best onzeker. Helemaal vanwege de bloeding. Vreemd dat ik nu nog positief test dan

Gefeliciteerd allemaal voor de nieuwe zwangeren hier!

2e wondertje, snap dat dat onzeker is die bloeding… bloed je nu nog steeds dan? hoop dat ook bij jou alles goed is!

Mama van k en y, heel veel succes en plezier vandaag met je eerste echo! Ik duim voor je dat alles goed zit :slight_smile:

Nee bloeden was echt maar 2.5 dag. Daarna niks meer… Maar aangezien de testen zo positief blijven. Ben heel benieuwd. Kan het ook niet loslaten. Ga vandaag de huisarts bellen en vragen om bloedonderzoek. Zodat ik toch een beetje meer weet

Hallo!

Dit is even helemaal nieuw voor mij… maar ik ben Kirsten, 25 jaar en voor de eerste keer (onverwacht) zwanger.
Vrijdag en zaterdag na een hele korte tijd meteen een flinke streep. Wereld staat helemaal op de kop, vol blijdschap, maar toch ook een beetje bang…

In iedergeval heel fijn zo’n groep!