Uitgerekend in juni 2019

Hallo Noa,

Ik ken het gevoel. Ben nu bijna 7 weken zwanger en kan niet wachten tot het eind november! Denk steeds: wat nou als het hartje niet klopt of als het mis gaat?

Maar iedereen zegt: probeer te genieten en dat moeten we maar proberen. Er is 90% kans dat het goed gaat, dus laten we dat maar hopen!

Groetjes,

Anne

Hallo allemaal,

We weten het al een tijdje maar ook hier een positieve test!
Eerste poging, eerste kindje, helemaal blij, maar ook super spannend.
Vroegtijdig getest en toen was hij negatief, toch 2 dagen later nogmaals getest omdat ik toch voelde dat er iets moest zijn en ja hoor, zwanger!

Zoals het nu lijkt 8 juni uitgerekend en volgende week eerste afspraak bij de VK! :slight_smile:

Leuk om de verhalen te lezen!

Hoi allemaal!
Leuk om alles te lezen. Ik ben 29 jaar en 7 weken zwanger vandaag. Het is mijn eerste zwangerschap en het was na 1 x meteen raak. Ik kon het niet geloven maar ben zo happy!
Ik ben extreem moe en mijn borsten waren al groot… nu heb ik er al 1 cup bij pfff haha. Verder af en toe een vlaag van misselijkheid maar dat was het. De vermoeidheid is het hevigst.
Het blijft allemaal nog wel even spannend natuurlijk! Over 1.5 week de eerste echo… zin in! :slight_smile:

@naad ik had echt precies dezelfde klachten. De dag van de innesteling (denk tenminste dat dat het was) was ik extreem moe! Kon niet overeind blijven… sindsdien moe gebleven en kreeg ook al snel menstruatie achtige krampen. Meestal als ik dat kreeg werd ik de dag erna ongesteld en nu bleef het maar weg. Ik had een cyclus wat varieerde tussen 28 en 30 dagen. 30e dag nog niet ongesteld en toen een test gedaan… hoefde amper te wachten het werd meteen positief. Maarja het blijft afwachten. Ik had besloten eerst mn hele cyclus uit te zitten en af te wachten… Maar er zijn vroege testen. Weet je ondertussen meer? (Ik kan niet zien welke datum je dit poste)

Ik ben helaas toch wel ongesteld geworden wel 2 dagen te laat. Dit gebeurd echter nooit was wel echt ff balen. Mja we blijven proberen ! Jij gefeliciteerd! Nog meer testen gedaan ?

Jammer! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ja ik heb de dag erna nog een keer getest en die was ook meteen weer positief. Nu 7 weken zwanger!
Achteraf gezien heb ik het meteen gevoeld dat ik zwanger was maarja je denkt dan ook; de wens is de vader van de gedachte. Maar het klopte!

Hoi dames. Leuk om te lezen dat er al een paar in verwachting zijn.

Hier ook 1. Afgelopen juli een miskraam bij 7 weken, tijdens de vroegtijdige echo achter gekomen.

Vandaag volgns mijn eigen berekeningen 7w2d zwanger. Ik heb 2 nov de eerste echo om te kijken of alles goed is. Zo spannend,lijkt alsof de tijd stil staat.
Ik ben 28j en dit zal ons eerste kindje zijn.

Heb zoals de meeste hier geen gevoelige of groeiende borsten, wat ik wel bij de eerste had… dus ben eigenlijk erg onzeker. Ik zal zeker 2 november hier laten weten hoe het is gegaan. Hoop dat jullie een positief echo hebben gehad!! Leuk om te lezen…

Hoi Patt,
Grappig wij zijn precies net zo lang zwanger. Ik ben al 1.5 jaar niet meer aan de pil maar gebruikte de ladycomp dus ik had een goed beeld van mijn cyclus en laatste menstruatie.
Spannend allemaal en voor jou extra nu lijkt me. Hopelijk is alles goed 2 nov. Vast succes!
Ik ben 6 nov aan de beurt. Alles voor het eerst dus ik vind het ook enorm spannend.

@IH, owww wat leuk, ook je eerste dus. Gefeliciteerdd! 9 november is nog eventjesss. Hoop dat we beide goed nieuws horen want pas na de echo ga ik me echt zwanger voelen… :frowning:

6 nov bedoelde ikkk :))

@patt ik kan me voorstellen dat je extra voorzichtig wordt Ja! Volgende week ben je aan de beurt dus… succes deze week hopelijk gaat de tijd snel voorbij.
Ik mag pas over ruim een week idd. Maar goed gewoon afwachten.

Hallo meiden,

Aller eerst hoop ik dat alles goed gaat met iedereen. Ik heb wel een vraagje: ben nu 7 weken en 5 dagen. Volgende week heb ik de eerste afspraak met de VK (ben dan bijna 9 weken). Alleen heb ik de termijnecho op 21 november. Ze zeiden toen echt dat de eerste echo is, maar ik zie hier veel meiden die al eerder dr echo kregen? Is dat normaal dat ik het dan zo laat krijg? Ik hoop namelijk zo dat het hartje gewoon klopt!

Groetjes,

Anne

Hoi Anne,

Ik ben nu 8 weken en 2 dagen. Heb as vrijdag intake en korte echo. En dan heb ik 19 november weer afspraak voor een echo. Als je twijfelt of het wel goed is zou ik gewoon de vk bellen.

Hoi Anne,
Ik ben morgen 8 weken zwanger en heb dinsdag mn eerste echo. Ik heb nog niks gehoord of een afspraak staan voor een termijn echo dus dat zal ik volgende week wel horen denk ik…
Maar idd anders bel je even als je erg twijfelt.

Hoi Anne,

Meestal is er een reden waarom je zo vroeg (6/7w) een afspraak krijgt voor een echo. Je kan uiteraard altijd bij je VK vragen of je een vroegtijdige echo mag krijgen.
Mijn afspraak is aanstaande vrijdag al (8w).

Super gek. Iedereen mag rond de 8/9 weken en ik pas als ik bijna 11 weken ben. Ben vooral zo nieuwschierig haha.

Voor de rest moet ik al overgeven van dr lucht van was dat net uit de wasmachine komt dus betreft de hormonen zit het wel goed. ?

Ik zal volgende week vragen of ze misschien toch alvast wil kijken of het hartje klopt en anders wacht ik nog geduldig af tot 21 november. Spannend hoor!

hallo alemaal,

Vorige week dinsdag hebben wij positief getest.
Volgens mijn berekening ben ik 30-06-19 uitgerekend en 16 november heb ik me eerste echo. Zo super spannend allemaal!
Afgelopen Mei heb ik een miskraam gehad met 8 weken dus echt genieten vind ik nog moeilijk.
Verder heb ik een gezonde zoon van 7 jaar en een vlinderkindje van vorig jaar 20 april!

Jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap :d

Hoi dames…
Ben nu bijna 6 weken van de eerste af en toe misselijk en moe maar ben vooral bang als ik steekjes en krampjes voel dat het misgaat. Iemand tips om.hiermee om te gaan zodat ik er van kan gaan genieten.

Hoi Michelle, ik ben zwanger van nr 4 maar het blijft spannend. Je krijgt wat meer rust als je je 1e echo hebt gehad en het hartje hebt zien kloppen denk ik. En de verschijnselen die je noemt horen er inderdaad bij. Je lichaam is hard aan het werk om zich voor te bereiden op de komst van de kleine. Probeer zoveel mogelijk naar je lichaam te luisteren en je rust te pakken en vergeet niet te genieten! Gr Cynthia.

Hoii mommys to be!!

Ik wil even mijn ei kwijt vandaag heb
Een echo gehad, en mijn berekening was dat
Ik vandaag 6 weken en 6 dagen zwanger ben
Maar met grote verbazing zei de gyn dat het vruchtje veel te klein was dus dat ik Mischien 4-5 weken ben, maar wel een kloppend hartje gelukkig… maar groeit het niet goed genoeg? dus ik maak me een beetje zorgen
Wat denken jullie? Iemand ervaring

Hoor het graag??