Uitgerekend in juni 2019

Afgelopen zaterdag heb ik positief getest! Telkens miskramen gehad maar ik kan het niet omschrijven maar ik denk dat het deze keer anders is :slight_smile: het voelt beter! Klinkt dit gek? X

Heyy
5weken en 5 dagen nu…
Ben nog niet in de wolken afgelopen juni op mijn verjaardag bij de 10 weken echo te horen dat het hartje niet meer klopte. Dus nu nog beetje afwachtend. Ben wel blij maar lijkt wat onderdrukt nog…

06-06-2019 uitgerekend als het goed gaat

Afgelopen vrijdag positief getest! Heel erg spannend allemaal. Als het goed gaat, wordt dit ons eerste kindje. ??

Hey allemaal
Wij afgelopen maandag positief getest 2x kon het niet geloven in verwachting van onze 1e als alles goed verloopt.
Vrijdag langs de dokter vanuit daar zal ik wel doorverwezen worden naar de verloskundige.
Super blij?

Hey allemaal
Wij afgelopen maandag positief getest 2x kon het niet geloven in verwachting van onze 1e als alles goed verloopt.
Vrijdag langs de dokter vanuit daar zal ik wel doorverwezen worden naar de verloskundige.
Super blij?

Hai iedereen!

Aantal weken geleden positief getest met de Kruidvat test. Afgelopen zondag 3+ getest met de clearbleu test! Het is onze eerste zwangerschap.

Volgens mijn eigen berekening ben ik 2 juni 2019 uitgerekend!

Nu heb ik sinds 2 dagen minder zwangerschapssymptomen. Maakt me best onzeker. Iemand ervaring mee?

Groetjes Ellen

Hallo Ellen,

Wat spannend. Als het veel minder wordt misschien de verloskundige bellen? Ik heb het wel op momenten erger en dan weer wat minder.

Groetjes,

Anne

Hoi Anne,

Heb de vk gebeld. Ze heeft ook aan dat het wel zwangerschapskwalen zijn. Ik heb geen bloedverlies en geen krampen, dus ze maakt zich nu nog geen zorgen. Ik probeer maar weer te gaan genieten!

Groetjes, Ellen

Goedemorgen Ellen,

Gelukkig maar. Spannend allemaal hè? Ik ben nu pas 5 weekjes zwanger, maar kan echt niet wachten tot ik in het tweede semester zit. Hoop echt dat alles goed gaat bij iedereen!

Groetjes,

Anne

Jeetje meiden wat moet ik wennen aan deze zwangerschap zeg.
Bij boaz had ik nergens last van op een beetje vermoeidheid na dan.
Maar deze zwangerschap echt er komt elke dag wel meer bij lijkt wel.
Ze zeggen altijd elke zwangerschap is anders maar dat het ook 180° anders kans zijn had ik niet verwacht.

Hoi allemaal
Afgelopen vrijdag positief getest. Ronde twee meteen raak. Eerst met de Sensi test zw test en daarna in de middag toch nog met de CB normale zw test. Beide gaven meteen een dikke streep/plus. Ben 20 juni uitgerekend. Het wordt ons derde kindje. Vind het nu spannender dan bij de andere 2. Ben nl bijna 39jr.

Hoi! Iedereen gefeliciteerd met zijn zwangerschap!
Ik heb een vraagje , ik ben nu 7,5 week zwanger (vanaf laatste ongesteld dag)
Ik voel zo veel ! Gedoe in mijn onderbuik, misselijk en honger tegelijk , hoofdpijn etc en ik ben al bijna 3 kilo aangekomen terwijl ik niet anders eet, ik krijg al een buikje en mijn borsten zijn enorm!!! Pas mijn kleren nu al niet meer …is dit normaal??

Hoi kika is het je eerste kindje? Ieder lichaam is anders. Je kan al vroeg allerlei kwaaltjes hebben. Je lichaam is druk bezig, het embryo groeit en je baarmoeder rekt zich steeds een beetje op. Ik moet zeggen dat ik al zeker 2 weken meer trek heb dan anders, terwijl ik pas 4,5 week zwanger ben.

Hallo KiKa,

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb ook een opgeblazen gevoel. Mijn werkbezoek zit ook een beetje strak al tijdens het autorijden. ?

Vrijdag komt iemand langs van moeders voor moeders hebben hier meer mensen ervaring mee? Geen idee wat ik moet verwachten van zo’n gesprek, maar lijkt mij wel mooi om anderen te helpen.

Succes nog iedereen!

Hallo allemaal!
Ik ben ondertussen al meer dan 7 weken denk ik. En we hebben woensdag de eerste echo. Ik verlies wel sinds zaterdag wat oud bloed, waarschijnlijk kan dit geen kwaad.
@Anne, ik doe mee met Moeders voor Moeders! Vind het een erg mooi initiatief en wij hadden een hele leuke vrouw bij de intake. Ze vertellen wat het inhoud etc.

Mijn broeken zitten trouwens ook al wat strak en niet lekker. En ben echt al goed misselijk nu overdag. Moet echt elk uur wat eten… nog meer mensen die binnenkort de eerste echo hebben of die bloedverlies hebben?

@demi wat spannend! Ik moet pas 7 november en ben dan bijna 9 weken en 21 november moet ik voor de tweede keer. Heel veel succes woensdag!

@demi @anne heb geen last van bloedverlies, wel dat mijn broeken te strak zitten! Dacht dat ik de enige was. Heb donderdag eerste echo. Dan 7 weken en 1 dag (volgens mijn telling). Ik doe ook mee aan moeders voor moeders! Donderdag intake… blijkt dat ik de vrouw van de intake ook nog een kennis is! Vind het een mooi initiatief en hoop dat ik kan helpen.

Gefeliciteerd iedereen!ik heb zelf vorige week woensdag positief getest, ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Afspraak bij de verloskundige is al gemaakt. Super spannend allemaal. Hebben jullie al veel last van klachten?

Ik ben nu naar mijn eigen berekeningen 7 weken zwanger. Ik ben alleen al 4 kilo afgevallen door de misselijkheid. Dus vandaag maar even de dokter gebeld. Moet vanmiddag terug bellen dus ben benieuwd.

Hey dames!!

Ik ook 5 weken en 4 dagen zwanger
Al 4 jaar een kinderwens
En ik wilde beginnen met behandelingen
In het ziekenhuis, toevalig ben ik spontaan zwanger geworden, ik heb ook enorm last
Van me borsten en af entoe een lichte ongesteldheids gevoel in me onderbuik, zal dat normaal zijn?
Ik zou moeten genieten, maar ik maar me zoveel zorgen, gaat het wel goed is het gezond
Straks krijg ik een miskraam ik ben
Zo een piekerd…