Uitgerekend in juli 2019

Hoi allemaal.
Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ook ik ben zwanger! Super blij mee
21 september was mijn 1e menstruatie dag van mijn laatste menstruatie maar wegens onregelmatige cyclus weet ik niet exact hoe ver ik ben.
Het is mijn 1e zwangerschap en ben nog best wel onzeker. 29 november hebben wij eem afspraak met de verloskundige, kan niet wachten!

Liefs Nicole

Goedemiddag dames!

Ik ben 26 juli uitgerekend! Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen. Mijn eerste positieve test had ik afgelopen woensdag al in handen! Ik voelde me al anders dus ik dacht ik waag er een early testje tegenaan.

Mijn man en ik zijn in verwachting van ons 2e kindje samen. Ik had al 2 kinderen en hij had er ook al 1.
Een samengesteld gezin dus! Mijn oudste wordt in maart 12 (MEID) en mijn 2e wordt in april 11 (Jongen)
Zijn jongen is 10.

Onze zoon samen is eind augusus 7 jaar geworden.

Mijn man was al geholpen… we dachten werkelijk klaar te zijn met kinderen. We hadden er totaal 4 en allemaal gezond. Ik ben nu 38 (april 39) en mijn partner is bijna 33 volgende maand. Ons verlangen borrelde toch op vorig jaar oktober/november). We besloten te gaan informeren voor een hersteloperatie. Na lang nadenken en praten hebben we de knoop doorgehakt en hebben we zijn doorgehakte knoopjes laten herstellen eind augustus!
Wel geteld 2 x ongesteld geweest september en oktober. We waren bij de eerste serieuze ronde in oktober dus direct zwanger!
Ik heb nooit moeite gehad met zwanger worden dus het verbaasde me niets. (gelukkig maar)

Vandaag teruggebeld door de VK die ik vrijdag gemaild heb. Ik mag komen op maandag 3 december om 18.40 samen met mijn man! Gelijk een echo. Ik ben dan 6 weken en 2 dagen. Ze verwacht dat er wel hartactie te zien valt en anders een herhaling een paar dagen later.

Alle dames! Van harte!!!

Gefelicteerd Nicole en Lovie1980!!
Spannend die eerste weken, ik vind het altijd zo mooi om te lezen dat er mensen zijn waarbij zwanger worden zo snel lukt.
Ik gun iedereen een mooi wondertje.
Wij hebben er 10 jaar over gedaan maar zou dolgelukkig zijn als het dit keer lukt.

LittleE heb je al je echo gehad?

@ Yzza: Ja ik ben me ervan bewust dat dit niet voor iedereen is zo snel zwanger worden. Ik ben eenmaal erg vruchtbaar en mijn man snel zaad denk ik. Ik weet ook exact wanneer me eisprong is en hoelang mijn cyclus dus is.

Ik heb al 8 jaar ook geen enkele vorm van anticonceptie gebruikt en misschien speelt dat ook wel mee. Geen idee. Ik hoop echt dat na zolang jullie engelen geduld beloond zal worden.

Om mij heen hier zie ik zoveel vrouwen die niet zwanger kunnen worden en nog erger hun kindjes steeds verliezen tijdens de zwangerschap na diverse IVF pogingen. Vreselijk.

Goedenavond Dames ,

Ik heb afgelopen donderdag een inwendige echo gehad,
En we zagen inderdaad een vruchtje ter grootte 6 mm.
Met een kloppend hartje ?
Alleen vond de verloskundige het hartje wat traag kloppen.
Ze dacht zelf dat het kwam doordat ik net 6 weken ben.
Ik mag volgende week vrijdag weer om te kijken of het verbeterd is.

Iemand ervaring met zo’n vroege echo?

X

Hallo dames,
Ik wil mijn verhaal kwijt. Wijn zijn nu bijna 3 jaar bezig om zwanger te raken. Allebei zo vruchtbaar als zijn kan. Maar toch nog niet. Nu ben ik er achtergekomen dat mijn schoonzusje dus al die tijd een poeder in mijn drinken heeft gedaan zodat ik niet zwanger kan raken. Deze poeder komt uit het buitenland. Waarschijnlijk heeft ze dit al 2 jaar bij mij geflikt. Symptomen menstruatie die heftig waren en cyclus van 56 dagen nooit gehad hartkloppingen en zwangerschappen die afgebroken werden.

Nu ik er achter Ben en dat dus niet meer binnen krijg word mijn menstruatie weer normaal en ben ik vandaag 1 dag over tijd. Maar durf nog niet te hopen omdat ik maanden lang teleurgesteld ben en schijnt gewoon door schoonzusje te komen zieke mensen op de wereld.

Groetjes

Jeetje wat een verhaal ?
Heb je wel aangifte gedaan?

Ik hoop voor je dat het je nu wel geluk is.

Oh wat een verhalen. Sorry om dit te lezen, dat is inderdaad echt ziek. Je leest en hoort inderdaad vaak verhalen van mensen die IVF dienen toe te passen na jaren proberen of endometriose hebben ea. Ik nam de pil gedurende 17jaar en dacht ook dat ik ging moeten ontpillen. Het idee van we starten ermee, gemiddeld kan het zes maanden tot een jaar duren, bij ons was niets minder waar. Na twee menstruaties zonder pil werd ik zwanger. De eerste maand was ik erg bezig met zwanger worden en dan heb ik het gewoon los gelaten. Ik dacht eerst nog wat tijd nemen om te sporten en wat aan mijn lijn werken zodat ik in form ben als er een Mensje in mij groeit. Dat is dus niet echt gelukt… Haha.
Woensdag eerste echo op zes weken en twee dagen, dus benieuwd of er een hartje zal te zien zijn of misschien zelfs horen. Mijn symptomen zijn erg gewijzigd tov mijn vorige twee weken, nu zou ik gewoon rechtstaand in slaap vallen.
Iemand nog last van pijn in spieren en gewrichten?

Het verhaal wat ik schreef is kort samengevat ik heb nog geen bewijs zwart op wit helaas.

Ik hoop ook na al deze ellende die wij hebben door staan dat eindelijk raak is.

We duimen mee, dat verdient niemand. Zo’n dingen zie je in films, maar je ziet maar. Knuf

Yzza!

Ja ik heb mijn echo gehad en er was een kloppend hartje te zien!!! Gelukkig maar… wij zijn erg blij! Ik ben gewoon iets minder ver zwanger als verwacht.

Het hartje klopte goed!

Ik heb maandag mijn intake gesprek en volgende echo. Dan zal ik rond de 8 weken zijn. Hoe is t met jou?

Hoi, ik heb een 'ongelukje’gehad maar we zijn hier super blij mee! Ik heb altijd een sterke kinderwens gehad maar mijn ex vriend hielt dit altijd tege. Nu ben ik 32 en zwanger! Ik ben uitgerekend op 5/7. Dit is zo spannend! Ik heb wel veel last van buikpijn. En heel mijn lichaam doet pijn en is moe. Heeft iemand dit ook?

LittleE, Jeeeejjjjjjj.
Gefeliciteerd meid!!!ben zoo blij voor jullie.
Nu kan je lekker zonder zorgen van je zwangerschap genieten.
Op naar de volgende echo en ontwikkeling van jullie kleime wondertje!
Ik heb Dalijk ook mijn echo, hopen dat daar iets op te zien is.
Ik zit pas op 5 weken dus zal niet heel veel te zien zijn.
Ik ben al blij als er maar iets zit en ook op de goede plek.

@Wen , gefeliciteerd!
Op hoeveel weken zit je? ik zit nu precies op 5 weken en heb die klachten ook.
Ben de hele dag moe, kan zo in slaap vallen.
Buikpijn en snachts krampjes.

Hallo! Ik ben Sanne, 30 jaar en zwanger van de derde! Ik bwn nu 6 weken en 3 dagen. Ik ben al een poosje aan het zoeken naar een gezellig clubje maar heb nog niet echt iets gevonden wie weet nu hier? :slight_smile: gefeliciteerd allemaal in ieder geval

Mijn “klachten” tot nu toe zijn trouwens:moe (maar slaap ook slecht dus dat is niet gek) eind van de dag rugpijn, saggo en koppijn. Overdags voor mijn borsten die echt killing zijn en honger… niet normaal meer, ik blijf eten! Heb ook die steekjes in mijn onderbuik/lies en ben winderig haha iets minder fijn maar het schijnt erbij te horen :stuck_out_tongue:

@Sanne

Gefeliciteerd,

Ik ben nu ook zwanger van de derde!
Ben vandaag 7 weken zwanger.
Hoe oud zijn jou andere kindjes?
Ik heb twee zoontjes.
De oudste wordt volgende maand 5 en de jongste in maart 3.

X

@yzza dank u ! Ik ben nu 7 weken. Ik had er al eerder last van maar tword eigenlijk erger. Op 5 weken moest ik naar de gyno maar alles was in orde ief! En was toen een klein streepje te zien van 2mm :slight_smile:

@onbekend Jeetje wat een verhaal!!! Heel apart…

Vandaag ben ik 7 weken zwanger, en heb sinds gisteren dat gebakken vis lucht niet meer kan handelen… hahah, hele avond misselijk op bed gelegen, op moeheid na heb ik (nog) nergens last van.

As vrijdag de eerste echo! Ben zo benieuwd! Spannend allemaal voor iedereen…